چگونه تیم های توزیع شده دسته جدیدی از سفرهای تجاری ایجاد می کنند

[ad_1]

به شرکت Inc. خوش آمدید پروژه بنیانگذاران پادکست با الکسا فون توبل، جایی که ما داستان‌هایی از جرات، الهام و انگیزه را برای شما به ارمغان می‌آوریم که کارآفرینان آینده را تعریف می‌کنند. هر هفته، کتاب بازی حرفه‌ای بنیان‌گذاران را بررسی می‌کنیم و کشف می‌کنیم که چه چیزی باعث می‌شود که آنها تیک بزنند. در قسمت این هفته:

در سال 2015، آریل کوهن TripActions را تأسیس کرد تا به نتفلیکس سفر تبدیل شود – جایگزین آژانس‌های مسافرتی و گزارش‌های هزینه‌های پیچیده با بهترین تجربه دیجیتالی در کلاس خود. رشد فوق العاده این شرکت در سال 2020، زمانی که کووید به طور کلی سفرهای کاری را متوقف کرد، متوقف شد. اما TripActions سازگار شد و حتی قوی‌تر بازگشت، اکنون بیش از 9000 مشتری دارد و ارزشی معادل 7 میلیارد دلار دارد. آریل به اشتراک می‌گذارد که چگونه یک سفر کاری فاجعه‌بار به اوکراین یکی از لحظات آه او بود، از دست دادن تمام درآمد در یک بازه زمانی دو روزه در زمان شیوع بیماری همه‌گیر چگونه بود، و چرا تیم‌های توزیع شده اکنون دسته جدیدی از سفرهای کاری را باز کرده‌اند.

[ad_2]