هرگز زمان گیج کننده تری برای دستورات ماسک وجود نداشته است

[ad_1]

هنگامی که قوانین تغییر می کنند، قطعاً هنگاپی وجود خواهد داشت. اما این می تواند زشت شود.

در 25 فوریه، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، دستورالعمل‌های خود را به‌روزرسانی کرد و یادآور شد که اکثر مردم، 72 درصد از جمعیت ایالات متحده، در مناطقی زندگی می‌کنند که افراد سالم نیازی به پوشیدن ماسک در داخل خانه ندارند. این رقم بر اساس تعداد بستری‌های فعلی، ظرفیت بیمارستان و موارد جدید کووید است. CDC فهرستی از شهرستان‌ها را در وب‌سایت خود دارد که مناطقی با شیوع بالا در نظر گرفته می‌شوند. برای بقیه، هیچ توصیه ای برای ماسک زدن در داخل خانه وجود ندارد، مگر اینکه در معرض خطر بالقوه “افزایش” کووید باشید.

شهرها و ایالت ها نیز در حال برداشتن ماسک های خود هستند. نیویورک هفته گذشته دستور ماسک خود را برای اکثر تنظیمات داخلی لغو کرد، در حالی که کالیفرنیا، این هفته، تا حد زیادی الزامات خود را کاهش داد. از 11 مارس، اورگان و ایالت واشنگتن از الزامات ماسک به توصیه‌های ماسک در مدارس تغییر خواهند کرد. روز دوشنبه، ایلینوی دستور ماسک خود را برای رستوران‌ها، بارها، باشگاه‌ها، و فروشگاه‌ها لغو می‌کند و شیکاگو به الزام اثبات واکسیناسیون پایان می‌دهد. ماساچوست، کانکتیکات و نیویورک سیتی در آستانه حذف دستورات ماسک در مدارس هستند. همچنین انتظار می‌رود واشنگتن دی سی الزامات ماسک داخل ساختمان را در 12 مارس لغو کند.

اگر از تغییرات سرگیجه دارید، تنها نیستید. مصرف کنندگان و کارگران نیز از آنچه اتفاق می افتد متحیر هستند. در حالی که می‌توانید در حین تغییر سیاست‌ها انتظار لطف داشته باشید، در برخی مواقع، باید سعی کنید همه چیز را درک کنید. در اینجا طرحی برای پاسخگویی به مصرف‌کنندگان و کارگرانی که با نحوه درونی‌سازی دستورالعمل‌های در حال تغییر دست و پنجه نرم می‌کنند، آمده است:

شما هنوز هم می توانید ماسک را اجباری کنید، اما این یک خطر است

حتی اگر ایالت شما دیگر نیازی به ماسک نداشته باشد، هنوز هم می توانید آنها را برای کارمندان و مشتریان اجباری کنید. و ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. اگر بخش بزرگی از کارمندان شما واکسینه نشده اند، اگر در محل کار کارمندانی دارید که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، ممکن است ایده خوبی باشد که از کارکنان بخواهید پوشش های محافظ بیشتری برای صورت بپوشند. به خاطر داشته باشید که اگر کارمند شما بیمار شود و بتواند آن را به محل کار بازگرداند، می تواند از شرکت به دلیل سهل انگاری فاحش شکایت کند، اتهامی که ممکن است با جریمه های سنگین همراه باشد.

شما باید برای پس زدن – از طرف کارمندان و مشتریانی که دیگر نمی خواهند ماسک بزنند – آماده باشید. در صورت مشاهده نیاز به ماسک برای ورود، به ویژه در مکان هایی که استفاده از ماسک رایج نیست، ممکن است مشتریان از درب خانه دور شوند. به عنوان مثال، در شهر نیویورک، اکثر مردم آنها را در دسترس دارند زیرا هنوز برای حمل و نقل عمومی ضروری هستند. با این حال، این مورد برای بیشتر کشور نیست. اگر همچنان به ماسک نیاز دارید، مطمئن شوید که علائم مناسبی دارید تا کارمندان و مشتریان نیازی به درخواست نکنند.

توجه داشته باشید که OSHA همچنان در حال صدور استناد است

در حالی که اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) استاندارد موقت واکسیناسیون و آزمایش اضطراری خود را در پایان ژانویه لغو کرد، هنوز هم برای مشاغلی که در آن کارکنان همچنان بیمار می شوند، استنادهایی صادر می کند. به گفته یکی از نمایندگان این آژانس، کارفرمایان همچنان مسئول محافظت از کارگران در برابر مسائل بهداشتی و ایمنی در محل کار هستند. کارفرمایان همیشه می توانند تحت بند وظیفه عمومی قانون OSHA استناد شوند، که ایجاب می کند، علاوه بر رعایت استانداردهای خطر خاص، همه کارفرمایان محیط کاری عاری از خطرات شناخته شده ای را فراهم کنند که باعث مرگ یا آسیب جسمی جدی می شود یا می تواند منجر به مرگ شود. نقل قول برای عدم رعایت بند ممکن است ده ها هزار دلار هزینه داشته باشد، بنابراین محتاط باشید.

[ad_2]