ناخوشایندترین هک موفقیت که هنوز هم ارزش انجام دادن دارد: ایجاد یک “رزومه شکست”

[ad_1]

در طول نوشتن هشت کتاب، دن پینک هزاران نکته آسان و کاربردی را برای کمک به خوانندگان ارائه کرده است تا به انسان‌هایی شادتر و موفق‌تر تبدیل شوند. احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از آنها پرفروش هستند. اما آخرین او موضوعی را پوشش می‌دهد که ذاتاً نسبت به عناوین قبلی در مورد انگیزه درونی و قدرت برنامه‌ریزی حیله‌گرانه بسیار تیره‌تر است.

آخرین او، قدرت پشیمانی، دقیقاً همان چیزی است که عنوان نشان می دهد. پینک در آن به عواطف جهانی پشیمانی می پردازد و استدلال می کند که اگرچه این احساس اصلاً خوشایند نیست، اما گریزناپذیر و مفید است.

همکار من کریستین لاگوریو-چافکین با پینک برای خلاصه کامل درس‌های کتاب برای صاحبان مشاغل برای پادکست What I Know شرکت Inc. مصاحبه کرد. برای مثالی سریع از چگونگی استفاده از پشیمانی برای بهبود زندگی خود، به آخرین خبرنامه نویسنده همکار پینک استیون جانسون اشاره می کنم.

ورزش بدون سرگرمی که به طور اساسی زندگی شما را بهبود می بخشد

در آن، جانسون از پینک می‌خواهد تا راه‌هایی را توضیح دهد که همه ما می‌توانیم از قدرت پشیمانی استفاده کنیم، و پینک با ابهام پاسخ می‌دهد: از سرگیری شکست. آیا به اندازه توصیه های قبلی او خوشایند است؟ اصلا. در واقع کاملاً بد به نظر می رسد. اما پینک اصرار دارد که این تمرین ارزش رنج را دارد زیرا به ما کمک می‌کند با بزرگترین اشتباهات خود کنار بیاییم و اشتباهات تصمیم‌گیری مکرر را که منجر به بیراهه می‌شود، کشف کنیم.

این ایده توسط تینا سیلیگ، استاد دانشگاه استنفورد الهام گرفته شده است و اساساً شامل نوشتن به روشی سیستماتیک تمام بزرگ‌ترین اشتباهات زندگی شما است. (ببینید چرا قول روزهای خوب را ندادم؟)

پینک این را توضیح می‌دهد: “بسیاری از ما بی‌وقفه روی رزومه‌هایمان زحمت می‌کشیم، آن‌ها را تمیز می‌کنیم تا زمانی که بدرخشند. این خیلی خوب است. بخش بازاریابی باید کاری انجام دهد. اما بخش تحقیق و توسعه احساس می‌کند کمی کنار گذاشته شده‌اند. بنابراین. ، وقتی اپیلاسیون لاک پشت نمایه لینکدین خود را تمام کردید، تکنیک تینا را امتحان کنید. تمام شکست ها، خرابی ها، اشتباهات و اشتباهات خود را جمع آوری کنید. آنها را در یک ستون در صفحه گسترده یا سند فهرست کنید. سپس در کنار هر flub، بنویسید – در یک جمله – درسی که از آن آموختی.»

این تمرین دردناک چه نتیجه ای خواهد داشت؟ به گزارش پینک، دو چیز اصلی. اولاً، گاهی اوقات اشتباهات شما منجر به هیچ درس روشنی نمی شود. شما با اطلاعات موجود در آن زمان بهترین تصمیم را گرفتید. گاهی تاس می اندازیم و می بازیم. چنین است زندگی در میان ما فانی های افتاده.

پینک می نویسد: این یک واقعیت خشن است، اما مواجهه با آن ممکن است “یک تسکین باشد – راهی برای حرکت به جلو، بدون باری از عقب نشینی و آگاهی بهتر از فراز و نشیب های زندگی.” اذعان به اینکه هیچ کاری به گونه‌ای دیگر انجام نمی‌دادید، می‌تواند به شما کمک کند که شکست‌هایتان را ببخشید.

و در مورد آن شکست‌ها و پشیمانی‌هایی که می‌توانید درسی محکم را شناسایی کنید، چطور؟ پینک خاطرنشان می کند که اغلب اوقات الگوهای تفکری را خواهید دید که اشتباهات متعددی را در لیست شما به وجود می آورند. وقتی دیدید که چه کارهای اشتباهی انجام می‌دهید، بهتر است در آینده از انجام آن دست بردارید.

پینک “تدوین شکست از سر گرفته شد، متوجه شدم که هسته اصلی بسیاری از خرابی‌ها همان دو اشتباه تصمیم‌گیری بود. شکست از سرگیری دو اشتباه بزرگی را که Past Dan مرتکب شده بود ظاهر کرد، که به دن آینده کمک کرد از آنها اجتناب کند.” گزارشی از تجربه خود با این تمرین می دهد.

غنایم به درشت ها می رسد.

من حاضرم با پول زیادی شرط ببندم که تهیه فهرستی از تمام شکست های بزرگ شما در صدر فهرست راه های سرگرم کننده شما برای گذراندن یک بعد از ظهر نیست. اما همانطور که اغلب در زندگی اتفاق می افتد، این سخت ترین اعمال هستند که بیشترین پاداش را به همراه دارند.

صورتی که ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، یک مورد متقاعدکننده ایجاد می کند، رزومه شکست یکی از بهترین ابزارها برای بخشیدن شکست های خود و درس گرفتن از اشتباهات گذشته است. که هر دوی آنها به احتمال زیاد آینده ای شادتر و موفق تر را رقم خواهند زد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]