مدیر عامل گوگل با 1 جمله بهترین برنامه را برای بازگشت به دفتر به اشتراک گذاشت

[ad_1]

در شش ماه گذشته، یکی از جذاب‌ترین تنش‌ها، تماشای شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای بوده است که سعی می‌کنند بهترین راه را برای بازگرداندن کارمندان خود به دفتر بیابند. از یک طرف، همه‌گیری به بسیاری از ما آموخته است که بسیاری از مشاغل وجود دارند که به سادگی نیازی به حضور در دفتر ندارند. در عین حال، داشتن همه با هم – حتی اگر نه همیشه – مزایای واقعی دارد.

به عنوان مثال، تیم توسعه روابط متفاوت هنگامی که با هم در شخص و در مقایسه با تنها اتصال آنلاین. در بسیاری از شرایطی که در آن است که اختلاف به اندازه کافی مهم را به یک شرکت که آنها می خواهند به مردم هم وجود دارد.

گوگل کار و منابع زیادی را برای یافتن چگونگی تعادل بین این نیازها و نحوه ایجاد محیط هایی که هر دو را تسهیل می کند، سرمایه گذاری کرده است. زمانی که شرکت برنامه‌های خود را به اشتراک گذاشته است، توجه زیادی داشته‌ام – از جمله زمانی که تاریخ‌هایی را برای بازگرداندن همه به دفتر اعلام کرد، تنها برای عقب راندن آنها با موج‌های مختلف همه‌گیری در جوامع مختلف.

در مصاحبه با روزنامه وال استریتساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، برخی از تفکرات خود را در مورد بازگشت به کار و چگونگی نقش محیط اداری به اشتراک گذاشت. پاسخ او – به ویژه یک جمله – بهترین پاسخی بود که تاکنون شنیده ام:

چیزی که بیش از همه در مورد آن هیجان زده هستم این است که فکر می کنم آینده کار منعطف خواهد بود… به طور خاص، ما فکر می کنیم مهم است که افراد را در چند روز در هفته جذب کنیم، اما ما از همه گزینه ها استقبال می کنیم. مجموعه‌ای از نیروی کار ما کاملاً از راه دور خواهند بود، اما بیشتر نیروی کار ما در سه روز در هفته وارد می‌شوند. اما من فکر می کنم ما می تواند در مورد زمان آنها در، ساخت جلسات گروه مطمئن و یا همکاری، طوفان مغزی مشترک خلاق و یا ساختمان جامعه هستیم هدفمند، اتفاق می افتد پس از آن. من هیجان زده هستم. فکر می‌کنم مردم و تیم‌ها به این موضوع پی خواهند برد، اما به طور کلی من انرژی می‌دهم که برای 10 سال آینده دوباره فکر کنیم.

تاکید در آن پاراگراف از آن من است زیرا می‌خواهم آنچه را که فکر می‌کنم بهترین احساس در مورد بازگرداندن افراد به دفتر است که تاکنون شنیده‌ام برجسته کنم. دلیل اینکه فکر می کنم این خیلی مهم است این است که چیزی را بیان می کند که فکر می کنم بسیاری از افرادی که از راه دور کار می کنند به آن اهمیت می دهند.

اگر قرار است افراد وارد دفتر شوند، باید دلیلی داشته باشد. این دلیل تنها نباید این باشد که شما پول زیادی را برای یک فضای کاری شیک خرج کرده اید و باید هزینه را توجیه کنید. اینکه تیم شما فقط برای اینکه بتوانید همه آنها را با لپ‌تاپ‌های باز پشت میزها ببینید هدفمند نیست. ممکن است باعث شود احساس بهتری داشته باشید که همه آنها در یک دفتر کار می کنند، اما در واقع هیچ کمکی به کار فردی آنها یا تلاش های مشترک شما نمی کند.

اگر می خواهید از تیم خود بخواهید چند روز در هفته به دفتر بیایند، باید از این زمان برای کارهایی استفاده کنید که در غیر این صورت نمی توانید به صورت مجازی انجام دهید. اگر برگزاری یک جلسه همه جانبه مهم است، آن را انجام دهید. اگر حل مشکلات سخت از گفتگوهای رو در رو سود می برد، این کار را تا زمانی که ذینفعان در کنار هم هستند انجام دهید.

یک طرف به این وجود دارد، این است که بقیه از زمان، شما باید اجازه دهید مردم در گرفتن کار خود را انجام تمرکز می کنند. هنوز برنامه های خود را با جلسات ویدئویی در روزهای پر نیست که آنها در دفتر نیست. اگر احساس می کنید نیاز به طور مداوم جلسه با تیم خود را به بحث در مورد آنچه که آنها در حال کار بر روی باشد، شما در حال انجام آن اشتباه است. که مدیریت مردم فقط پایه است، و آن را حس می کند – اگر شما را به اعضای تیم خود را تمام وقت خود را در جلسات، آنها را هر زمان به واقع کار داشته باشم.

در نهایت، من فقط یک چیز دیگر از آن بخش از مصاحبه را بیان می کنم. پیچای گفت: «من فکر می‌کنم مردم و تیم‌ها این موضوع را کشف خواهند کرد. مدیر عامل گوگل معتقد است که بهترین افراد برای کشف نحوه انجام کار، تیم هایی هستند که واقعاً تلاش می کنند کار را انجام دهند. این در واقع مهم‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، و به نظر می‌رسد این تنها گوگل نیست که این رویکرد را در پیش گرفته است.

پاییز گذشته، درباره ایمیلی از مدیر عامل جدید آمازون، اندی جاسی، نوشتم که در آن او به کارمندان گفت: «به‌جای اینکه مشخص کنیم افراد سه روز در هفته در دفتر کار می‌کنند، تصمیم‌گیری را به افراد واگذار می‌کنیم. تیم ها.” افرادی که در بهترین موقعیت برای کشف نحوه انجام کار هستند، افرادی هستند که به اندازه کافی به آنها اعتماد دارید تا برای این منظور استخدام کنید.

این تشویق به دیدن این ذهنیت، حتی در شرکت های فن آوری غول پیکر است. خبر خوب این است، چیزی از آن هر بدهید، مدیر عامل شرکت، رهبر تیم، و کارآفرین می توانید کپی کنید. اجازه دهید شکل تیم خود را بهترین راه برای کار، و اینکه آیا آنها در اداره هستید یا نه، عمدی و هدفمند با زمان خود باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]