چرا نباید منتظر بمانید تا عملکرد حریم خصوصی داده های شرکت خود را ایجاد کنید؟

[ad_1]

جودی دنیلز، یکی از اعضای سازمان کارآفرینان (EO) در آتلانتا، بنیانگذار و مدیر عامل Red Clover Advisors است که به کسب و کارها کمک می کند تا شیوه های حفظ حریم خصوصی داده های خود را برای فراتر از انطباق ساده کنند و در عین حال اعتماد مشتری را ایجاد کنند و مزیت رقابتی به دست آورند. ما از دانیلز در مورد مزایای ایجاد برنامه حفظ حریم خصوصی داده های مصرف کننده شرکت شما قبل از قوانین انطباق سؤال کردیم. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.

حریم خصوصی داده ها یکی از داغ ترین و پر سر و صداترین عبارات در تجارت امروز است و دلیل خوبی دارد.

بر اساس گزارش KPMG، 86 درصد از مصرف کنندگان نگران حریم خصوصی داده های خود هستند و 78 درصد از میزان اطلاعات شخصی که شرکت ها جمع آوری می کنند ناراحت هستند.

مصرف‌کنندگان به فعالان حفظ حریم خصوصی داده‌ها تبدیل شده‌اند و هم دولت و هم بخش‌های تجاری متوجه این موضوع شده‌اند. هر سال، نهادهای قانونگذار در سراسر جهان قوانین جدید و تهاجمی‌تر حفظ حریم خصوصی را تصویب می‌کنند. در پاسخ به مداخلات دولت و انتظارات مصرف‌کنندگان، همه مرورگرهای اصلی – Google Chrome، Apple Safari و Mozilla Firefox – برنامه‌هایی را برای ممنوعیت کوکی‌های شخص ثالث و سایر فناوری‌هایی که رفتار اینترنت و اپلیکیشن کاربران را بدون رضایت صریح ردیابی می‌کنند، اجرا یا اعلام کرده‌اند.

شکی وجود ندارد که بهترین شیوه های حفظ حریم خصوصی داده ها و الزامات قانونی هنوز در حال تکامل هستند. به دلیل تغییر مداوم پست‌های هدف، برخی از شرکت‌ها برای شروع کار بر روی برنامه حفظ حریم خصوصی داده‌های خود و فرآیندهای انطباق، صبر کرده‌اند تا “غبار جمع شود”.

در عوض، کسب‌وکارها باید بر مدیریت و بازاریابی داده‌های خود در آینده تمرکز کنند.

چرا اکنون زمان مناسبی برای تمرکز بر حریم خصوصی است؟

به هم پیوستگی اقتصاد دیجیتالی، نتوان به طور کامل عملکردهای مختلف کسب و کار شما را در اختیار داشت. برنامه بازاریابی شما بر تیم فروش شما تأثیر می گذارد و عملیات موجودی و انبار شما از تلاش های بازاریابی شما پشتیبانی می کند.

حتی یک یا دو سال انتظار برای شروع ایجاد یک برنامه مدیریت و حریم خصوصی داده‌های منطبق، هزینه بیشتری دارد، بیشتر طول می‌کشد و برای عملیات کسب‌وکار شما مخل‌تر از انطباق فرآیندهای قوی و موجود با تغییرات قانونی و فرهنگی است.

تاکنون، کالیفرنیا، کلرادو و ویرجینیا قوانین جسورانه حفظ حریم خصوصی را تصویب کرده اند. قوانین از ایالتی به ایالت دیگر کمی متفاوت است، اما همه آنها به مصرف کنندگان این حق را می دهند که بدانند چه داده هایی در مورد آنها جمع آوری می شود، چرا جمع آوری می شود، شرکت ها با آن چه کار می کنند، با چه کسانی به اشتراک می گذارند و چه مدت آن را نگه می دارند.

شرکت‌هایی که در حال حاضر از حریم خصوصی استفاده می‌کنند، فرصتی منحصربه‌فرد دارند تا خود را به‌عنوان یک رهبر صنعت آینده‌نگر و دوست‌دار مصرف‌کننده به بازار عرضه کنند. شرکت‌هایی که منتظر می‌مانند فقط می‌توانند بگویند که با قانونی که به هر حال باید از آن تبعیت کنند، مطابقت دارند.

به هر حال ظرف کوکی خالی است

دلیل دیگری برای شروع الان؟

گوگل، اپل و موزیلا تا سال 2023 پشتیبانی از کوکی های شخص ثالث را متوقف خواهند کرد و این امر اصلی بازاریابی دیجیتال را به ابزاری بی ربط و غیرقابل استفاده تبدیل می کند.

تقریباً 83 درصد از بازاریابان در حال حاضر حداقل تا حدی به کوکی های شخص ثالث متکی هستند، که به این معنی است که بیشتر مشاغل مجبور خواهند شد تغییرات چشمگیری در برنامه های بازاریابی خود ایجاد کنند. اگر یک برنامه جامع حفظ حریم خصوصی داده ها را در کنار این استراتژی بازاریابی جدید ایجاد کنید، ساعت های بی شماری (و دلار) صرفه جویی خواهید کرد.

نوع جدیدی از شیشه کوکی

به جای اینکه نگران خالی بودن ظرف کوکی خود باشید و سعی کنید تصمیم بگیرید که چه زمانی دوباره آن را پر کنید، روی یک ظرف کوکی جدید و بهتر سرمایه گذاری کنید.

این “شیشه شیرینی آینده” باید دارای چندین محفظه برای قرار دادن انواع مختلف کوکی ها باشد: Snickerdoodles در یک قسمت دربسته نرم می ماند، زنجبیل های ترد و پیزلی با طعم بادیان از هم جدا می شوند تا از مخلوط شدن طعم ها جلوگیری شود، شیرینی های شکری دارای یک قفسه مخصوص برای نگهداری هستند. مات خود را بکر نگه دارید، و کوکی های چیپسی شکلاتی به راحتی در جلو قابل دسترسی هستند (چون یک کوکی چیپسی شکلاتی با همه چیز همراه است، درست است؟).

وقتی صحبت از حریم خصوصی داده های مصرف کننده می شود، این ظرف کوکی همه چیز به جز سینک ظرفشویی نامیده می شود مرکز ترجیح.

مرکز ترجیحی یک صفحه سخت کوش و چندوظیفه ای در برنامه یا وب سایت شما است که می تواند:

  • به شما در ایجاد انطباق کمک کند
  • کیفیت داده های جمع آوری شده از مشتریان خود را بهبود بخشید
  • فرآیندهای جمع آوری داده های خود را ساده و ساده کنید
  • اثربخشی تلاش های بازاریابی خود را افزایش دهید
  • اعتماد مصرف کننده را با کنترل داده هایشان به آنها جلب کنید

یک مرکز ترجیحی به مشتریان امکان می‌دهد به شما بگویند:

  • چه اطلاعاتی را به شما امکان می دهند جمع آوری کنید
  • کاری که آنها به شما اجازه می دهند با داده های خود انجام دهید
  • چگونه و چند بار می توانید با استفاده از داده هایی که جمع آوری کرده اید با آنها تماس بگیرید

مراکز ترجیحی داده‌های بهتری را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند که به این معنی است که می‌توانید کمپین‌های بازاریابی مؤثرتری را اجرا کنید – به عنوان مثال، کمپین‌های بازاریابی با تبدیل بالاتر.

حتی بهتر از آن، یک مرکز ترجیحی راهی بسیار قابل مشاهده و در دسترس را به شما می دهد تا اقدامات حفظ حریم خصوصی خود را توضیح دهید و آنها را به عنوان یک سرویس ارزش افزوده بازاریابی کنید.

مشتریان را به کمک خلبانان خود تبدیل کنید

بهترین راه برای اثبات بازاریابی خود در آینده این است که به مصرف کنندگان این فرصت را بدهید تا به شما بگویند که چه می خواهند و نحوه ارائه آن را به آنها بیابند. زمانی که با شیفت های کوچک همگام باشید، جلوتر از نوسانات اصلی حرکت می کنید. همراهی با تغییرات کوچک تنها زمانی امکان پذیر است که به نوسانات کوچک در رفتار مصرف کننده و اقدامات دولت گوش دهید.

و تا زمانی که با دقت گوش کنید، همیشه هنگام شروع صحبت، مخاطب خواهید داشت.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]