مدیران لینکدین 3 استراتژی را به اشتراک می گذارند که محل کار شما را در سال 2022 بهبود می بخشد

[ad_1]

این همه‌گیری بر نیاز کسب‌وکارها برای سرمایه‌گذاری روی افرادشان تأکید کرد. تنها در نوامبر 2021، رکورد 4.5 میلیون آمریکایی شغل خود را ترک کردند و شرایط فعلی نشان می دهد که استعفاها احتمالاً ادامه خواهد داشت.

امسال موظف است تغییرات بیشتری را به ارمغان بیاورد – و همراه با آنها، فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها برای اجرای استراتژی‌های کارمند اول.

لینکدین بینش منحصربه‌فردی را در مورد تحول در محل کار و آنچه که آن را The Great Reshuffle می‌نامند، ارائه می‌دهد، بزرگترین مهاجرت استعدادها در تاریخ کار. در یک پست ویدئویی، رایان روسلانسکی، مدیرعامل لینکدین، بازسازی بزرگ را “فرصتی برای افراد و سازمان‌ها برای ایجاد چارچوب‌های جدید، هنجارهای جدید محل کار که منجر به اثربخشی و تحقق بیشتر خواهد شد…” می‌گوید: این می‌تواند اصول اساسی را تغییر دهد و نه فقط نحوه ایجاد آن. ما کار می کنیم، اما چرا کار می کنیم.»

در مقابل این پس‌زمینه، رهبران لینکدین نحوه هدایت نیروی کاری را به اشتراک می‌گذارند که همچنان به این سوال ادامه می‌دهند که کجا، چگونه و چرا کار می‌کنند – در سال 2022 و پس از آن.

در مراحل اولیه استخدام – و فراتر از آن – با استعدادها درگیر شوید

تصمیمات شغلی یک شبه اتفاق نمی افتد. نامزدها در طول فرآیند استخدام چندین بار با کارفرمایان آینده خود در ارتباط هستند.

پنری پرایس، معاون راه‌حل‌های بازاریابی لینکدین، می‌گوید: «استعداد ایالات متحده در لینکدین، تقریباً شش ماه قبل از تاریخ شروع کار و 30 بار در طول سفر استخدام‌شان، با کارفرمایان بالقوه درگیر می‌شوند و به کسب‌وکارها مسیری طولانی برای برقراری ارتباط با ارزش‌هایشان ارائه می‌دهند. ایجاد ارتباطات مکرر مهمتر از همیشه است، زیرا شرکت ها برای استخدام و حفظ استعدادها رقابت می کنند.

پرایس اضافه می کند که کسب و کارها باید از نسل بعدی استعدادها بهره ببرند.

پرایس افزود: “Gen Z در حال افزایش است و زمان آن فرا رسیده است که توجه داشته باشیم.” در سه سال آینده، اولین نسل بومی دیجیتالی 27 درصد نیروی کار را تشکیل می‌دهد و رقابت کارفرمایان را برای دستیابی، مشارکت، حفظ و استفاده از قدرت خرید این نسل برای شکل دادن به آینده کسب‌وکار تقویت می‌کند.»

روی حفظ کارکنان و تحرک داخلی سرمایه گذاری کنید

با جابجایی کارمندان در بالاترین حد خود، رهبران به استراتژی‌های حفظ مستحکمی نیاز دارند.

آلیسا مروین، معاون راه حل های فروش جهانی لینکدین می گوید: «شما نمی توانید سازمان خود را با دریچه ای از استعدادهای گردان به جلو سوق دهید. رهبران باید روی آنچه که کارکنانشان واقعاً می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند – چه انعطاف‌پذیری بیشتر، مسیرهای رشد واضح‌تر، آموزش قوی‌تر، مزایای بهتر یا فرصت‌هایی برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های جدید. امروز به عنوان رهبران مهم است که به نحوه رشد کارکنان فکر کنند، یاد بگیرند. و با سازمان خود درآمد کسب کنید و اینکه چگونه باید برای ارائه تجربیات و فرصت های کامل در بازار امروز تکامل پیدا کنید.

لینکدین دریافت که یکی از مؤثرترین راه‌ها برای بهبود حفظ و نگهداری، استفاده از استعدادهای موجود است.

مارک لوبوسکو، معاون رئیس بخش تحقیقات، می‌گوید: «کارمندان شرکت‌هایی که تحرک داخلی بالایی دارند تقریباً دو برابر بیشتر از آن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، می‌مانند و کسانی که در داخل نقش‌های جدیدی پیدا کرده‌اند، 3.5 برابر بیشتر از آن‌هایی که این کار را انجام نداده‌اند، درگیر می‌شوند. راهکارهای استعدادیابی در لینکدین

توانمندسازی کارکنان برای توسعه مهارت های انتقادی

لینکدین اذعان می‌کند که مهارت‌ها با سرعتی سریع در حال تکامل هستند و رهبران باید روی ابزارهای آموزشی و توسعه سرمایه‌گذاری کنند تا از مسئولیت‌های اضافی کارکنان و تغییر تقاضای نقش‌هایشان حمایت کنند.

داده های لینکدین نشان می دهد که از سال 2015 تا 2021، مهارت های مربوط به همان شغل حدود 25 درصد تغییر کرده است. با این سرعت، تا سال 2025 ما انتظار داریم که مهارت‌های اعضا حدوداً 40 درصد تغییر کند – و بین سال‌های 2021 تا 2025، اعضا ممکن است به طور متوسط ​​نیاز به یادگیری سه مهارت جدید دیگر داشته باشند تا با ماهیت متغیر مهارت‌های مورد نیاز همگام شوند. دن شاپرو، مدیر اجرایی لینکدین، می‌گوید برای شغلشان.

تکامل محل کار ثابت است و سال 2022 مطمئناً تغییرات قابل توجهی در نحوه انجام تجارت ما خواهد داشت. رهبران باید نقاط ارتباطی خود را در طول فرآیند استخدام افزایش دهند و رشد استعدادها را دوچندان کنند و در عین حال ابزارهایی را که برای موفقیت در سال 2022 و بعد از آن به کارمندان نیاز دارند ارائه دهند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]