مطالعه: بیشتر کارآفرینان از سرمایه‌گذارانی که در زمینه پایداری کوتاهی می‌کنند پول می‌گیرند

[ad_1]

با پایان یافتن کنگره جهانی کارآفرینی سالانه در ریاض، خبرهای خوبی برای گزارش کردن وجود دارد. من به همراه 8000 نماینده از 200 کشور در این اجلاس شرکت کردم تا در مورد بازسازی اقتصاد جهانی و تقویت کارآفرینی در طول همه گیری و فراتر از آن گفتگو کنیم. تیتر اصلی این است که ظاهراً همه – به ویژه زنان – به کسب و کارهایی توجه دارند که بر ارزش سه گانه افراد، سیاره زمین و سود تأکید دارند.

داده‌های جدید اداره کل شرکت‌های کوچک و متوسط ​​عربستان سعودی (منشعات) و شبکه جهانی کارآفرینی، چهار روز گفتگو در مورد این موضوع را پشتیبانی می‌کند. این تحقیق با نظرسنجی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از ایالات متحده، بریتانیا، عربستان سعودی، چین و فرانسه نشان داد که بیش از دو سوم از پاسخ‌دهندگان، شیوه‌های پایداری سرمایه‌گذاران را به عنوان یک عامل کلیدی در تصمیم‌گیری رتبه‌بندی می‌کنند. در واقع، پایداری آنقدر مهم است که اکثر کارآفرینان می‌گویند که مایلند سرمایه‌گذاری را که در این فاکتور مهم ESG (زیست محیطی، اجتماعی، و حاکمیتی) در رتبه پایین قرار دارد، رد کنند.

این یافته ها نشان دهنده نمونه وزنی بیش از 1000 کارآفرین و سرمایه گذار در بازارهای کلیدی است. محققان از پاسخ دهندگان سؤالات مهمی در مورد آنچه که اکنون هنگام تصمیم گیری در مورد تجارت خود به دنبال آن هستند، پرسیدند.

تفاوت‌های منطقه‌ای جالبی مشاهده شد، به طوری که کشورهای در حال توسعه به احتمال زیاد سرمایه‌های سرمایه‌گذاران غیرپایدار را رد می‌کنند. به عنوان مثال، اکثریت قریب به اتفاق کارآفرینان در عربستان سعودی (84 درصد) و چین (73 درصد) گفتند که از تأمین مالی از یک سرمایه گذار غیرپایدار خودداری می کنند، در حالی که تقریباً نیمی از کارآفرینان فرانسوی (51 درصد) و تنها حدود یک سوم از کارآفرینان هستند. در ایالات متحده (36 درصد) و انگلیس (35 درصد) گفتند که همین کار را خواهند کرد.

یک شکاف جنسیتی نیز وجود دارد. زنان به طور قابل توجهی بیشتر در مورد این موضوع موضعی اصولی اتخاذ می‌کردند، به طوری که 60 درصد گفتند در مقایسه با 53 درصد مردان، سرمایه‌گذاری را قبول نمی‌کنند.

در سمت تامین مالی، سرمایه گذاران در نهایت متوجه می شوند که شرط بندی روی سرمایه گذاری های پایدار به نفع آنهاست. در واقع، سرمایه‌گذاران عربستان سعودی (84 درصد) و ایالات متحده (79 درصد) به احتمال زیاد روی شرکت‌هایی با «استراتژی‌های پایداری خوب» سرمایه‌گذاری می‌کنند و پس از آن سرمایه‌گذاران از فرانسه (69 درصد)، بریتانیا (67 درصد) و چین (61 درصد). باز هم، سرمایه گذاران زن (79 درصد) بیشتر از مردان (67 درصد) از شرکت هایی با استراتژی های پایداری خوب حمایت می کنند.

من شخصاً می توانم این روند هیجان انگیز را تأیید کنم. به‌عنوان بنیان‌گذار Hello Alice، چهار دور سرمایه جمع‌آوری کرده‌ام تا از مأموریت خود برای کمک به کارآفرینان اکثریت جدید برای شروع و رشد کسب‌وکارشان حمایت کنم. سودمندترین جنبه جذب سرمایه همیشه ارتباط با سرمایه گذارانی بوده است که به اندازه ما از ایجاد تأثیر مثبت هیجان زده هستند.

از طریق گفتگوهایم در چهار روز گذشته، خوشحالم که می بینم تجربه من به طور فزاینده ای رایج شده است. یک مثال عالی گفتگوی کنار آتش من با پرنسس لامیا بنت ماجد آل سعود، دبیر کل خیریه الولید بود. او کارآفرینی اجتماعی را راه حلی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، شکاف های تحصیلی و دیگر مسائل مزمن ESG می داند.

نتیجه نهایی؟ تغییر در راه است، و به نظر می‌رسد که زنان پیشتاز هستند – حتی در شگفت‌انگیزترین مکان‌ها. کارآفرینان در سرتاسر جهان در حال یافتن راه‌های نوآورانه برای رویارویی با بزرگترین چالش‌های بشریت در راه‌های کوچک و بزرگ هستند. بیایید به آنها فرصت دهیم تا هر آنچه را که می توانند انجام دهند به ما نشان دهند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]