سفر به دنیای دیزنی این را ثابت می کند: شما نمی توانید فرسودگی شغلی را با امتیازات برطرف کنید

[ad_1]

دنیای دیزنی مکانی پر از سرگرمی است. سواری، غذا، سرگرمی، از میکی ماوس گرفته تا جنگ ستارگان و داستان اسباب‌بازی، هر چیزی که هر کودکی می‌تواند بخواهد را دارد.

پس چرا این همه فروپاشی ناشی از کودکان و چند بزرگسال؟

من پنج روز باشکوه را در دنیای دیزنی با خواهرانم گذراندم – بدون شوهر و بدون بچه. فقط چهار زن میانسال روزهای خوبی دارند. وقتی پاهایمان درد می‌کرد یا خسته بودیم، می‌توانستیم به هتل برگردیم. هیچ کس دیگری نبود که بگوید “تو می مانی و لذت خواهی برد!”

از سوی دیگر، ما بسیاری از والدین را دیدیم که به بچه‌های خسته، رشوه می‌دادند و گاهی فریاد می‌زدند و از آنها التماس می‌کردند که خوشحال باشند. کار نکرد.

مردم امتیازات را دوست دارند، اما تا حدی

گاهی اوقات کودکی را می‌دیدیم که گوش‌های میکی را ورزش می‌کرد، عصای حباب‌دار در دست داشت، و صورتش با آب نبات و سس کچاپ چسبیده بود و هنوز در حال اشک بود. اضافه کردن یک امتیاز بیشتر به آن کودک، خستگی را برطرف نمی کند.

می توانید یک ربات واقعی BB-8 به کودک بدهید که می تواند همه کارها را انجام دهد، از جمله تکالیف کودک، و برای فرونشاندن اشک کافی نیست. وقتی فرسودگی شغلی بالا می‌رود، افزودن یک امتیاز دیگر کارساز نیست.

اگر کارمندان شما بیش از حد کار می کنند و استرس دارند، اضافه کردن پیتزا در روزهای جمعه، کار در خانه سه روز در هفته و پاداش پایان سال، فرسودگی شغلی را متوقف نمی کند. ممکن است برای مدت کوتاهی مردم را از بین ببرد، اما راه حلی بلندمدت نیست.

امتیازات جایگزینی برای استراحت واقعی نیستند

امتیازات چیزهای خوبی هستند! من همه طرفدار امتیازات هستم – از جمله عضویت در پیتزا و باشگاه و چیزهای کوچک دیگر. اما اگر قرار گرفتن در “شادترین مکان روی زمین” خستگی را متوقف نمی کند، امتیازات شما نیز متوقف نمی شود.

اگر کارمندان شما دچار تعطیلی نمی شوند و اگر از آنها حمایت نمی کنید، نمی توانید با یک آب نبات راه خود را از خستگی نجات دهید.

چیزهایی که تفاوت واقعی ایجاد می کنند

اگر می‌خواهید کارمندانتان از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند، حتماً به آنها پیتزا بدهید اما این کارها را انجام دهید.

  • به افرادی که می خواهند از خانه کار کنند (و با موفقیت می توانند) این کار را انجام دهند اجازه دهید. رفت و آمد برای برخی افراد فقط توپ های بزرگ استرس است. ترتیبات کاری ترکیبی اغلب زمانی خوب عمل می کنند که ضروری است که افراد بعضی اوقات با هم باشند.
  • برنامه تعطیلات نامحدود نداشته باشید – مقدار سخاوتمندانه ای از تعطیلات را ارائه دهید. تعطیلات نامحدود فوق العاده به نظر می رسد تا زمانی که متوجه شوید مردم از آن استفاده نمی کنند. مردم به زمان واقعی دور از کار نیاز دارند. برای سیاست های تعطیلات که به مردم فرصتی برای استراحت می دهد، نگاهی به اروپا بیندازید.

اگر احساس می‌کنید فرسوده شده‌اید و کارمندانتان احساس فرسودگی می‌کنند، تلاش برای رفع آن به معنای تغییر فرهنگ شرکت است. شرکت شما باید جایی باشد که گفتن “می دانید چیست؟ پاهایم درد می کند، بنابراین می خواهم سوار آن سفر بعدی شوم و به خانه بروم.”

این طوری است که همه می توانند به کار خود ادامه دهند – حتی اگر دفتر شما شادترین مکان روی زمین نباشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]