هر رهبر می تواند از مربیگری استفاده کند. در اینجا 5 راه برای پیدا کردن آن وجود دارد

[ad_1]

رسیدن به جایی که هنوز نمی خواهید بروید و در زندگی و تجارت خود بدون راهنمایی دیگران رشد می کنید، می تواند دشوار باشد. مربیگری یک راه آزمایش شده و واقعی برای کمک به شما در انجام این کار است. در واقع، راه‌های زیادی برای جمع‌آوری دانشی که از دیگران می‌خواهید وجود دارد که همگی به تعهد طولانی‌مدت یا کار سنگین هیچ طرفی نیاز ندارند. به طور خاص، پنج راه (نه فقط یک) برای دسترسی به پشتیبانی و راهنمایی مورد نیاز وجود دارد:

1️. جفت شده: به کسی بپیوندید که مجموعه مهارت‌هایش همان چیزی است که شما به دنبال یادگیری آن هستید و در عوض، آنها به دنبال یادگیری یکی از مهارت‌های شما هستند. این تبدیل به یک مبادله ارزش برابر می شود. شما با هم تعیین خواهید کرد که چند وقت یکبار با هم ارتباط برقرار کنید، چه مدت و چه زمانی هر دو احساس کامل بودن کنید.

2️. معکوس: اگر در ابتدای کار خود هستید و مطمئن نیستید چه ارزشی باید به آن اضافه کنید، عالی است. می‌توانید کسی را راهنمایی کنید که با تجربه‌تر است و به دنبال یادگیری از دیدگاه شماست (مدیران شرکت Fortune 500 این کار را انجام می‌دهند، پس آن را به حساب نیاورید!)

3️. از دور: شخصی که شما را راهنمایی می کند نیازی به دانستن وجود شما ندارد. می‌توانید پادکست، کاغذ سفید، پست‌های اینستاگرام، سخنرانی TED، کتاب یا هر مطلب دیگری را که منتشر می‌کنند هضم کنید تا بتوانید از حکمت آنها بیاموزید.

4️. لحظات: آن لحظات گذرا را در یک سواری، در یک کنفرانس یا در یک رویداد مجازی با سخنرانانی که می خواهید از او یاد بگیرید، هدر ندهید. تکالیف خود را انجام دهید، یک سوال عالی بپرسید و اجازه دهید این یک لحظه راهنمایی باشد.

5️. سنتی: این یکی همیشه تصاویری از یک میز چوب ماهون و یک صندلی بزرگ چرمی را تداعی می کند. به طور معمول، این زمانی است که شخصی در طول حرفه خود می خواهد سرمایه گذاری زیادی روی شخصی انجام دهد، معمولاً به این دلیل که بخشی از خود را در آن شخص می بیند. این تا حد زیادی سنگین‌ترین بالابر و نابرابرترین وزنه است، بنابراین وقتی این بالابر روی میز نیست به اعداد یک تا چهار تکیه کنید.

بسته به پیچیدگی نیازتان، فصلی که در آن هستید، زمانی که باید به آن اختصاص دهید، بسیار عالی است که در طول فصول مختلف رشد از آن خارج شوید.

کدامیک را ابتدا برای دریافت پشتیبانی و راهنمایی مورد نیاز خود امتحان خواهید کرد؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]