چرا مدیران عامل و رهبران فکری باید در لینکدین پست کنند؟

[ad_1]

جنیفر روتنر، یکی از اعضای سازمان کارآفرینان (EO) در بالتیمور، بنیانگذار و مدیرعامل هر دو Elite Authors، یک سرویس انتشارات حرفه ای برای نویسندگان مستقل، و Elite Editing، یک شرکت با خدمات کامل است که راه حل های ویرایش و نگارش جامع را برای شرکت ها ارائه می دهد. از همه اندازه ها از جنیفر پرسیدیم که چرا رهبران تجاری باید از مزایای انتشار محتوای رهبری فکری در لینکدین استفاده کنند. در اینجا چیزی است که او به اشتراک گذاشته است:

اگر شما یک رهبر کسب و کار، یک کارآفرین یا یک مدیر عامل هستید، تخصص عمیق و پیچیده ای دارید که فقط از تجربه ناشی می شود. زمان و انرژی که در شرکت ها و حرفه خود سرمایه گذاری کرده اید، غنی از درک و بینش را برای شما به ارمغان آورده است که دیگران تشنه شنیدن آن هستند. شما در حال حاضر یک رهبر فکری هستید – تنها چیزی که باقی می ماند این است که این کلمه را به گوش دیگران برسانید.

و بهترین مکان برای بیان این کلمه لینکدین است.

در واقع، فعال شدن در لینکدین توصیه شماره یک من به بنیانگذاران و مدیران اجرایی است که از من می پرسند چگونه خود را به عنوان متخصص و رهبر فکری قرار دهم. لینکدین فرصتی باورنکردنی و تقریباً کاملاً دست نخورده را برای افرادی که آماده هستند به پست‌های منظم و اساسی متعهد شوند، ارائه می‌کند. لینکدین به شما این امکان را می‌دهد که دقیقاً در مقابل مخاطبان خود قرار بگیرید، بینش و درک خود را آزادانه به اشتراک بگذارید، و اعتبار خود را به عنوان یک متخصص پشتیبانی و افزایش دهید.

لینکدین برای تشویق شبکه طراحی شده است.

اتصال به شخصی در لینکدین نیازی به داشتن یک رابطه قبلی ندارد. اتصال سبک ترین و غیرتهاجمی ترین نقطه تماس است. این فروش یا فوروارد نیست. این متکبرانه یا مداخله جویانه نیست. این به سادگی از برنامه به مناسب ترین راه استفاده می کند. تقریباً همه افراد در لینکدین به طور خودکار دعوت برای اتصال را می پذیرند زیرا می دانند که شبکه سازی اینگونه عمل می کند.

پذیرفتن این دعوت به نفع آنها و شماست.

در اینجا یک کلمه سریع برای خردمندان وجود دارد: اتصال در لینکدین مانند موارد زیر نیست. در ادامه یک خیابان یک طرفه است. شما مطالب و پست های کسانی را که دنبال می کنید خواهید دید، اما آنها مطالب شما را نخواهند دید. زیر غیرفعال است – اتصال فعال است.

لینکدین در درجه اول یک پلتفرم تجاری است.

اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به طور فعال مردم را از ارسال پست در مورد شرکت‌ها یا پروژه‌های تجاری خود منصرف می‌کنند، زیرا از شما می‌خواهند که پرداخت کنید. آنها (به اشتباه، به نظر من) این نوع پست ها را تبلیغاتی در نظر می گیرند. این بدان معناست که الگوریتم های آنها محتوای بدون پرداخت شما را پنهان می کند و این باعث هدر رفتن زمان و تلاش شما می شود.

لینکدین فقط به شما اجازه نمی دهد آن پست ها را ایجاد کنید. الگوریتم آن به طور فعال به افرادی که به طور منظم در مورد پروژه ها، تلاش های کارآفرینانه، موفقیت های تجاری و درس های آموخته شده خود پست می گذارند، پاداش می دهد. لینکدین به محتوای خوب نیاز دارد و این یک عامل بزرگ به نفع شماست.

لینکدین به محتوای تولید شده توسط کاربر نیاز دارد.

لینکدین به عنوان یک پلتفرم محتوای تولید شده توسط کاربر، به افرادی نیاز دارد که به طور منظم محتوای قوی و جذاب را پست کنند. این چیزی است که باعث موفقیت پلتفرم می شود و این همان چیزی است که باعث بازگشت مردم می شود. با این حال، تعداد نسبتا کمی از کاربران این کار را انجام می دهند – از میلیون ها کاربر ثبت نام شده، تنها هزاران نفر به طور مداوم محتوای خوب ارسال می کنند.

این کمبود باعث می‌شود که لینکدین مشتاق باشد تا از نوشته‌های خوب افرادی مانند من و شما پشتیبانی کند و آن را تشویق کند، و این باعث می‌شود که برجسته شدن آن آسان باشد.

لینکدین به شما امکان می دهد مخاطبان خود را مدیریت کنید.

در اینجا هیجان انگیزترین بخش است. برخلاف همه پلتفرم‌های دیگر، لینکدین به شما امکان می‌دهد یک جستجوی واقعا هدفمند انجام دهید و سپس با مشتریان احتمالی دقیق خود، یعنی مخاطبان دقیق خود ارتباط برقرار کنید. می‌توانید سوزن را در انبار کاهی که سازنده کسب‌وکار شما خواهد بود، بچرخانید.

آیا می خواهید با هر مدیر عامل و مدیر اجرایی در منطقه مترو DC ارتباط برقرار کنید؟ یا هر CIO یک شرکت خدمات مبتنی بر ابر؟ تو می توانی. آنها در لینکدین هستند و قابل یافتن هستند. و با برقراری ارتباط با شما، آنها به شما اجازه می‌دهند تا افکار و ارزش‌های خود را در مقابل آنها قرار دهید – به صورت روزانه، در صورت تمایل.

یکی از مشتریان من آن را اینگونه بیان می کند: هر بار که در لینکدین پست می گذارید، یک بیلبورد در مقابل مشتریان احتمالی خود قرار می دهید، چیزی که آنها در “رفت و آمدهای روزانه” خود خواهند دید. شما نمی توانید چنین تبلیغاتی بخرید.

لینکدین قدرت اتصال را به دست می آورد.

لینکدین مشتاق است که شما داستان های خود را بگویید، تا بتوانید از نوشته های خود برای ایجاد ارتباطات و روابط استفاده کنید. فعالانه تشنه رهبری فکری شماست. مثل این است که EM Forester نوشته است: “فقط نثر و شور را به هم وصل کنید، و هر دو تعالی خواهند یافت.” لینکدین می خواهد هم نثر و هم اشتیاق شما را تعالی بخشد.

به هر حال، آیا ارتباط در قلب کاری که همه ما انجام می دهیم نیست؟ ما بر اساس ارزش ها و تجربیات مشترک به هم متصل می شویم. ما بر اساس این موارد اعتماد ایجاد می کنیم و اعتماد پایه و اساس هر رابطه ای است، چه شخصی و چه حرفه ای.

بنابراین امیدوارم به زودی شما را در لینکدین ببینم. بیایید با هم ارتباط برقرار کنیم و گفتگو را ادامه دهیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]