چرا شان مک وی، مربی LA Rams ممکن است آن را کنار بگذارد (و آنچه در مورد تعادل بین کار و زندگی می گوید)

[ad_1]

جام لومباردی برپا شده است و لس آنجلس رامز قهرمانان سوپربول هستند. همه چیز در لس آنجلس خوب است یا اینطور است؟ جوانترین مربی که تا به حال برنده یک سوپر بول شده است، بازگشت به فهرستی پر بار و دلیل اینکه هر کارآفرین باید به آن توجه کند، استراحت می کند.

سرمربی 36 ساله لس آنجلس رامز متعهد به بازگشت برای فصل 2023 نیست. مک وی به این سوال پاسخ داد: “ما خواهیم دید.” لس آنجلس تایمز وقتی در مورد بازگشت به فصل 2023 از او پرسیده شد. اگرچه رویکرد پرانرژی و پرفشار مک وی به مربیگری کارساز بوده است، اما او اولین کسی است که اعتراف می کند که “هیچ راهی” وجود ندارد که در 60 سالگی مربیگری کند.

به گفته مک وی، “[he] به آن نمی رسد.”

من بیش از یک دهه را در کالج و فوتبال حرفه ای گذراندم و این افتخار را داشتم که برای مربیان شگفت انگیزی مانند جیمبو فیشر و سیلوستر کروم کار کنم. خارجی‌ها حلقه‌های کاسه‌ای و جام‌های قهرمانی را می‌دیدند، اما چیزی که من دیدم مردان خسته‌ای بود که روی دود می‌دویدند.

مربیان و کارکنان پشتیبانی روز کاری خود را از ساعت 5:30 صبح آغاز می کنند و چندین شب در هفته تا حدود ساعت 1:00 صبح را ترک نمی کنند. آنها خانواده‌های خود را نمی‌بینند، و برایان دکر به‌عنوان پیشین برت سبز و مدیر فعلی تیم توسعه تیم ایندیاناپولیس کلتز گفت: ستاره ایندی“این یک صنعت تعهد است… شما نمی توانید فقط برای تی شرت اینجا باشید. برای انجام این کار باید یک پوند گوشت بدهید.”

پس چرا McVay غیر متعهد است؟ زیرا او تابستان امسال ازدواج می کند و می داند که رویکردش به فوتبال برای داشتن یک زندگی خانوادگی سالم مناسب نیست. به عنوان یک بنیانگذار در مراحل اولیه، می توانم با McVay همدردی کنم. همیشه یک ساعت دیگر وجود دارد که می توانم کار کنم، و سخت است که روز را با یک کار انجام نشده تمام کنم. اما آیا هرگز “انجام می شود؟” بر خلاف فوتبال، فصل هرگز به صورت تجاری تمام نمی شود. همیشه هدف فصلی دیگری برای انجام دادن وجود دارد، آتش برای خاموش کردن هدف دیگر و مشتری برای خدمت کردن.

اگر ارزش‌های اصلی قوی نداشته باشید و بخواهید بر اساس آن ارزش‌ها عمل کنید، کسب‌وکارتان شما را زنده خواهد خورد. و درست همانطور که مک وی معتقد است، شما هم به 60 نخواهید رسید.

من به شان مک وی احترام می گذارم. پدرش از ظاهر یک خانواده سالم الگوبرداری کرد و مربیگری را رد کرد تا به خانواده‌اش زمان و توجه با کیفیتی را که سزاوارش بود، بدهد. برای موفقیت در آن عرصه، شان می‌داند که باید ارزش‌هایش را با اعمالش هماهنگ کند، و من فکر می‌کنم که او نه اکنون، بلکه چند سال دیگر که بچه‌ها از راه می‌رسند، کنار خواهد رفت.

برای همه بنیانگذاران خارج از کشور، شما می توانید هر دو را انجام دهید. در اینجا سه ​​مرحله برای ایجاد یک تجارت قوی و زندگی سالم در خانه آورده شده است.

ارزش های اصلی خود را شناسایی کنید.

همانطور که دوست من دکتر. پیتر هابرل، روانشناس ارشد ورزشی کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده، می‌گوید: “اهداف مقصد شماست. ارزش‌ها بیشتر به یک جهت مربوط می‌شوند. اهداف درباره آن چیزی است که می‌خواهیم در آینده به دست آوریم. ما می خواهیم باشیم. همین الان.” و همانطور که نویسنده جیم کالینز می گوید، ارزش های اصلی مجموعه کوچکی از اصول راهنما هستند که نیازی به توجیه خارجی ندارند.

من توصیه می کنم سه تا پنج ارزش اصلی را شناسایی کنید و تعریفی برای معنای آن برای شما ارائه دهید. برای مثال، من برای برتری ارزش قائلم و آن را به‌عنوان به حداکثر رساندن استعدادهایم و همسو کردن تلاش‌هایم برای رسیدن به پتانسیل کامل خود تعریف می‌کنم.

اعمال خود را در ارزش های خود تثبیت کنید.

زمانی که باید تصمیم سختی بگیرید، به چیزی که برایتان ارزش قائل هستید برگردید و به خودتان بگویید: من این تصمیم را می‌گیرم زیرا برای XYZ ارزش قائل هستم. با تثبیت اعمال خود در ارزش های خود، می توانید احساسات ناخوشایند را پشت سر بگذارید و کاری را انجام دهید که می دانید برای شما و کسانی که دوستشان دارید مناسب است.

انتظار داشته باشید و برای فصول سخت در زندگی کاری و شخصی خود آماده شوید.

بله، مواقعی پیش می‌آید که باید 10 تا 12 ساعت در روز به مدت یک ماه کار کنید تا بتوانید Seed خود را افزایش دهید یا محصولی را تغییر دهید. اشکالی ندارد.

در مورد زندگی خانوادگی شما هم همینطور. ممکن است همسر یا عزیزی داشته باشید که به توجه بیشتری نیاز دارد، و باید این انعطاف را ایجاد کنید تا بر اساس آنچه برایتان ارزش قائل هستید عمل کنید و در کنار کسانی باشید که دوستشان دارید.

شما می توانید یک تجارت قوی بسازید و زندگی خانگی سالمی داشته باشید. سوال این است که آیا شما شجاعت عمل به ارزش های خود را خواهید داشت، و همانطور که استفان کاوی می گوید: “امر اصلی را حفظ کنید”.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]