چگونه مطمئن شوید که بازگشت شما به دفتر برای همه اعضای تیم شما مثبت است

[ad_1]

پس از به تعویق انداختن نامحدود بازگشت به دفتر در سپتامبر 2021، مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که تأسیسات سیاتل و سیلیکون ولی آن در پایان فوریه به طور کامل به روی کارمندان باز خواهد شد. شرکت خدمات مالی Wells Fargo اعلام کرد که از ماه مارس یک مدل کاری هیبریدی را عرضه خواهد کرد. اریک آدامز، شهردار نیویورک، حتی به این گفتگو ملحق شد و اخیراً از مدیران عامل خواسته است که کارگران را حضوری برگردانند. واضح است که بسیاری از کارفرمایان می‌خواهند که افراد به دفتر بازگردند، اما نکته‌ای را که باید در نظر داشته باشید، زمانی که بازگشت خود را در نظر می‌گیرید، در نظر داشته باشید: این انتقال برای همه کارکنان شما آسان نخواهد بود – حداقل کارمندانی که کمتر از آنها نمایندگی می‌شوند.

طبق یک مطالعه ژانویه از کنسرسیوم تحقیقاتی Slack، Future Forum، اگر این گزینه داده شود – مثلاً در محیط های کاری ترکیبی – کارمندان مرد سفیدپوست بیشتر از کارمندان رنگین پوست، کارمندان زن و مادران شاغل به صورت حضوری کار می کنند. محققان همچنین خاطرنشان کردند که سوگیری نزدیکی – یعنی رفتار ناخودآگاه و ترجیحی با کارگرانی که در نزدیکی فیزیکی کارفرمایان هستند – ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید رایج باشد. در نتیجه، کسانی که از راه دور باقی می مانند، ممکن است فرصت های شغلی و سایر مزایا را از دست بدهند. مشکلات برای کارکنان مختلف، که از قبل به دلیل نژادپرستی سیستماتیک، برای پیشرفت نادیده گرفته می شوند، تشدید می شود.

اثرات موجی برای یک سازمان نیز ممکن است قابل توجه باشد. تحقیقات منتشر شده توسط McKinsey در سال 2020 نشان می‌دهد که شرکت‌های متنوع و منصفانه در جذب استعدادها موفقیت بیشتری دارند و نسبت به شرکت‌هایی که استانداردهای تنوع، ارزش ویژه و گنجاندن یکسان را ندارند، سود بیشتری دارند. به خصوص در زمان کمبود نیروی کار، به نفع یک رهبر است که محیطی را ایجاد کند که در آن همه کارکنان برای موفقیت آماده شده باشند. در اینجا چگونه است:

انجام یک ارزیابی فرهنگی

ابتدا، درک این نکته مفید است که چرا یک کارمند ممکن است مایل به بازگشت به دفتر نباشد. والدین شاغل ممکن است متوجه شوند که کار از راه دور به آنها کمک می کند تا تعادل بهتری در مراقبت از کودک ایجاد کنند و کارمندان ناتوان ممکن است متوجه شوند که کار از راه دور به آنها کمک می کند. ناتاشا بومن، کارشناس DEI و موسس شرکت مدیریت استعداد مستقر در نیویورک Performance ReNew، می‌گوید فرهنگ تبعیض ممکن است باعث شود کارگران حاشیه‌نشین خانه خود را به محل کار ترجیح دهند. او می‌گوید: «به تمام کنارگذاشتن کارکنان به دلیل چیزهایی که مرتبط با شغل نیستند فکر کنید. “شما با یک ریز تهاجم در دفتر مواجه می شوید، هوا را از شما می مکد و برای بقیه روز سازنده نیستید.”

جلی کوهن، کارشناس ارشد، می‌گوید: اگر تجاوزات خرد – اقدامات تبعیض‌آمیز ظریف و اغلب غیرعمد علیه فردی از یک گروه به حاشیه رانده شده – بهره‌وری کارکنان را کاهش دهد، کل شرکت را در معرض ضرر قرار می‌دهد – به همین دلیل است که برای رهبران بسیار مهم است که محیطی از امنیت روانی ایجاد کنند. نایب رئیس HR Americas در شرکت جهانی منابع انسانی Adecco Group که دارای دفتر مرکزی آمریکای شمالی در جکسونویل، فلوریدا است. بهترین راه برای انجام این کار، صحبت با کارمندان از طریق ترکیبی از یک به یک منظم، نظرسنجی های ناشناس، و مصاحبه های تسهیل شده توسط شخص ثالث است که می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند و به شما ایده ای از نیازهای کارمندانتان بدهد. و نحوه رسیدگی به آنها

اما برای اشاره به هر گونه سوگیری احتمالی در محل کارتان به کارمندان خود متکی نباشید، او می‌افزاید: «برای آموزش خود در مورد آن جوامع وقت بگذارید و دیدگاه آنها را درک کنید.» سپس، سعی کنید تعصبات را حذف کنید تا محیطی ایجاد کنید که در آن کارمندان بتوانند به جای اینکه توسط تبعیض تخلیه شوند، روی کار خود تمرکز کنند.

سرمایه گذاری در فناوری عادلانه

مارکیتا جک، رئیس بخش تنوع، برابری و شمول در سانفرانسیسکو می‌گوید اگر از یک محیط کاری کاملاً از راه دور به یک محیط کاری ترکیبی تغییر می‌کنید، در نظر بگیرید که چگونه تیم شما می‌تواند زمانی که برخی از کارگران حضوری و برخی دیگر از راه دور هستند، همگام باقی بماند. شرکت نرم افزار تعامل با مشتری Iterable.

او نرم‌افزاری را توصیه می‌کند که به کارگران حضوری و از راه دور کمک می‌کند تا فراتر از جلسه استاندارد Zoom یا Google Doc همکاری بهتری داشته باشند. او می‌گوید: «ما برنامه‌ریزی هدف خود را در مجموعه‌ای به نام WorkBoard انجام می‌دهیم، جایی که می‌توانیم در اسناد همکاری کنیم و مکالمه‌ای در زمان واقعی داشته باشیم. مهم است که دسترسی داشته باشید، اما همچنین مسئولیت پذیری برای اطمینان از اینکه مردم قادر به مشارکت در کار معنادار هستند، به جای اینکه فقط بگویند، “هی، من این سند را برای شما می فرستم تا بررسی کنید و سپس باید منتظر بمانید.” “جک همچنین نرم افزار تخته سفید دیجیتال را توصیه می کند میرو

یک رهبر فراگیر باشید

کوهن می‌گوید وقتی به کارمندان فرصت کار از راه دور در یک محل کار ترکیبی را می‌دهند، رهبران باید در مورد مشغول نگه‌داشتن همه کارگران فکر کنند، خواه این بدان معنا باشد که صدای همه در یک جلسه شنیده می‌شود یا به کارمندان از راه دور فرصت‌های مشابهی ارائه می‌شود. به صورت حضوری. او می‌گوید: «محیط‌های فراگیر به‌طور تصادفی اتفاق نمی‌افتند. “شما باید در اعمال خود عمدی باشید.” کوهن اضافه می کند که کار با یک متخصص DEI برای تشخیص راه هایی که ممکن است محل کار شما فراگیر نباشد، گام خوبی است.

بومن پیشنهاد می کند و ذهنی باز داشته باشید. او می‌گوید: دادن کمی انعطاف‌پذیری به کارگران حاشیه‌نشین کمک می‌کند تا زمین بازی را یکسان کنید. اگر نمی‌خواهید قربانی استعفای بزرگ شوید، باید به سخنان کارگران خود گوش دهید و نیازهای آنها را درک کنید.»

[ad_2]