واکنش دانش آموزان می سی سی پی به تیراندازی در مدرسه تگزاس

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پس از تیراندازی مرگبار روز سه شنبه در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس، دانش آموزان می سی سی پی در مورد این تراژدی صحبت کردند.

دانش آموزان گفتند که باید کارهای بیشتری انجام شود. آنها از رهبران ایالتی و شهری خواستند تا در زمینه پیشگیری از خشونت با سلاح گرم و همچنین تشدید تدابیر امنیتی اقدام کنند. دانش آموزان همچنین از رهبران می خواهند که به مسائل مربوط به سلامت روان بپردازند.

الی جفرسون، دانش آموز مدرسه ابتدایی اوباما مگنت، می گوید: «من نمی توانم باور کنم که چنین چیزی در آخرین روز مدرسه برای آنها بدون هیچ دلیل مشخصی اتفاق بیفتد.

“مردم به نوعی می‌خواهند وضعیت را بانداژ کنند. آنها می‌گویند، “خب اگر این مشکل است، باید قوانین سختگیرانه‌تری برای کنترل اسلحه داشته باشیم.” و بله، قطعاً به آن چیزها نیاز است، اما مشکل این است که مردم به مسائل عمیق، مسائل سیستماتیک که منجر به مشکلاتی مانند این می شود، مانند مشکلات تحصیلی، درمان سلامت روان، به ویژه با جوانان، رسیدگی نمی کنند. هارت جفرسون، دانش‌آموز ورودی در دبیرستان مورا، می‌گوید که نادیده گرفته می‌شود، که گلوله‌های برفی به تراژدی‌های بزرگ‌تر می‌رود.

اریکا جونز، رئیس انجمن مربیان می سی سی پی (MAE)، گفت که آنها به حمایت از قوانین عرفان اسلحه ادامه خواهند داد.

[ad_2]