“مهم یا تشریفاتی:” این تست را اعمال کنید یا تاثیر را فراموش کنید

[ad_1]

تقریباً نه ماه پیش، McKinsey & Company یک تحقیق شوکه کننده را منتشر کرد. این کار با نظرسنجی از حدود 500 رهبر ارشد و بیش از 5000 کارمند آنها برای جمع‌آوری نظرات درباره آینده کار آغاز شد، در لحظه‌ای که به نظر می‌رسید همه‌گیری برای مدت کوتاهی رو به افول است. با اشاره عاقلانه به واقعیت دنیایی که آشکارا تمایل به عدم قطعیت دارد، 75 درصد از کارمندان نه تنها هیبرید را دائمی می‌دانستند، بلکه معتقد بودند که معنای ترکیبی به تغییر شکل ادامه می‌دهد. بخش تکان دهنده مربوط به افرادی بود که وظیفه رهبری آن کارمندان را بر عهده داشتند: 75٪ از رهبران گفتند که دقیقاً به آن اعتقاد دارند. مقابل. در مقابل، رهبران ارشد از بازگشت سریع به حالت عادی و عادی بودن برای مدت طولانی صحبت کردند. مطمئناً استارک، اما با توجه به اینکه در همان لحظه ای که از آنها خواسته شد استعفای بزرگ در سومین ماه متوالی خود قرار داشت، واگرایی دقیق تر بود. افتادن فک

مک کینزی موضع غافلگیرکننده رهبران را به عنوان یک ذهنیت “خط پایان” توصیف کرد و نشان داد که طرز فکر این رهبران این بود که چالش های رهبری به زودی انجام می شود و نوعی جادویی از رهبری خلبان خودکار باز می گردد و کافی است. با توجه به حقایق در آن زمان و اکنون، اگر از هر 4 مدیر ارشد، 3 نفر بیشتر به این موضوع توجه داشته باشند. ظاهر از نرمال بودن، یا به طور واضح تر، آنها به نظر می رسید که تمرکز بر روی تشریفاتی، به جای قابل توجه. این بیشتر از یک مشاهده است. بیش از گذراندن برچسب‌ها، “تشریفات در مقابل مهم” باید آزمونی روزانه برای رهبران باشد – یعنی اگر هدف آنها حفظ موفقیت در آینده است.

یک تست ساده و قدرتمند

تشریفاتی در مقابل تست قابل توجه بسیار ساده است. به عنوان یک رهبر، شما یک انتخاب مکرر بین این دو دارید. هر دو ارزش دارند. با این حال، در بیشتر موارد، یکی برای رهبری و دیگری برای پیروی است. فرد باید بر زمان یک رهبر تسلط داشته باشد. وقتی از دیگری به مقدار کم استفاده می شود، می تواند معنای مهمی داشته باشد، اما در حقیقت نقش کمی در تمرین بزرگ که توسعه استراتژی، پرورش فرهنگ، و ایجاد ارزش با تأثیر پایدار است، ایفا می کند.

خط روند بد

با افزایش فراوانی، رهبری خوب را به عنوان یک مراسم خوب توصیف می کنیم. کلمات درست را بگویید، دست های درست را بفشارید، توییت های درست را در لحظه توییت کنید، و ممکن است به نظر برسد که شما در واقع پیشرو هستید. اما رهبری واقعی به طور نامتناسبی قبل و بعد از چنین لحظاتی اتفاق می افتد. ارزیابی رهبری شما توسط تیم، مشتریان و سرمایه گذاران نیز به همین ترتیب است.

بدون شک، جهان امروز بر برگزاری مراسم تاکید دارد. تسلیم شدن در برابر این فشار آسان است، اما شما این کار را به خطر می‌اندازید – چه کارمندانی که از در بیرون می‌روند و به این نتیجه می‌رسند که امپراتور لباس ندارد، یا نتیجه نهایی تنبیه‌کننده‌تر رقابت شماست که آنچه را که ندارید و شما را در هم می‌کوبد. با عمل مهم عمل کنید بازارهای تشریفات؛ اهمیت فروش را می بندد و فروش بعدی را کاهش می دهد.

نحوه تغییر داینامیک

چگونه می توانید دینامیک را تغییر دهید؟ قبل از دویدن راه بروید با پرسیدن سوال شروع کنید می تواند به شما کمک کند تا ببینید چقدر در معرض قرار دارید. در کتاب من در مورد خلاقیت، زبان انسانمن چندین نوع سؤال را به اشتراک گذاشتم که مکرراً به نوآوران اجازه می دهد مشکلات و فرصت هایی را که در غیر این صورت از دست می دادند، ببینند. برای رهبران ارشدی که به دنبال اهمیت هستند، سه مورد برجسته هستند.

سؤالات Change-the-W: در محیطی که به سرعت در حال تغییر است، رهبران نیاز به تجدید دیدگاه ثابت دارند. سوالات قدرتمند و ساده Change-the-W دقیقاً همین را ارائه می دهد. هر سوال معمولی کی، چیست، چرا، کجا (یا چگونه) را انتخاب کنید و کلمه پیش فرض یکی از اعضای خانواده را تغییر دهید. وقتی انجام می دهید، “چگونه” این را حل کنیم؟ می شود “”چرا” این را حل می کنیم؟ یک بار از شما پرسیده شد، شاید شما این کار را نکنید. آن را “از کجا” حل کنیم؟ و سوال همچنان معنای دیگری پیدا می کند. با تمرکز آگاهانه بر غیر آشکار، از حرکت کردن دست می کشید و اهمیت واقعی (یا فقدان آن) را در اعمال و اعمال می بینید.

سؤالات گمشده: در اینجا یک سؤال وجود دارد: شما چیست؟ نه درخواست؟ به عنوان رهبر، به احتمال زیاد شما مرتباً می پرسید: “تصویر اینجا چیست؟” در جستجوی آمار در مورد فوری، سطح، آتش روز. آیا تا به حال از یکی از اعضای تیم بپرسید که گالری که این عکس در آن آویزان است چگونه است؟ سؤالات گمشده به چیزی مربوط می شود که جوزف کمبل، نویسنده، «گناه سهوی، هوشیار نبودن، بیدار نبودن» نامیده است. وقتی بیدار نیستید، به احتمال زیاد اهمیت را نادیده می گیرید. پرسیدن اینکه چه چیزی کم است می تواند آن را تغییر دهد. و هنگامی که به دیگران اجازه می دهید پاسخ دهند، شانس خود را افزایش می دهید که نه تنها چیزهای مهم را ببینید، بلکه آن را درک کنید.

سؤالات غیرحرفه ای: سؤالات گمشده زیرمجموعه یک نوع سؤال بزرگتر هستند: سؤالات غیرحرفه ای. اینها ممکن است مهم ترین سؤالات باشند. آنها کسانی هستند که رهبران از آنها می ترسند یا تابو ایجاد کرده اند. آنها از آن دسته هستند که همه افراد سازمان درباره آنها متعجب هستند، اما هرگز از ترس جریمه شدن صدایشان را بر زبان نمی آورند. سؤالات غیرحرفه ای در مراسم سازماندهی شده نمی گنجد، اما آنها وجود یا عدم اهمیت را در یک سازمان کاملاً آشکار می کنند. اینگونه در مورد آنها فکر کنید: آنها سوالاتی هستند که کارمندان در حال خروج شما برای مدت طولانی از شما می پرسند، و دقیقاً همان سؤالاتی هستند که به شما کمک می کنند از مهاجرت آنها جلوگیری کنید و آنها را در ساختن چیزی نه تنها مهم، بلکه ماندگار دعوت کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]