چگونه قبل از یک مذاکره بزرگ اعصاب خود را آرام کنید؟

[ad_1]

مذاکره یکی از مواردی است که بسیاری از صاحبان مشاغل با آن دست و پنجه نرم می کنند. و همچنین یکی از مهارت هایی است که اغلب در زرادخانه صاحبان کسب و کار استفاده می شود. خواه مذاکره در مورد حقوق و مزایا برای عضو کلیدی تیم جدید شما باشد، چه تلاش برای دریافت قیمت یا شرایط بهتر با یکی از فروشندگان خود یا مذاکره در مورد قیمت گذاری در ساختمان اداری جدیدی که به دنبال خرید برای توسعه بعدی خود هستید. توانایی مذاکره موفقیت آمیز می تواند واقعا به رشد کسب و کار شما کمک کند.

و در حالی که مهارت های زیادی در مذاکره با زمان و تمرین به دست می آید، چند کار وجود دارد که می توانید بلافاصله انجام دهید تا اعصاب خود را آرام کنید و ذهن خود را قبل از یک مذاکره بزرگ روشن کنید. که تقریباً در مورد هر کاری که برای انجام آن تلاش می کنید، دست برتر را به شما می دهد. بنابراین امروز می‌خواستم دو تمرینی را که قبل از هر مذاکره‌ای انجام می‌دهم به اشتراک بگذارم.

بگذار زهنت منحرف شود

قبل از اینکه وارد هر مذاکره ای شوم، ایده روشنی در مورد اینکه می خواهم نتیجه چه باشد دارم. خواه این مبلغ دلار باشد، یک مشارکت خاص یا توافق یا شاید چیز دیگری کاملاً، من همه را برای یک لحظه بیان کردم و واقعاً اجازه دادم نتیجه در ذهن من محقق شود. نوشتن آن در ژورنال خود یا قرار دادن اعداد در یک صفحه گسترده همچنین می تواند به شما کمک کند تا در صورتی که در مذاکرات آتی به آنچه می خواهید برسید، ظاهر آن چگونه خواهد بود. بررسی بهترین سناریو یک راه عالی برای آرام کردن اعصاب شما است و به شما امکان می دهد تا روی نتیجه نهایی جلسه آینده تمرکز کنید. شما می توانید این تمرین را هر زمان که در مورد مذاکرات آتی مضطرب یا عصبی شدید تکرار کنید.

تمرین دوم تمرینی است که افراد مضطرب نباید با انجام آن مشکلی داشته باشند. در واقع، ما اغلب بدون اینکه بدانیم این کار را انجام می دهیم. تصویربرداری از بدترین سناریو به نظر آخرین کاری است که می‌خواهید هنگام تلاش برای آرام کردن اعصاب‌تان انجام دهید، اما به خودتان اجازه دهید لحظه‌ای احساس کنید شکست در مذاکره چه احساسی دارد، و درک کنید که در خطر چیست و چه اتفاقی می‌افتد. ، به شما این امکان را می دهد که از یک مکان درک به آن نزدیک شوید. آیا اگر این تخفیف را از فروشنده خود دریافت نمی کردید پایان دنیا خواهد بود؟ اگر این استخدام کلیدی را از دست دادید زیرا نمی توانستید با پرداخت غرامت کنار بیایید، آیا این پایان کار شما خواهد بود؟ باخت برای کسب و کار شما چگونه خواهد بود؟ برای اکثر موقعیت ها، حتی بدترین سناریو فقط یک عقب نشینی است، اما یک معامله شکنی نیست. مرور بدترین سناریو به شما این امکان را می دهد که احساسات گذشته را حرکت دهید و به سمت ایجاد بهترین سناریوی موردی که در تمرین اول متصور بودید تلاش کنید.

اگر همه چیز شکست خورد، نفس بکش.

شما بهترین و بدترین سناریو را تصور کرده اید و اعصاب شما هنوز سر جای خود است؟ آروم باش. نفس کشیدن. و به هر حال وارد جلسه شوید. هرچه بیشتر با ترس های خود روبرو شوید و مذاکرات را تمرین کنید، بهتر خواهید شد و احتمال اینکه نتیجه مطلوبی بگیرید بیشتر می شود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]