چگونه یک حساب توییتر موثر برای شرکت خود بسازید

[ad_1]

در حال حاضر، اگر شرکت شما در توییتر نیست، تنها توضیحی که می توانم به آن فکر کنم این است که شما نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید و آن را بهینه کنید.

توییتر یک ابزار تجاری فوق العاده قدرتمند است. بسیاری به اشتباه آن را به عنوان یک پلتفرم فروش یا به عنوان یک پلت فرم پخش در نظر می گیرند، در حالی که در واقعیت، این قدرتمندترین پلت فرم گوش دادن است. بنابراین اگر می‌خواهید شرکت خود را در توییتر وارد کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا چه چیزی توییت کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد.

حتما مشخصات و بیوگرافی خود را تکمیل کنید.

هیچ چیز غیرحرفه ای بیشتر از شرکتی در توییتر که عکس پروفایل ندارد فریاد نمی زند. همین امر در مورد بیو نیز صادق است. به من، فالوور بالقوه خود، بگویید که شما کی هستید و چرا باید شما را دنبال کنم.

واضح و مختصر باشید و سعی کنید تا حد امکان خود را مرتبط کنید. کمی طنز در بیوگرافی شما ممکن است کمک زیادی به شما کند. نشاندن لبخند روی صورت کسی باید بیانیه ماموریت شما باشد.

مشخص کنید چه کسی را دنبال کنید.

بر اساس افرادی که دنبال می کنند، می توانید چیزهای زیادی در مورد یک شخص یا یک شرکت بگویید. من حتی در مورد این واقعیت صحبت نمی کنم که وقتی کسی را دنبال می کنید و او شما را جالب می بیند، احتمال زیادی وجود دارد که شما را دوباره دنبال کند.

تنها چیزی که می گویم این است که توییتر بستر مناسبی برای تعامل با مدیران و شرکت های موجود در فضای شماست. بنابراین قبل از شروع توییت کردن، مطمئن شوید که برخی از بازیگران کلیدی فعال در صنعت خود را شناسایی کرده و آنها را دنبال کنید.

اینکه چگونه می خواهید با سایر کاربران تعامل داشته باشید و لحن شما چگونه خواهد بود، چیزی است که باید با تیم خود تعیین کنید. بیشتر شرکتی هستید یا شخصی؟ در هر صورت، توییتر یک پلت فرم بسیار جذاب است که به شما اجازه می دهد، هم به عنوان یک شخص و هم به عنوان یک برند، دوستانه و شخصی باشید. وقتی کسی را دنبال کردید، از سلام کردن نترسید و شروعی برای شروع یک رابطه استراتژیک بلندمدت کنید.

همیشه به کسی که شما را دنبال می کند فکر کنید.

بسیاری وقت خود را در توییتر صرف یافتن راهی برای جذب فالوورهای بیشتر می کنند به جای تمرکز بر افرادی که قبلاً آنها را دنبال کرده اند – که به نوبه خود باعث افزایش فالوور برای آنها می شود.

اطمینان حاصل کنید که فید شما دارای محتوای جالب و غیر خود تبلیغاتی زیادی در مورد صنعت شما است، بنابراین اگر شخصی به فضای شما علاقه مند است، شما یک دارایی ارزشمند برای آنها هستید.

رسانه اجتماعی نامیده می شود نه رسانه پخش.

اکثر شرکت ها (و مردم، در این مورد) روی بخش رسانه تمرکز می کنند و فراموش می کنند که قرار است اجتماعی باشد.

به این معنی که علاوه بر پیوندها و مقالاتی که به اشتراک می گذارید، حتماً درگیر شوید. سؤال بپرسید، به سؤالات پاسخ دهید، پاسخ دهید، بازتوییت کنید و از ویژگی جستجو برای پیدا کردن افرادی که در مورد فضای شما صحبت می کنند استفاده کنید و با آنها درگیر شوید.

از به اشتراک گذاشتن افکار خود نترسید.

اگر اولین نوع توییتی که باید در نظر بگیرید پیوندها و دومی تعامل است، سوم افکار عمومی است. این توییت ها هیچ لینک یا فراخوانی برای اقدام ندارند و مخاطب خاصی نیستند. این دسته سوم ممکن است شامل افکار عمومی در مورد صنعت شما، نقل قول های مدیر عامل یا فقط بینش های کلی در مورد روندهای فضای شما باشد.

توییتر یک ابزار فوق العاده قدرتمند است اگر به روشی که طراحی شده است استفاده شود. مانند بسیاری از چیزهای زندگی، اگر مورد سوء استفاده قرار گیرد، می تواند آسیب زیادی به برند شما وارد کند. پس فقط به توییتر نپیوندید تا بگویید در توییتر هستید. در مورد آن استراتژیک باشید، اهداف و مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و سپس مستقیماً وارد شوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]