چگونه بدون ملاقات حضوری، روابط با مشتری ایجاد کنیم

[ad_1]

با قدرت اینترنت و تأثیر همه‌گیری کووید-19، دنیای خدمات تجاری – که شامل صنایعی مانند بازاریابی یا مشاوره می‌شود – بیش از پیش دورتر شده است. با این حال، ارزش روابط واقعی برای رشد و موفقیت خدمات تجاری شما حیاتی شده است. چالش این است که چگونه می توان روابط مشتری را بدون ملاقات حضوری ایجاد کرد.

در تجربه من، خبر خوب این است که همه با روابط از طریق رسانه های اجتماعی و فناوری راحت تر و راحت تر می شوند. خبر بد این است که من هنوز بسیاری از بنیانگذاران و رهبران کسب و کار را پیدا می کنم که از این ابزارها به طور مؤثر استفاده نمی کنند یا قوانین مربوط به پرورش روابط از راه دور را یاد نگرفته اند.

با این اوصاف، در اینجا لیستی از چند توصیه کلیدی برای کمک به شما برای به دست آوردن سهم منصفانه از تجارت آمده است:

1. هر ارتباطی را که می توانید سفارشی و شخصی کنید.

انتشار ایمیل های عمومی و تبلیغات رسانه های اجتماعی ممکن است برای یافتن علاقه به خدمات شما عالی باشد، اما اینها برای بستن و حفظ مشتریان جدید کافی نیستند. روابط واقعی مستلزم ارتباط مکرر و شخصی است تا آنها را به تجربه های به یاد ماندنی همراه با وفاداری تبدیل کند.

فقط برای واضح بودن، من متن های طولانی در مورد آب و هوا را پیشنهاد نمی کنم، یا “سلام، خوبی؟” بلکه شناخت و بینش واقعی در مورد چالش های خاصی است که می دانید این مشتری با آن مواجه است. این را با یک پیشنهاد خاص برای مرحله بعدی یا راه حل خود همراه کنید.

2. ارجاعات آنلاین و بررسی های مثبت خدمات را به حداکثر برسانید.

همانطور که مصرف کنندگان اولویت را به بازخوردها و تجربیات همتایان در رسانه های اجتماعی یا سایت های بررسی می دهند، شما باید به مشتریان خود انگیزه دهید تا درباره شما به دیگران بگویند و مدافع شما شوند. هنوز سازمان‌های خدماتی زیادی پیدا می‌کنم که بررسی‌های آنلاین و نظرسنجی‌های رضایت را نادیده می‌گیرند یا تخفیف می‌دهند.

یکی دیگر از منابع اصلی خدمات مشتری این روزها سایت‌های فهرست آنلاین صنعت و مقالات بررسی رتبه‌بندی است. سرمایه گذاری بیشتر در ایجاد روابط از راه دور با این صاحبان سایت یا گذراندن زمان با کیفیت با پادکست ها و اینفلوئنسرهای محبوب وبلاگ به صرفه است.

3. ارزش ها و تجربه رهبری شخصی خود را برجسته کنید.

از طریق ارتباطات مکرر و وب سایت خود، اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما را به عنوان یک فرد و رهبر می بینند، نه یک روبات که می تواند کار خود را انجام دهد. همه ما اهداف و انتظارات و پیشینه ای داریم که ممکن است برای شرکای بالقوه الهام بخش، به یاد ماندنی و مهم باشد.

مشتریان امروز می خواهند بدانند که چرا شما شخصاً پاسخ مناسبی برای آنها هستید، مگر اینکه نماینده یکی از برندهای بزرگ در خدمات عرصه، مانند Accenture یا Oracle باشید. مدارک تحصیلی، شرکت های خدماتی، و تمجیدها و مشارکت های صنعتی شما چیست؟

4. اطمینان حاصل کنید که مشتریان می دانند شما چگونه کسب و کار خود را مدیریت می کنید.

مشتریان باید احساس راحتی کنند که از تیم و فناوری خود انتظار کار با کیفیت دارید و معیارها، ابزارهای مدرن و کنترل‌هایی برای تحقق آن در اختیار دارید. در پاسخ به سؤالات احتمالی در مورد زمانبندی بار اوج، خدمات ویژه و سؤالات صورتحساب فعال باشید.

در این زمینه، می‌توانید سمینارهای رایگان مثلاً درباره آخرین روندهای حسابداری مالیاتی یا گزارش‌هایی درباره بهترین شیوه‌ها در یک رشته خاص ارائه دهید. هر رابطه خوب یک رابطه مشترک است، جایی که شما همچنین پیشنهاد می کنید از هر مشتری بالقوه یاد بگیرید.

5. به دنبال هدف، اولویت ها و انتظارات مشتری خود باشید.

هیچ چیز وفاداری و حمایت مشتری را به اندازه این احساس تقویت نمی کند که شما درک می کنید که هدف آنها با شما مشترک است و بسیار فراتر از آن چیزی است که می توانید برای آنها انجام دهید. این همیشه حوزه ارتباط چهره به چهره بوده است، اما می توان آن را از راه دور نیز انجام داد.

6. مطالعات موردی مرتبط را ارائه دهید که نتایج خود را نشان می دهد.

هر خدمات تجاری، از طراحی لوگو گرفته تا تهیه مالیات، برای صاحبان مشاغل در مراحل مختلف رشد معنای متفاوتی دارد. مردم دوست دارند نمونه‌هایی از کار شما را ببینند که می‌توانند با نتایجی از جمله هزینه‌ها و پس‌اندازها ارتباط برقرار کنند. به جای نرخ های ساعتی، روی پیشنهادات تمرکز کنید.

اگر قصد دارید در بازار خدمات تجاری بمانید، زمان آن فرا رسیده است که با این واقعیت روبرو شوید که بسیاری از آن از این نقطه به بعد دور خواهند بود. شما باید فرآیندهای خود را برای یافتن مشتریان بالقوه، ایجاد روابط و ارائه نتایج مطابق با توصیه‌های ذکر شده در اینجا تنظیم کنید.

چالش شما این است که نوآوری های بیشتری پیدا کنید و این تغییرات را به جای یک مانع، به یک فرصت رشد تبدیل کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]