متا می گوید که می خواهد مشاغل تحت رهبری زنان را تقویت کند

[ad_1]

برای زنان کارآفرین، همه‌گیری به سکوی پرشی تبدیل شد.

بر اساس گزارش جدید کسب و کار کوچک متا، از تمام مشاغل اینستاگرامی متعلق به زنان، چهل درصد از زمان شروع همه‌گیری راه‌اندازی شده‌اند و این تعداد در فیسبوک مشابه است.

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​تحت رهبری زنان به‌ویژه به ابزارهای دیجیتالی برای کمک به موفقیت کسب‌وکارشان جذب می‌شوند. نظرسنجی از صاحبان و مدیران کسب‌وکارهای کوچک که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند نیز نشان می‌دهد که آن‌ها بیشتر از شرکت‌هایی که توسط مردان اداره می‌شوند، از ابزارهای تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنند و حداقل یک چهارم فروش خود را دیجیتالی می‌کنند.

با این حال، نظرسنجی متا همچنین چالش‌های خاصی را که کارآفرینان زن بیشتر از همتایان مرد خود با آن روبرو هستند، نشان می‌دهد. بیشتر شرکت‌های تحت رهبری زنان در مقایسه با شرکت‌های مشابهی که توسط مردان اداره می‌شوند، چالش‌های جریان نقدی و کمبود تقاضا را گزارش می‌کنند، اگرچه نظرسنجی دلایل این نابرابری را توضیح نداد.

امروزه، متا پلتفرم دیجیتالی خود را گسترش داده است که هدف آن به حداقل رساندن این شکاف جنسیتی است: یک پلتفرم آموزش الکترونیکی به نام #SheMeansBusiness، که از طریق آن صاحبان مشاغل می توانند شبکه سازی کنند، دوره های آنلاین رایگان در مهارت هایی مانند ایجاد تبلیغات، کسب درآمد از محتوا و رشد مخاطب را بگذرانند. البته، تشویق صاحبان مشاغل به استفاده از پلتفرم های دیجیتالی شرکت به نفع متا است، اما آن کارآفرینان نیز می توانند از مزایای آن بهره ببرند.

این پلتفرم همچنین شامل آموزش نحوه استفاده از ابزارها در فیس بوک و اینستاگرام است که نیکولا مندلسون، نایب رئیس گروه تجاری جهانی در متا، می گوید می تواند برای مشاغل تحت رهبری زنان در تلاش برای افزایش مخاطبان خود مفید باشد. او می‌افزاید که ویدئو یک ابزار بازاریابی بسیار پربار است، زیرا ویدئوها تقریباً نیمی از زمان صرف شده در فیس‌بوک را تشکیل می‌دهند و Reels بیشترین سهم را در رشد کاربران در اینستاگرام دارد.

پلتفرم #SheMeansBusiness ابتدا در سال 2016 در اروپا راه اندازی شد و تا به امروز بیش از 1.5 میلیون زن را در زمینه مهارت های کسب و کار آموزش داده است. متا همچنین به به روز رسانی پلتفرم با مواد جدید در مرکز جدید آمریکای شمالی خود ادامه خواهد داد. مندلسون می‌گوید: «برخی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که صاحبان مشاغل زن با آن مواجه هستند، دسترسی به سرمایه و سواد مالی است، به همین دلیل است که امسال، آموزش‌های جدیدی در زمینه گزارش‌دهی و مدیریت مالی ایجاد می‌کنیم.» ما می‌خواهیم به کارآفرینان زن کمک کنیم تا کسب‌وکارشان را توسعه دهند و مشتریانی را که برایشان مهم است پیدا کنند.»

[ad_2]