چهار اولویتی که کسب و کارهای کوچک می خواهند در اولین سخنرانی بایدن در مورد آن بشنوند

[ad_1]

همه نگاه‌ها به سخنرانی امشب رئیس جمهور جو بایدن معطوف است – و زمینه‌های زیادی وجود دارد که مشاغل کوچک می‌خواهند رئیس جمهور را پوشش دهد.

دو سال گذشته یک گردباد برای کسب‌وکارها – همراه با سایر نقاط جهان – بوده است و به نظر می‌رسد که چند هفته گذشته تنها این احساسات را تشدید کرده است. اولین سخنرانی بایدن در مورد وضعیت اتحادیه فرصتی برای بحث در مورد اولویت های قانونی خود و ارائه بینش در مورد سایر مسائل داخلی خواهد بود. بدون شک، با توجه به وضعیت ناآرامی کنونی در اوکراین، او به شدت وارد مسائل بین‌المللی نیز خواهد شد.

در حالی که باید تا امروز عصر منتظر بمانید تا دقیقاً آنچه در ذهن بایدن وجود دارد را بشنوید، در اینجا چهار زمینه ای وجود دارد که مشاغل کوچک بیشتر مایلند در مورد آنها بشنوند:

روسیه و اوکراین:

تهاجم به اوکراین برای کارآفرینان بسیار مهم است. کسب‌وکارهای بیشتری شروع به قطع روابط با روسیه به دلیل تهاجم این کشور به اورکاین کرده‌اند، در حالی که سایرین هنوز با واکنش خود دست و پنجه نرم می‌کنند. نگرانی های حاضر در مورد ثبات اقتصادی و جهانی نیز افزایش یافته است. کارآفرینان می گویند که امیدوارند سرهای سردتر پیروز شوند. بابی آچتو، بنیانگذار و مدیر عامل رشد تسریع شده، یک شرکت مشاوره حسابداری، مالی و فناوری در شیکاگو، می گوید: «ایالات متحده و سایرین باید راهی برای کمک به ایجاد ثبات در آن منطقه بیابند. او می افزاید: «چالش های زیادی وجود دارد که صاحبان کسب و کار در حال حاضر با آن مواجه هستند.

تورم:

تورم قبل از درگیری به شدت افزایش یافته بود. هالی وید، مدیر اجرایی فدراسیون ملی مرکز تحقیقات کسب و کار مستقل، شاخه تحقیقاتی انجمن صاحبان مشاغل کوچک مستقر در نشویل، می‌گوید: افزایش هزینه‌های انرژی به آتش می‌افزاید.

وید می‌گوید: «مجبور به جذب این هزینه‌ها و رقابتی ماندن… یک مشکل واقعی است. “این پیچیده است [business owners’] توانایی پشت سر گذاشتن این هزینه ها و رقابت با سایر مشاغل و مطمئناً همتایان بزرگتر آنها.

انتظار می‌رود بایدن در سخنرانی امشب درباره برنامه‌های خود برای کاهش هزینه‌های مصرف‌کنندگان آمریکایی که با افزایش قیمت غذا، انرژی و سایر اقلام روزانه مواجه شده‌اند، صحبت کند.

راهنمای کووید-19:

نقاب زدن یا نقاب زدن، مسئله این است. اما در حالی که ایالت ها شروع به رفع الزامات می کنند، سؤالات بیشتری وجود دارد که رهبران کسب و کار می پرسند. با وجود اینکه موارد تحریک شده توسط موج اخیر Omicron اکنون در حال فروکش کردن هستند، ویروس کرونا همچنان یک کارت وحشی است. شرکت‌ها می‌خواهند به تجارت بازگردند و می‌خواهند با خیال راحت این کار را انجام دهند، اما توصیه‌های متفاوت باعث سردرگمی بیشتر می‌شود.

بیل چین، مدیر عامل شبکه DEC، یک سازمان شبکه‌سازی و آموزش کسب‌وکارهای کوچک مستقر در دالاس، می‌گوید رهبران کسب‌وکار می‌خواهند آینده‌شان را بفهمند و سیاست‌های روشنی در مورد کووید دریافت کنند. چین توضیح می‌دهد: «کارآفرینان می‌خواهند بدانند کارکنان، مشتریان و کارمندانشان باید چه کاری انجام دهند. “جهت روشن دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند.”

کمک های فدرال:

پس از شکست لایحه Build Back Better، که در سنا متوقف شد، برخی از مشاغل همچنان خواستار کمک های فدرال بیشتر هستند. ممکن است از زمان تصویب قانون CARES در مارس 2020، میلیاردها دلار کمک به افراد نیازمند سرازیر شده باشد، اما بسیاری از شرکت‌ها هنوز به طور کامل بهبود نیافته‌اند. درک آنچه که دولت می‌تواند برای کمک به کسب‌وکارهایی که هنوز با چالش‌های اقتصادی روبرو هستند انجام دهد، یکی از مؤلفه‌هایی است که Achettu’s Accelerated Growth به دنبال آن است. آچتو به ویژه کنجکاو است که هرگونه بحث مربوط به بازپرداخت معوق در وام های بلایای طبیعی را که به عنوان وام بلایای آسیب اقتصادی (EIDL) نیز شناخته می شود، ببیند. او می‌گوید: «در بسیاری از موارد، وام‌های EIDL صاحبان کسب‌وکار را از طریق همه‌گیری به ارمغان آورد.» «از آنجایی که آن‌ها به دنبال این هستند که دوباره روی پای خود بازگردند، اگر فرصتی برای تأخیر برخی از این پرداخت‌ها وجود داشت، فکر می‌کنم بسیار مفید خواهد بود. “

[ad_2]