هرزه. مهمان وب سایتی را برای کمک به یافتن شیر خشک راه اندازی می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پس از کاهش سراسری شیر خشک در سراسر کشور، نماینده کنگره مایکل گست (R-Miss.) اعلام کرد که یک وب سایت جمعی را راه اندازی کرده است تا مشاغلی را که در حال حاضر شیرخشک بچه دارند را مشخص کند.

ما از مادران، پدران و مراقبان در سراسر ایالت خود شنیده‌ایم که به دنبال شیر خشک بوده‌اند اما نتوانسته‌اند آن را در فروشگاه محلی خود پیدا کنند. من می سی سی پی ها را می شناسم و می دانم که می خواهند کمک کنند. این وب سایت ابزاری است که هر می سی سی پی می تواند از آن برای کمک به شناسایی فرمول های موجود استفاده کند.

وب‌سایت، Central MS Formula Finder، گزینه‌هایی را برای می‌سی‌سی‌پی‌ها ارائه می‌دهد تا در مکان کسب‌وکارهایی که فرمول ارائه می‌دهند و مارک‌هایی که در انبار دارند وارد شوند. سپس از این اطلاعات برای پر کردن یک نقشه تعاملی استفاده می شود که برای افرادی که در جستجوی شیر خشک هستند، قابل دسترسی است. آنها می توانند روی مکان کلیک کنند تا آدرس و مارک ها را ببینند.

مردم می سی سی پی همچنین می توانند از شیر خشک در قفسه ها عکس بگیرند و عکس ها را همراه با نام و مکان فروشگاه به آدرس mguestnews@gmail.com ایمیل کنند. سپس عکس‌ها در وب‌سایت آپلود می‌شوند تا افراد بتوانند جزئیات خاصی در مورد فرمول موجود در فروشگاه مشاهده کنند.

دفتر مهمان کنگره همچنین از کسب و کارهای محلی می خواهد که با استفاده از فرم موجود در وب سایت، زمانی که قفسه های خود را مجدداً انبار می کنند، گزارش دهند.

[ad_2]