ساکنان جکسون نگران ایمنی در رویدادهای بزرگ هستند

[ad_1]

پس از تیراندازی در جشنواره می سی سی پی مادباگ، بسیاری از مردم اکنون اقدامات امنیتی را که در رویدادهای مهم در جکسون انجام می شود، زیر سوال می برند.

افزایش جنایات خشونت آمیز در چند سال گذشته باعث شده است که برخی از افراد با هم از تجمعات بزرگ در جکسون اجتناب کنند.

در روز پنجشنبه، 28 آوریل، فرماندار تیت ریوز، 2 میلیون دلار بودجه برای جکسون را وتو کرد و گفت که شهر باید قبل از کار بر روی توسعه جاذبه های توریستی، به بحران جرم و جنایت رسیدگی کند.

فرماندار ریوز گفت: “جکسون یک زمین گلف حومه شهر نیست و افلاک نما دور از رونق دوباره راه اندازی می شود. این نیاز به سرمایه گذاری جدی در ایمنی دارد.”

روز سه شنبه، 3 می، شهردار Chokwe Antar Lumumba به این موضوع پرداخت و استدلال کرد که شهرهای توریستی در سراسر کشور نیز با جنایات خشونت آمیز مواجه هستند. شهردار لومومبا همچنین گفت که به ندرت اتفاق می افتد که تماشاچیان بی گناه در تیراندازی متقابل گیر بیفتند.

او گفت: “ما نباید این روایت ها را قبول کنیم که این فضایی است که شما با خیال راحت از آن لذت نمی برید. شهردار لومومبا گفت: “متوقف شد.” خواسته مردم است زیرا ما درک می کنیم که این یک اتفاق نادر است.

برخی از اعضای جامعه با شهردار موافق هستند.

مردی که در جکسون زندگی می کند، گفت: “همه جا جنایت وجود دارد. شما می دانید که چگونه مردم بیرون می آیند و احمق رفتار می کنند.”

اما دیگران احساس می کنند که شهر باید رویدادهای مهم را تا زمانی که جرم و جنایت کاهش یابد یا تا زمانی که افسران بیشتری به اداره پلیس جکسون ملحق شوند، کاهش دهد.

“من احساس نمی کنم که این سیستم قانونی به اندازه کافی قوی است که بتواند با جنایتی که ما در حال انجام آن هستیم مقابله کند. من فکر نمی کنم اینجا خیلی امن باشد که هیچ رویدادی نداشته باشیم زیرا مردم فقط کاری را که می خواهند انجام می دهند. ممکن است بخواهد جایی امن تر از اینجا پیدا کند.” مرد دیگری که در جکسون زندگی می کند گفت.

شهردار تأکید می‌کند که اداره پلیس جکسون صلاحیت رسیدگی به نمایشگاه‌های ایالتی را ندارد و می‌گوید که افسران بیشتر jpd تیراندازی را در روز شنبه، 28 آوریل متوقف نمی‌کردند.

[ad_2]