فرماندار فقید می سی سی پی، همسرش در مراسم یادبود تجلیل شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در 3 می، دپارتمان آرشیو و تاریخ می سی سی پی (MDAH) زندگی فرماندار ویلیام وینتر و بانوی اول الیز وینتر را در دو موزه می سی سی پی جشن گرفت.

در طول این مراسم، اسپنس فلتگارد، رئیس هیئت مدیره MDAH، تکمیل هدف اولیه سرمایه گذاری بنیاد آموزشی زمستانی ویلیام و الیز، یک صندوق 5 میلیون دلاری ایجاد شده برای انجام سفرهای میدانی برای دانش آموزان مدرسه ای می سی سی پی را اعلام کرد.

کیتی بلونت، مدیر MDAH گفت: «هدف از این وقف این است که اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان می سی سی پی فرصت تجربه موزه تاریخ می سی سی پی و موزه حقوق مدنی می سی سی پی را دارند. ما از بسیاری از حامیانی که برای این تلاش که توسط فرماندار و خانم خانم رهبری شد سپاسگزاریم. زمستان. ما به ویژه از بنیاد WK Kellogg سپاسگزاریم که اولین بار با یک هدیه سخاوتمندانه قدم برداشت. ما متعهد به ادامه ساختن موقوفه آموزشی زمستانی ویلیام و الیز هستیم که تأثیر فوق‌العاده‌ای بر نسل‌های آینده خواهد داشت.»

بنیاد آموزشی زمستانی ویلیام و الیز از طریق بنیاد تاریخ می سی سی پی برای یادبود فرماندار سابق و بانوی اول می سی سی پی و تعهد آنها به آموزش و حفاظت ایجاد شد.

بیل کلینتون رئیس جمهور سابق، هیلی باربور فرماندار سابق می سی سی پی و روبن اندرسون قاضی سابق دادگاه عالی می سی سی پی زندگی ویلیام و الیز وینتر را در دو موزه می سی سی پی جشن گرفتند.

کلینتون گفت: «لحظه ای که بیل وینتر را ملاقات کردم، هرگز شک نداشتم که هر آنچه در دوستی ما اتفاق افتاده، هر اتفاقی که در زندگی او افتاده، با یکی از معتبرترین افرادی بوده ام که می شناسم.»

[ad_2]