شوک خارجی دلیلی برای گردش مالی است

[ad_1]

گردش مالی بالا چیزی است که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر به خصوص این روزها با آن دست و پنجه نرم می کنند. حتی در زمان‌های استاندارد، برخی از سازمان‌ها همیشه سطحی از ریزش کارکنان را تجربه می‌کنند – و این می‌تواند تا یک نقطه خاص سالم باشد.

اما چیزی که بیشتر سازمان‌ها بیش از همه از آن می‌ترسند زمانی است که عمق و دانش سازمانی زیادی را به طور همزمان از دست بدهند – این همان چیزی است که بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر تجربه می‌کنند، زیرا ما با آنچه “استعفای بزرگ” نامیده می‌شود مبارزه می‌کنیم.

این سؤال پیش می‌آید: چرا بسیاری از مردم در حال حاضر ترک می‌کنند؟

استرس خارج از کنترل

سال‌ها تحقیق به ما می‌گوید که مردم مدیران خود را ترک می‌کنند – نه شغلشان. اما این به ما کمک زیادی نمی کند تا آنچه را که اکنون در حال وقوع است توضیح دهیم. اینطور نیست که یک نسل کامل از مدیران ناگهان تبدیل به سمی شده باشند.

حقیقت این است که ما اکنون مجموعه کاملی از عوامل محیطی را تجربه می کنیم که خارج از کنترل ما هستند. تقصیر رهبران و مدیران نیست، بلکه شوک و هیبت ناشی از بیماری همه گیر، که زندگی را آنطور که ما می دانستیم به هم ریخته است.

هر زمان که ما در زندگی خود رویدادهای استرس زا بزرگی را تجربه می کنیم، مانند مرگ والدین یا طلاق، این یک شوک برای سیستم ما است. طبیعی است که مردم در چنین لحظاتی به زندگی خود فکر کنند.

زندگی همه افراد به مدت 18 ماه زیر و رو شد، که تقریباً به همه زمان زیادی داد تا به زندگی خود فکر کنند. و پس از انجام این بازتاب، بسیاری از آنها به این نتیجه رسیدند که زمان تغییر فرا رسیده است.

این بزرگترین شوکی بود که بسیاری از ما در زندگی خود تجربه خواهیم کرد. جای تعجب نیست که گردش مالی از طریق پشت بام انجام شود.

بازنگری در تعادل کار و زندگی

این زمان می تواند برای بسیاری از رهبران بسیار خسته کننده باشد، زیرا ممکن است به نظر برسد که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا خونریزی را متوقف کنید.

اما شما باید آنچه را که در حال رخ دادن است مجدداً تنظیم کنید و آن را فرصتی عالی برای صرف وقت برای گوش دادن به صحبت‌های افراد خود و دلسوز بودن و همدلی نسبت به آنچه آنها به صورت فردی از سر می‌گذرانند، بدانید.

به عنوان مثال، من هرگز به اندازه اخیر به اهمیت تعادل بین کار و زندگی، سلامت روانی و فرسودگی شغلی در کار مربیگری خود نشنیده ام. مردم هنوز خیلی چیزها را تحمل می کنند.

و برای بسیاری از آنها، کار از راه دور از خانه به آنها دلایلی داد تا در اولویت‌هایشان تجدید نظر کنند – و به دنبال کارفرمایان و محل‌های کاری بگردند که از آنها حمایت کند.

منطقه Goldilocks را پیدا کنید

البته، چالش این است که بسیاری از شرکت‌ها هنوز در تلاش هستند تا پس از یک سال تعطیل، به عقب برسند – یا با تقاضای رکورددار همراهی کنند. این فقط به طور بالقوه استرس بیشتری را برای کارکنان شما ایجاد می کند.

به عنوان مثال، من شرکتی را می شناسم که نیمی از افراد بخش بازاریابی خود را از دست داد. اکنون از تیم باقی مانده خواسته می شود تا دو برابر مقدار کار انجام دهند – که به راحتی می تواند منجر به فرسودگی شغلی شود.

به همین دلیل است که به عنوان رهبران بسیار مهم است که منطقه ای را که من آن را «طلای طلایی» می نامم برای سطوح استرس پیدا کنیم – فقط به میزان مناسب. اگر تعادل شما به هم نخورد، ممکن است متوجه شوید افرادی را از دست می دهید که واقعاً نمی توانید از دست بدهید.

این نیز بگذرد

مهم است که به یاد داشته باشید که ما هنوز در حال کار بر روی یک تجربه آسیب زا هستیم که بسیاری از ما هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد. اما ما از آن عبور خواهیم کرد. نکته کلیدی این است که زمانی را صرف گوش دادن به صحبت های تیم خود و یافتن راه هایی برای یافتن تعادل مناسب استرس در محل کار کنید، جایی که آنها می توانند پیشرفت کنند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، متوجه خواهید شد که نرخ گردش مالی بالا به گذشته تبدیل خواهد شد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]