چگونه شرکت خود را برای اختلال دیجیتال آماده کنیم

[ad_1]

تنها در یک ربع قرن، تعداد سرگیجه‌آوری از تغییرات تکنولوژیک، شرکت‌ها و صنایع را متحول کرده است. با این حال، رهبران شرکت‌ها، به‌ویژه آنهایی که نسبتاً ریسک گریز هستند، تمایل دارند از تغییرات اساسی که تحول دیجیتال پیشنهاد می‌کند، بیم داشته باشند. آنها ممکن است تمایلی به دور شدن از فناوری و عملیات قدیمی خود نداشته باشند – و راه حل های دیجیتالی کاملاً جدیدی را اتخاذ کنند. یا شاید آنها نخواهند به خاطر “اختلال” که هرگز ارزش واقعی به شرکت اضافه نمی کند، اخلالگر باشند.

با این وجود، رهبران شرکت‌ها باید به دقت به اختلالات تکنولوژیکی که در اطرافشان روی می‌دهد توجه داشته باشند. آنها باید فناوری پیشرفته و مدیریت تغییر را بیشتر به عنوان یک فعل و انفعال مداوم – تسهیل ارائه محصولات و خدمات بهینه ببینند. آن‌ها باید بهترین شیوه‌ها را برای مقابله با اختلالات دیجیتال به کار گیرند، و باعث می‌شوند که این اختلال به جای اینکه علیه کسب‌وکار باشد، به نفع کسب‌وکار باشد.

بهترین روش ها برای ایجاد اختلال

اگر تاریخ نشانه‌ای باشد، سازمان‌ها نه تنها می‌توانند در طول دوره‌های اختلالات تکنولوژیکی بزرگ بقای خود ادامه دهند، بلکه رشد کنند. اما ابتدا، آنها باید استراتژی های دیجیتال کلیدی مانند موارد زیر را توسعه دهند:

  1. محصولات و خدمات اصلی موجود در بازار را بهتر بشناسید. ببینید چگونه جدیدترین فناوری باعث اختلال در صنایع و افزایش کارایی و اثربخشی شرکت ها می شود.
  2. چرخه های پذیرش و پیاده سازی کوتاه تری را در نظر بگیرید. اجرای تدریجی و چابک – در طول مراحل آزمایش و اجرا – را تقویت کنید و راه حل دیجیتال را مستقیماً در دست کارمندان قرار دهید.
  3. فرهنگ شرکت را به طور منظم تری ارزیابی کنید. بدانید که فرهنگ دیگر ساکن نیست. درک درستی از جایگاه فناوری در کنار کارکنان، هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر استراتژیک، به دست آورید و تغییرات فرهنگی مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت را در محدوده های معقول تعیین کنید.
  4. قهرمانان دیجیتال را به خدمت بگیرید. از کهنه سربازان تحول دیجیتال دعوت کنید تا به کارمندانی که در پذیرش فناوری مهارت کمتری دارند آموزش دهند.
  5. به نوآوری ادامه دهید. به دنبال راه های جدیدتر برای بهبود کسب و کار باشید.

سفر تحول دیجیتال

به طور طبیعی، هنگام شروع یک سفر تحول دیجیتال، اولین قدم این است که بپذیریم هیچ شخصی نمی تواند یک برنامه تحول دیجیتال را به تنهایی اجرا کند. در واقع، واقعاً “یک دهکده می خواهد”.

دگرگونی دیجیتال ذاتاً با مدیریت تغییر گره خورده است و به بخش‌های مختلف نیاز دارد تا به شکلی یکپارچه با هم کار کنند. این تضمین می کند که استقرار ابزارهای دیجیتال در سطح سازمانی پشتیبانی می شود و در هیچ نقطه ای متوقف نمی شود – و فرهنگ دیجیتالی بسیار قوی تری را تقویت می کند.

به نوبه خود، سازمان ها راه حل های نوآورانه ای را توسعه خواهند داد که به حل چالش های پیچیده تجاری در طول زمان کمک می کند. این تحول دیجیتال همچنین شرکت‌ها را با دنیایی که به سرعت در حال تغییر است هماهنگ می‌کند – و ذهن رهبران شرکت‌ها را به روی همه احتمالات فناوری باز می‌کند.

بنابراین، به سادگی لنز خود را تنظیم کنید و اطراف اختلالات دیجیتال را مشاهده کنید. شما آن را به عنوان چیزی که نه تنها اجتناب ناپذیر است، بلکه کاملاً مطلوب نیز خواهید دید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]