پس از ممنوعیت تبلیغات در گوگل، این بنیانگذار باید خلاق می شد

[ad_1]

پل چیتندن، بنیانگذار و رئیس شرکت Bad Ass Work Gear مستقر در هیوستون، به این دلیل که به نوعی بدجنس است، شهرت دارد. این مرد 39 ساله اهل لوئیزیانا می گوید که یک بار با تمساح گرسنه از روی قایق ماهیگیری خود کشتی گرفت – اما نه قبل از اینکه دهان دروازه بان را باز کند و طعمه گران قیمت دوستش را بازگرداند. او همچنین ادعا می کند که در یک نزاع 15 به دو با یک دسته گاوچران در واتابرگر بوده است، اما این یک داستان برای یک روز دیگر است.

فرقی نمی‌کند این داستان‌ها در نهایت داستان‌های بلندی باشند، این همان جذابیت عامیانه‌ای است که می‌توانید از هموطنان خشن در سکوی نفتی خلیج فارس انتظار داشته باشید، کار خطرناکی که مستلزم سخت‌تر شدن شرایط سخت و کشتی گرفتن با تجهیزات سنگین است. این تجربه ای بود که Chittenden در سال 2012 رهبری کرد تا اولین تجسم برندی را راه اندازی کند که به Bad Ass Work Gear تبدیل شد، که کیسه های کار و سایر پوشاک را برای کارگران نفت و گاز تولید می کند، همراه با هرکسی که ممکن است یک دنده مقاوم بخواهد.

او در ابتدا نام شرکت خود را Bad Ass Work Bags گذاشت – نکته ای از کلاه سخت برای تجارت سخت. او فقط به طور خلاصه تعجب کرد که آیا این نام ممکن است خیلی مبتذل باشد.

گوگل ادز اینطور فکر کرد و در سال 2012 شرکت Bad Ass Work Bags را در پلتفرم تبلیغاتی خود ممنوع کرد و چیتندن را مجبور به خلاقیت کرد. او برچسب هایی با برچسب “سخت ترین کیف برای سرسخت ترین مردان” چاپ کرد و آنها را به دوستانش داد و آنها آنها را به دوستان خود دادند. همانطور که یکی پس از دیگری برچسب برند را بر روی کلاه های سخت خود می زدند، اخبار بر روی سکوهای مهم – سکوهای نفتی – از ساحل خلیج تا آلاسکا پخش شد. چیتندن می‌گوید: «این نام چیزی است که واقعاً ما را رشد داده است.

این تنها شیرین کاری بازاریابی چریکی نیست که چیتندن انجام داد: در سال 2015، پس از تغییر نام تجاری به Bad Ass Work Gear، او تابلوی تبلیغاتی US-90 را تصاحب کرد، یک راهرو اصلی برای کارگران نفتی که به سکوها و میادین نزدیک ساحل خلیج سفر می کردند. این بیلبورد نیز – کاملاً هدفمند – فقط چند مایل از بزرگترین رقیب برند در آن زمان، آکادیانا اوتفیترز، که در نیو ایبریا، لوئیزیانا مستقر است، فاصله داشت. چیتندن می‌گوید: «هر زمان که مشتری از آنها بازدید می‌کند، باید به فکر ما باشد. ما فقط آنلاین هستیم، در حالی که آنها مکان فیزیکی دارند. ایبریا جدید.

و در سال 2016، Chittenden تبلیغی را به دنبال کارمندانی راه‌اندازی کرد که به طور خاص «مردان مرد» یا زنان خشن بودند. به دلیل ماهیت توهین‌آمیز آن – چیتندن می‌گوید قرار بود خنده‌دار باشد – این آگهی یک ویژگی نیم صفحه‌ای در آگهی‌دهنده روزانه در لافایت، لوئیزیانا، بزرگترین بازار Bad Ass Work Gear به دست آورد. و توجه افراد جویای کار را نیز به خود جلب کرد.

بر اساس نوشته روزنامه تبلیغاتی دیلی، متقاضیان نامه‌های غیرمعمولی از جمله این جواهر را ارسال کردند: “هر روز صبح بلند می‌شوم و ریش‌هایم را با روغن هیدرولیک چرب می‌کنم، دندان‌هایم را با گریس محور مسواک می‌زنم و برای (روز) بیرون می‌روم. هر شب با خاک زیر ناخن هایم در حالی که در عطر شیرین گازوئیل پوشیده شده به خانه می آیم. یکی دیگر از متقاضیان نوشت که او در آلبانی ربوده شده است، و یک متقاضی زن نوشت: “من یکی از اولین زنان در … آرکانزاس بودم که 8 ثانیه روی گاو نر مکانیکی در یک میله شیرجه رفتم.”

به نظر می رسد، حداقل در برخی صنایع، بد بودن (کسب و کار) خوب است.

از شماره مارس / آوریل 2022 شرکت مجله

[ad_2]