چگونه چیف به یکی از اولین داستان های موفقیت یک میلیارد دلاری توسط زنان در طول همه گیری تبدیل شد

[ad_1]

زمانی که لیندزی کاپلان و کارولین چیلدرز در سال 2019 Chief را راه اندازی کردند، همانطور که آنها گفتند این طرح شرکت. چیزی کمتر از تسلط بر جهان نبود. اکنون پس از گذشت سه سال، آن هدف متعالی در حال شکل گیری است.

سازمان شبکه خصوصی زنان مستقر در نیویورک امروز اعلام کرد که جمع‌آوری سرمایه 100 میلیون دلاری سری B را به پایان رساند و ارزش شرکت خود را 1.1 میلیارد دلار اعلام کرد. این دور توسط CapitalG، صندوق رشد مستقل شرکت مادر Google Alphabet هدایت می شود و Laela Sturdy، شریک عمومی CapitalG، به هیئت مدیره Chief خواهد پیوست. این افزایش یکی از سریع‌ترین تغییراتی است که برای یک شرکت فناوری آمریکایی که تنها توسط زنان تأسیس شده و تحت حمایت سرمایه‌گذاری قرار دارد، تبدیل به یک میلیارد دلار می‌شود.

Childers، که شرکتش به مدیران C-suite و معاونان در حال رشد فرصت‌های مربیگری در صنایع، جلسات مربیگری حرفه‌ای متمرکز، رویدادهای شبکه‌ای و موارد دیگر را ارائه می‌دهد، می‌گوید: «ما هرگز قصد نداریم یک شرکت میلیارد دلاری باشیم. اما ما برای رسیدن به این نقطه عطف هیجان‌زده هستیم، زیرا این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری روی زنان سرمایه‌گذاری خوبی است.»

این شرکت در ژانویه سال جاری پس از گذر از همه‌گیری، پلتفرم خود را در سطح ملی گسترش داد. علاوه بر برخی بازاریابی هدفمند به سمت شرکت های بزرگ، بنیانگذاران می گویند که عمده رشد شرکت از طریق تبلیغات شفاهی صورت گرفته است. در طول سال گذشته، اعضای آن از زنان اجرایی بیش از دو برابر شده و به بیش از 12000 رهبر تجاری رسیده است. از اول 8500 امین رایج ترین شرکت ها از HBO، American Express، Nike، Google، گلدمن ساکس و ناسا

کاپلان می گوید: «این لحظه در زمان بود که هیچ کس کتاب بازی نداشت. “همه ما رهبرانی هستیم که سعی می کنیم چگونه تیم های خود را از طریق یک بیماری همه گیر، و ناآرامی های اجتماعی و همه چیزهایی که در چند سال گذشته به ما ضربه زده بود هدایت کنیم و این جامعه ای بود که رهبران واقعاً باید به آن مراجعه می کردند.”

Chief همچنین دارای چهار فضای مجلل برای ملاقات و رویداد در نیویورک، شیکاگو، لس آنجلس، و سانفرانسیسکو است، اما آنها “گیلاس بالای عضویت” هستند. روحانی می گوید. تمرکز واقعی بر روی پلتفرم خود که میزبان است گردهمایی های دیجیتالی همتا، که از طریق آن 10 عضو با همان سطح ارشدیت به صورت ماهانه با یک مربی اجرایی ملاقات می کنند. عضویت مقرون به صرفه نیست، 5800 دلار برای مدیران سطح معاونت و 7900 دلار برای مدیران C-suite است، اما در همان ابتدا متوجه شدند که به ترکیبی از پیشنهادات شخصی و دیجیتال نیاز دارند و به مردم این امکان را می‌دهند که چگونه می‌خواهند دریافت کنند. بیشتر از اعضای آنها.

البته افزایش حقوق آسان نبود، اما چیلدرز می‌گوید که او و کاپلان می‌دانستند که شرکای مناسب را بلافاصله پیدا کرده‌اند، زیرا افراد درست از همان ابتدا مأموریت خود را درک کرده‌اند، یعنی طول تاریخ سرعت. بنیانگذاران خاطرنشان می‌کنند که در حالت ایده‌آل، سرمایه‌گذاران آن‌ها آزمایش‌هایی را که زنان در بالاترین سطح قرار دارند و آنچه برای به دست آوردن نیاز است را درک می‌کنند و در آنجا می‌مانند. زیرا، همانطور که Childers اضافه می کند، این فقط در مورد سرمایه نیست، بلکه داشتن “شریکایی که مایل به همراهی شما در سفر هستند.”

[ad_2]