چکمه بند کسب و کار شما؟ راه های برتر برای به حداقل رساندن ریسک مالی شما

[ad_1]

بسیاری از مردم ایده کارآفرین شدن را دوست دارند، اما نمی توانند ریسک مالی شخصی را تحمل کنند. اگر یک کسب و کار را از پایه شروع می کنید، ممکن است مجبور شوید هزاران یا ده ها هزار دلار برای هزینه های راه اندازی لازم برای راه اندازی کسب و کار خود بپردازید.

اگر برای تامین مالی کسب و کار وام های شخصی می گیرید، ممکن است از نظر قانونی و مالی مسئول آن وام ها باشید، حتی اگر کسب و کار با شکست مواجه شود. اگر بتوانید کسب‌وکار خود را بدون پرداخت بدهی‌های شخصی راه‌اندازی کنید، همچنان باید با متغیرهایی مانند ناهماهنگی درآمد دست و پنجه نرم کنید که می‌تواند بودجه‌بندی مؤثر را دشوار کند.

اگر ترس از ریسک مالی شخصی شما را عقب نگه می دارد، باید بدانید که چند استراتژی قدرتمند وجود دارد که می تواند به شما در کاهش این خطر کمک کند.

یک LLC یا یک شرکت تاسیس کنید

یکی از بهترین استراتژی های شما ایجاد ساختار مناسب برای کسب و کارتان است. اگر یک مالکیت انحصاری یا شراکتی راه اندازی کنید، تقریباً در قبال هر چیزی که مربوط به کسب و کار باشد، شخصاً مسئول خواهید بود. این بدان معناست که شما مسئول پرداخت هر گونه بدهی مرتبط با کسب و کار خواهید بود و ممکن است مشتریان، کارمندان و سایر مخاطبین خود از شما شکایت کنند.

در مقابل، اگر یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یا یک شرکت بزرگ راه اندازی کنید، حداقل درجاتی از مسئولیت محافظت خواهید داشت. این ساختارهای کسب و کار به شما اجازه می دهد تا با کسب و کار شما به گونه ای رفتار شود که گویی فردی از خودش است. خود کسب‌وکار می‌تواند وام بگیرد، بدهی متحمل شود و هدف دعاوی پرهزینه باشد – قرار گرفتن شخصی شما در معرض این خطرات مالی را کاهش می‌دهد.

فقط توجه داشته باشید که این امر به شما حفاظت مسئولیت نامحدود نمی دهد. هنوز هم امکان پذیرفتن بدهی شخصی وجود دارد و در بسیاری از سناریوها می توانید از نظر قانونی مسئول اقدامات سهل انگاری فاحش باشید.

هرگز وام های شخصی نگیرید

صاحبان مشاغل جدید وسوسه می شوند که خودشان بودجه کسب و کار را تامین کنند، حتی اگر پس انداز لازم برای پوشش این هزینه ها را نداشته باشند. آن‌ها وام‌های شخصی می‌گیرند، کارت‌های اعتباری خود را به حداکثر می‌رسانند، یا از راه‌های دیگری برای دریافت پول مورد نیازشان بدهی می‌گیرند. چند هزینه جزئی اینجا و آنجا به شما آسیبی نمی رساند، اما در بیشتر موارد، هرگز نباید وام شخصی بگیرید. درعوض، با سرمایه گذاران کار کنید، از پس انداز خود استفاده کنید، یا به اعتبار کسب و کار خود برای گرفتن وام به نام کسب و کار خود تکیه کنید.

بر استراتژی های پس انداز مستقل تمرکز کنید

اگر پایه مالی قوی داشته باشید، به مراتب کمتر در معرض ریسک مالی شخصی قرار خواهید گرفت. این بدان معناست که پس انداز کافی برای مقاومت در برابر تغییرات درآمد ناپایدار با توسعه کسب و کار خود داشته باشید و تأثیر یک فروپاشی کلی کسب و کار را کاهش دهید.

  • بودجه بندی و صرفه جویی – در بودجه بندی خود هوشمندانه عمل کنید و سعی کنید تا حد امکان صرفه جویی کنید. اگر فرصت زیادی برای پس انداز ندارید و کسب و کار شما منبع اصلی درآمد شما خواهد بود، باید سبک زندگی متوسطی داشته باشید و بر به جیب زدن درآمد اضافی خود تمرکز کنید.
  • صندوق اضطراری – همچنین ایده خوبی است که یک صندوق اضطراری قوی جمع آوری کنید. حداقل پول کافی برای تامین هزینه های شخصی چند ماهه خود را کنار بگذارید. به این ترتیب، اگر کسب و کار شما یک یا دو ماه بد داشته باشد، یا اگر کسب و کار دچار سقوط کامل شود، می توانید زمان کافی برای پاسخگویی مناسب برای خود بخرید.
  • وسایل نقلیه سرمایه گذاری دارای مزیت مالیاتی – با هر پول اضافی، از وسایل نقلیه سرمایه گذاری مزیت مالیاتی استفاده کنید تا پس انداز و برنامه بازنشستگی خود را به حداکثر برسانید. به عنوان مثال، Roth IRA در ایالات متحده می تواند به شما کمک کند پس انداز بازنشستگی را بدون مالیات افزایش دهید، در حالی که نرخ بازده RESP در کانادا می تواند به شما در پس انداز تحصیلات دانشگاهی فرزندانتان کمک کند.

جریان های درآمدی خود را متنوع کنید

در مرحله بعد، سعی کنید جریان های درآمدی خود را هم در داخل کسب و کار و هم در سطح شخصی متنوع کنید. در کسب و کار، این می تواند به معنای فروش انواع مختلف محصولات و خدمات، کسب درآمد از محتوا یا برنامه های خود به روش های مختلف یا حتی هدف قرار دادن مخاطبان مختلف باشد. به این ترتیب، اگر هر جریان درآمدی مورد تهدید قرار گیرد، دیگران را به عنوان پشتیبان خواهید داشت.

همین اصل برای شما به عنوان یک فرد صادق است. می‌توانید با سرمایه‌گذاری در سهامی که سود سهام پرداخت می‌کنند، سرمایه‌گذاری در املاک، راه‌اندازی وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌های مستقل یا حتی برگزاری کنسرت‌های جانبی، جریان‌های درآمد خود را متنوع کنید. اینها نیازی به ارائه درآمد تمام وقت ندارند. هر پول نقد اضافی که تولید کنید برای کاهش ریسک مالی شخصی شما ارزشمند خواهد بود.

هیچ راهی برای جلوگیری از ریسک مالی شخصی در هنگام شروع یک کسب و کار وجود ندارد. ریسک بخشی اجتناب‌ناپذیر از معامله است، اما با استراتژی‌های مناسب، می‌توانید ریسک‌های شخصی خود را کاهش دهید، نگرانی‌های خود را تضمین کنید و در راه‌اندازی شرکت خود احساس اطمینان بیشتری کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]