چرا این موسس تصمیم گرفت شرکت خود را به L’Oreal بفروشد؟

[ad_1]

در سال 2013، لیزا پرایس، بنیانگذار Carol’s Daughter، در حال بررسی گزینه هایی برای فروش تجارت خود بود. پرایس با درک اینکه پاسخ‌هایی را که می‌خواست یا پیش‌بینی می‌کرد دریافت نمی‌کرد، مجبور شد یک گام به عقب برمی‌داشت: “من را مجبور کرد واقعاً به این موضوع نگاه کنم که چرا این کار را انجام می‌دهم، آیا این کار درست است، چگونه انجامش دهم.” قیمت در گفتگو با تنشیا کار سردبیر All the Hats.

اما بعداً در همان سال، دختر کارول یک قرارداد توزیع سراسری با تارگت منعقد کرد: پرایس می‌گوید: «این کار را با شرایط خودمان انجام دادیم و ثابت کردیم که «بله، ما می‌توانیم کارهای سخت را انجام دهیم» فوق‌العاده بود. این اعتبار استراتژی خروج او را تقویت کرد و پرایس در سال 2014، دختر کارول را به لورآل فروخت.

این فروش بدون چالش نبود. پرایس می گوید که به عنوان یک زن سیاه پوست که به عنوان یک کارآفرین شروع به کار کرد، فرصت های کمتری برای او وجود داشت. مردم او را جدی نمی‌گرفتند، و او اغلب تنها زن سیاه‌پوست در فضاهایی بود که پیمایش می‌کرد. او می‌گوید که اکنون این وضعیت در حال تغییر است، اما می‌خواهد زنان سیاه‌پوست بیشتری در تجارت شرکت کنند و با کار در مورد چگونگی انجام آن صحبت کرد.

[ad_2]