چگونه این کارآفرین برای کمک به حل یک مشکل بزرگ برای مصرف کنندگان شراکت ایجاد کرد

[ad_1]

آنکور جین 32 ساله، بنیانگذار و مدیر عامل کایروس، یک کسب و کار مستقر در شهر نیویورک، می گوید: “من همیشه بهترین راه برای شروع به توسعه یک ایده را این است که فقط شروع به ارائه آن کنم، به گونه ای که انگار این یک چیز است.” که در مجموعه ای از شرکت ها با هدف کاهش بزرگترین هزینه های مردم سرمایه گذاری و راه اندازی می کند. این ماموریت با آخرین زیرمجموعه Kairos جین، Bilt، که در ژوئن 2021 راه اندازی شد، ادامه می یابد و دوشنبه در دسترس عموم قرار می گیرد. Bilt به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد تا مبلغ اجاره ماهانه خود را به یک کارت اعتباری شارژ کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت اعتبار بسازند، و همچنین امتیازهایی را کسب کنند که می‌توان از آن برای پرداخت هزینه پروازها، هتل‌ها و کالاها – یا حتی وام مسکن استفاده کرد.

جین می‌گوید: «این ایده که شما برای تمام این سال‌ها اجاره می‌دهید، اما بعداً به مالکیت خانه نزدیک‌تر نمی‌شوید، منطقی نبود. اما همانطور که هر کارآفرینی می داند، پیدا کردن نقطه درد مصرف کننده اغلب ساده ترین بخش است. ایجاد یک کسب و کار نوآورانه برای حل آن می تواند سال ها طول بکشد. این همان چیزی است که در مورد Bilt اتفاق افتاد که جین در سال 2018 شروع به کار روی آن کرد. این استارتاپ 43 کارمند دارد و تا به امروز بیش از 63 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

همانطور که به نظر می رسد، چند دلیل وجود دارد که هیچ کس تا به حال یک کارت اعتباری با نام تجاری مشترک برای اجاره کنندگان ایجاد نکرده است. یکی از بزرگ‌ترین موارد این بود که شرکت‌های کارت اعتباری به یک بیمه‌گر مستمر نیاز دارند – معمولاً یک بانک. غلبه بر آن و سایر چالش های پیچیده در نهایت به توانایی جین برای همکاری با بسیاری از سهامداران، از جمله پردازشگرهای پرداخت، بانک ها، خطوط هوایی، صاحبخانه ها و اداره مسکن فدرال بستگی دارد. او چگونه این کار را کرد.

پول را دنبال کنید و به بازخورد گوش دهید

در سال 2018، جین کارگاه آموزشی را آغاز کرد ایده برای بیلت با افراد شبکه اش پس از گفتگو در آن سال با بری نور شدید، موسس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری املاک استاروود کپیتال گروپ، را بیلت بنیانگذار متوجه شد که ایجاد یک برنامه وفاداری می تواند سود زیادی به همراه داشته باشد: او می گوید: “همه سفرهای صرف شده در این کشور در مجموع حدود 100 میلیارد دلار در سال است، در حالی که “مردم 500 میلیارد دلار بیشتر در سال برای اجاره هزینه می کنند، و هیچ هزینه ای وجود ندارد. برنامه وفاداری و بدون کارت، برای کل آن بخش.”

با این حال، برای ایجاد یک برنامه وفاداری، باید امتیازها را به صورت عمده از شرکای پاداش مانند خطوط هوایی و هتل‌ها خریداری کنید تا دارندگان کارت بتوانند آن امتیازها را در تراکنش‌ها کسب کنند. جین فکر می کرد که شاید صاحبخانه ها به تأمین مالی یک برنامه وفاداری کمک کنند. چرا راهی برای نگه داشتن اجاره‌کنندگان در ساختمان خود و کاهش هزینه‌های سربار مرتبط با گردش مالی اجاره‌کننده و واحدهای خالی به آنها پیشنهاد نمی‌دهید؟

او متوجه شد که صاحبخانه‌هایی که او پیشنهاد کرده بود نمی‌خواستند این هزینه اضافی را متقبل شوند، اما علاقه داشتند با آن ارتباط برقرار کنند. بازخوردهای تیم Bilt متوجه می شود که آنها باید پلتفرم و ارز وفاداری خود را بسازند. جین می‌گوید، این بسیار بزرگ بود، زیرا “اکنون ناگهان، شما این چیز واقعا منحصر به فرد را دارید که می‌تواند هزینه کمتری برای مالک نسبت به ارزش آن برای ساکنان داشته باشد.”

بیلت با ایجاد تغییر در زمین خود، توانست تضمین شرکای صاحبخانه را آغاز کند. Starwood Capital Group اولین شرکتی بود که در اواخر سال 2019 به Bilt Alliance ملحق شد. با یک مالک بزرگ در هیئت مدیره، مفهوم Bilt برای شرکای پاداش جذاب تر شد. در اواخر همان سال، Virgin Points اولین شرکتی بود که امضا کرد.

ماموریت خود را فراموش نکنید

در حالی که همه اینها در حال انجام بود، Bilt هنوز باید راهی برای تسهیل مأموریت اصلی خود پیدا می کرد: ایجاد مسیری برای مالکیت خانه برای اجاره کنندگان با اجازه دادن به اجاره کنندگان برای استفاده از امتیاز خود برای پیش پرداخت خانه. در حالی که صاحبخانه‌ها این ایده را دوست داشتند که بتوانند این را به مستاجران خود ارائه دهند، جین می‌گوید وکلای بیلت پرچم قرمز را برافراشتند: “آنها گفتند، “خب، ما مطمئن نیستیم که آیا این واقعاً مجاز است زیرا وام‌های مسکن دولتی و FHA قوانین بسیار سختگیرانه در مورد نوع وجوهی که می توانید برای پیش پرداخت خانه یا خانه استفاده کنید.

زمانی که این قوانین در سال 2008 نوشته شد، امتیازهای پاداش به عنوان یک گزینه درج نشده بود. بیلت از FHA درخواست کرد که آن را تغییر دهد، اما اولین درخواست های آن برای تایید رد شد. بنابراین تیم 18 ماه را صرف صحبت با تنظیم کنندگان – از جمله فانی مای، وزیر مسکن، و وزیر خزانه داری کرد – و آنها را از طریق اهداف برنامه راهنمایی کرد. آنها استدلال می کردند که امتیازها به شکل جدیدی از پس انداز تبدیل شده است، پس چرا نباید از آنها برای مالکیت خانه استفاده شود؟ در اکتبر 2019، FHA در نهایت تاییدیه را صادر کرد.

از شرکا برای ساختن آنچه نیاز دارید کمک بگیرید

با ائتلاف محکمی از تنظیم کننده ها، صاحبخانه ها و شرکای پاداش در هیئت مدیره، زمان آن رسیده بود که در واقع یک پلت فرم بسازیم. در فوریه 2020، جین شروع به صحبت با شری هیموند، معاون اجرایی، مشارکت دیجیتال در Mastercard کرد. در طی دو سال آینده، آنها با یکدیگر همکاری کردند تا از جمله سیستم‌های لازم برای تسهیل پرداخت‌ها به مالکان را توسعه دهند. به گفته هایموند، یک خرید مسترکارت به نام Transactis به این قطعه از پازل کمک کرد، در حالی که یکی دیگر از شرکت‌های تابعه Mastercard، SessionM، به ساخت پلت فرم پاداش اپلیکیشن Bilt کمک کرد.

اما از شرکا انتظار نداشته باشید که همه کارها را انجام دهند

آخرین قطعه پازل این بود که ولز فارگو را به‌عنوان بیمه‌گر و شریک توزیع تضمین کند. هنگامی که Bilt به بانک نزدیک شد، شبکه و کانال توزیع (مستاجر) خود را با یک برنامه پاداش قوی و تجربه کاربری به ارمغان آورد. دن دوگرتی، معاون اجرایی ولز فارگو در زمینه مشارکت با برندهای مشترک، می‌گوید که این غیرعادی است و خاطرنشان می‌کند که معمولاً کارآفرینان از Wells Fargo می‌خواهند که به توزیع محصولشان بین مشتریانش کمک کند بدون اینکه نشان دهند ایده‌شان می‌تواند به تنهایی عمل کند.

یک نه زود هنگام می تواند به یک بله تبدیل شود

هنگامی که با Wells Fargo و Mastercard همکاری خود را محکم کرد، Bilt به دیگر شرکت‌های مالک اصلی که در ابتدا آن را رد کرده بودند، بازگشت. Bilt Alliance که در مجموع شامل بیش از دو میلیون واحد اجاره ای است، اکنون شامل جوامع AvalonBay، Cushman & Wakefield، Moinian Group، Starwood Capital Group و شرکت های مرتبط است. اگر درگاه پرداخت صاحبخانه اجازه دهد، اجاره‌کنندگان خارج از Bilt Alliance نیز می‌توانند از طریق کارت اعتباری پرداخت کنند. برای کسانی که این کار را نمی کنند، Bilt یک چک ارسال می کند یا انتقال ACH را تسهیل می کند. و در پایان، صاحبخانه‌ها نیز مقداری پول نقد پرداخت کردند: اعضای صندوق اتحاد Bilt امتیازهایی را از اجاره‌های جدید، تمدید اجاره‌ها و سایر برنامه‌های تشویقی مشابه به‌دست آورده‌اند.

[ad_2]