واکنش جامعه به رشته تیراندازی نوجوانان در جکسون

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک نوجوان 12 ساله کشته شد. اصابت گلوله به کتف نوجوان 16 ساله یک نوجوان 15 ساله به طور تصادفی توسط یک نوجوان 15 ساله دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یک کودک شش ساله توسط یک گلوله چرید. همه این حوادث تنها چند ساعت با فاصله زمانی دیگری اتفاق افتاد.

“کودک همه اینجا در خشونت حضور ندارند، بسیاری از مردم و اطرافیان بیگناه آنها آسیب می بینند، بنابراین این کار دلخراش است.” مچل جانسون گفت: «از دست دادن فرزندت یک چیز است، زیرا فقط وقت تو بود، اما این بچه ها تمام زندگی خود را پیش رو دارند.»

اعضای جامعه گفتند که این اعمال خشونت آمیز به دلیل اسلحه و درگیری بدتر شده است.

دریک ایوانز گفت: “ما هرگز این مشکلات را نداشتیم. حالا اگر شما در Shady Oaks زندگی می کنید، مردم در Vernon Addition شما را دوست ندارند. ما همه با هم بزرگ شدیم، والدین ما با هم به مدرسه رفتند، بچه ها را زمین گذاشتند.”

برخی پیشنهاد می کنند که باید در شیوه تربیت والدین فرزندان خود تغییراتی ایجاد شود.

آدریان اسمیت می‌گوید: «بسیاری از این بچه‌ها در حال حاضر ویدیوها را تماشا می‌کنند و زندگی سریعی دارند، اما همه چیز از خانه هم شروع می‌شود. همه چیز از والدین شروع می‌شود، آنها باید بدانند در زندگی فرزندانشان چه می‌گذرد.»

ایوانز گفت: “والدین مهمترین چیز هستند. اگر والدین در زندگی کودک نباشند، این بزرگترین مشکل است. همه بچه های من به جز یکی بزرگ می شوند، اما هنوز هم در خانه و با والدین در خانه شروع می شود.”

در همین حال، دیگران گفتند که قانونگذاران باید به فکر راه حل های بهتری برای مهار جرم و جنایت در میان نوجوانان باشند.

“شما نمی توانید واقعاً مردم را قضاوت کنید و نمی توانید برای خانواده های مختلف صحبت کنید، مردم فرزندان خود را همانطور که می خواهند بزرگ می کنند، من این را می گویم، اما در عین حال، آنها سن خرید تنباکو را از 18 سالگی به بالا گرفتند. جانسون گفت: تا 21 سالگی، چرا این سن را برای خرید اسلحه نگذاریم.

همه تیراندازی ها در حال حاضر تحت بررسی هستند.

[ad_2]