چگونه شرکت شما می تواند محتوای معتبر برای تأثیر بیشتر ایجاد کند

[ad_1]

هفته گذشته، ناهار را با زنی خوردم که در اتاقی که در اتاقی که در آن بودم ملاقات کردم. ما در یک شهر زندگی می کردیم و به نظر می رسید که چند چیز کلیدی مشترک بودیم. با این حال، وقتی وارد شدم، استرس داشتم و او پر از شادی و اشتیاق بود و با هیجان و صریح درباره زندگی خود صحبت می کرد. در ابتدا فقط سعی می‌کردم آرام شوم و به سطح او برسم، اما بعد او داستانی را در مورد ملاقاتی که رفته بود برایم تعریف کرد. جزئیات خنده دار، خلع سلاح، کاملا غیرمنتظره و قابل ربط بودند. من ترکیدم از خنده. بعد از آن چیزی در من نرم شد و باز شدم. و این زمانی بود که گفتگوی عمیق تر بین ما آغاز شد.

درسی که در اینجا وجود دارد این است که در عمل افشای چیزی وجود دارد که به عنوان آچار عمل می کند و منجر به ارتباط واقعی می شود. فضایی را برای داستان های بهتر باز می کند.

من اخیراً به چند گروه شبکه‌ای شگفت‌انگیز ملحق شده‌ام، و چیزی که مشاهده می‌کنم این است که سطح جدیدی از صداقت و آسیب‌پذیری در افرادی وجود دارد که قبلاً در زندگی حرفه‌ای‌ام آن‌ها را ندیده‌ام. همه ما تعداد بسیار منظم پست های آسیب پذیر را در لینکدین دیده ایم. من معتقدم جدایی اجباری این بیماری همه گیر عصر جدیدی از صمیمیت را به وجود آورده است، دوره ای که در آن روکش از ما برداشته شده و آن را مستقیماً می گوییم.

کسب‌وکارهایی که بر اساس یک چشم‌انداز ساخته شده‌اند، مارک‌هایی با «چرا» قوی، بهتر است از این حرکت سرنخ بگیرند و آسیب‌پذیری و افشا را در محتوای خود ایجاد کنند و آن را واقعاً معتبر کنند.

بنابراین محتوای آسیب پذیر و معتبر چگونه به نظر می رسد؟

اول از همه، با تیم خود مشخص کنید که همه محتوای صادقانه و معتبر این دو چیز نیستند:

ارتباط معتبر تخلیه نیست. برندها تمایلی به انجام این کار ندارند، اما مردم مطمئناً این کار را انجام می دهند – همه ما مقصریم. ما آنقدر در ذهن خود داریم که گاهی اوقات بدون توجه به مخاطبان خود و وضعیت ذهنی آنها، چیزها را آشکار می کنیم و بیش از حد به اشتراک می گذاریم. این کار را به عنوان یک برند انجام ندهید.

ارتباط معتبر فقط برای نمایش نیست. طعمه اصالت اجرایی نشوید. رسانه های اجتماعی مملو از محتوای شوکه کننده هستند، محتوایی که صرفاً برای برانگیختن واکنش وجود دارد. همچنین در رسانه‌های اجتماعی تمایلی به نوعی صمیمیت کاذب وجود دارد، بیانی که مملو از هذل‌گویی، نگاه کردن به ناف و عبارات دلخراش است که در اینجا توسط کیتلین ریلی، ستاره یوتیوب کاملاً لمپن شده است – گویی که گوینده بیشتر بر عملکرد خود متمرکز است. ارتباط اصیل نه حالت نمایشی است و نه به اشتراک گذاری بی رویه.

در اینجا چک لیستی وجود دارد که به شما کمک می کند بدانید آیا در مسیر درستی برای تولید محتوای برند معتبر و آسیب پذیر هستید یا خیر:

اصالت ترسناک است – یک آزمون تورنسل این است که باید کمی سخت و ترسناک باشد. ظاهر شدن با عناصری از کسب و کار شما که معمولاً داخلی نگه داشته می شوند، یک عنصر خطر دارد. به عبارت دیگر، آسیب پذیری واقعی. شما مجبور نیستید اسرار تجاری را فاش کنید تا قسمت های سخت سفر کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید، اما باید کمی ناراحت شوید.

اصالت به معنای علاقه واقعی به مخاطب است – هدف محتوای شما باید به شدت بر ارتباط با افراد واقعی متمرکز باشد. شما باید به طرز فکر خوانندگانی که با آنها صحبت می کنید علاقه واقعی داشته باشید، مثل اینکه می خواهید بگویید: آیا شما هم این احساس را دارید؟

اصالت در محتوای تجاری همچنان محتوای تجاری است – برای تمام محتوای خود KPI داشته باشید. شما در حال راه اندازی یک تجارت هستید. نیازی نیست وانمود کنید که این یک نوشته «دفتر خاطرات عزیز» است. در حالی که نباید بیش از حد مبادله ای باشد، به عنوان مثال “این حقیقت ترسناک من است.” اکنون این را به قیمت 10.99 دلار بخرید – که حتی از مستقیم هم کمتر است. باید محصول من را بخرید، به این دلیل است که «که در ترکیب محتوای شما جای خود را دارد – اما مطمئن شوید که حتی محتوای انسانی و احساسی شما نیز برای خواننده مفید است. نردبان بازگشت به “چرا” و همچنین “چگونه” شما. فراخوانی برای اقدام داشته باشید. درخواست بازخورد؛ بخواهید داستان های آنها را بشنوید. آنها را به قطعه بعدی در همین موضوع دعوت کنید. ارائه منابع؛ یا آنها را به بخشی از یک دایره داخلی تبدیل کنید. به عبارت دیگر، آسیب پذیری را نشان دهید اما نه به خاطر آسیب پذیری. همچنان باید مبتنی بر KPIهای متفکرانه باشد.

در نهایت، ما باید ارزش ارائه کنیم. بیشتر و بیشتر، بد نیست که همه پاسخ ها را نداشته باشیم و نشان دهیم که برای ارائه بهترین محصول یا خدمات به حضور و مشارکت مشتریان خود نیاز داریم. این همان چیزی است که باعث ایجاد اعتماد، احترام و ارتباط واقعی می شود که پایدارتر از صحبت کردن با مخاطبانی است که هزاران گزینه دیگر برای خرج کردن پول خود دارند. موفق باشید و شجاع باشید!

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]