میلیون ها نفر هر روز صبح دکمه تعویق را می زنند. در اینجا چرا علم می گوید که این یک مشکل است

[ad_1]

دکمه snooze یک مشکل ساده را حل می کند: به جای اینکه مجبور باشید یک سری مراحل را برای تنظیم مجدد زنگ ساعت خود در هنگام صبح انجام دهید، فقط یک بار آن را لمس کنید و صدای بلند را انجام دهید! چند دقیقه گرانبها بیشتر می خوابید.

اما واقعا دلیل وجود دکمه ی تعویق به این دلیل نیست. صدها میلیون نفر هر روز از دکمه چرت زدن خود استفاده می کنند، زیرا آنها کم خواب هستند. وقتی آلارم آن‌ها به صدا در می‌آید، اولین فکرشان این نیست که «زمان بلند شدن است».

اولین فکر آنها این است: “من باید بیشتر بخوابم.”

مشکل واقعی ناراحتی نیست. مشکل واقعی کم خوابی است.

و دکمه snooze آن را حل نمی کند.

به عبارت ساده، بخش آخر چرخه خواب حالت خواب ترمیمی است (همچنین به عنوان خواب REM یا خواب “رویا” شناخته می شود). 9 دقیقه خوابی که بعد از زدن دکمه چرت زدن دارید؟ این خواب ترمیم کننده نیست شما ممکن است خواب باشید، اما از مزایای کامل آن خواب بهره مند نمی شوید.

بهتر است زنگ ساعت خود را برای 9 دقیقه بعد تنظیم کنید، زیرا این 9 دقیقه احتمالاً برای شما بسیار بهتر از “دقیقه چرت زدن” خواهد بود.

اما اگر مطمئن شوید که خواب کافی دارید، وضعیت بسیار بهتری خواهید داشت.

دکمه تعویق یک ابزار نیست. این یک هشدار است

در حالی که به نظر می رسد برخی افراد کم و بیش کمتر می خوابند، عجیب است که شما نیستید (و قطعاً من نیستم).

اکثریت قریب به اتفاق مردم – حتی کسانی که ادعا می کنند به خواب زیادی نیاز ندارند – حداقل به شش ساعت نیاز دارند تا در سطح شناختی معقولی عمل کنند. علم می گوید بسیاری از ما به حدود 7.5 ساعت خواب نیاز داریم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

بنابراین نقطه شروع این است: مهم نیست چقدر مشغله دارید، یک عدد را انتخاب کنید – مثلاً یک توافق هفت ساعته – و به عقب کار کنید. اگر باید ساعت 6:30 بیدار شوید، به این معنی است که تا ساعت 11:30 به خواب می روید. (نرفتن به رختخواب، اما در واقع به خواب رفتن.)

پس بر این اساس برنامه ریزی کنید. اگر شب برای به خواب رفتن مشکل دارید، بعد از ظهر نوشیدن کافئین را متوقف کنید. حدود 30 دقیقه قبل از اینکه نیاز به خوابیدن داشته باشید، استفاده از دستگاه های خود را متوقف کنید.

سپس حدود ساعت 11:15 چراغ ها را خاموش کنید. (به طور متوسط ​​یک فرد حدود 15 دقیقه طول می کشد تا بخوابد.) آرام باشید. بگذار زهنت منحرف شود. به خوابیدن فکر نکن سعی نکن بخوابی خونسرد باش.

اگر زمان زیادی طول می کشد تا بخوابید، اشکالی ندارد. روز بعد چرت نزنید فقط در همان زمان به رختخواب بروید. آن را به عنوان زمان خواب ببینید، نه زمان خواب، و فقط خنک شوید.

با گذشت زمان، بدن شما – و مهمتر از آن، ذهن شما – شروع به تطبیق خواهند کرد.

و هنگامی که زنگ هشدار به صدا در می آید، دکمه snooze را فشار ندهید. حتی اگر هنوز احساس خواب آلودگی می کنید، برخیزید و حرکت کنید.

با گذشت زمان، به خصوص زمانی که شروع به بهبودی از سال‌های کم خوابی کرده‌اید، بیدار شدن بدون زدن دکمه چرت زدن آسان‌تر می‌شود.

از آنجا که مانند بسیاری از چیزها، ثبات کلید است.

و اینکه بخواهید دکمه snooze را بزنید به سادگی نشان دهنده این است که شما دچار کمبود خواب هستید – و باید مطمئن شوید که به مسیر خود باز می گردید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]