رازهایی برای صاحبان مشاغل برای فرستادن فرزندان خود به دانشگاه بدون بدهی

[ad_1]

پرداخت هزینه کالج فقط گرانتر شده است. فقط 40 سال پیش، دانشجویان شهریه دانشگاه را با کار تابستانی پرداخت می کردند. مطمئناً، آنها ترجیح می دادند از استراحت یا مسافرت لذت ببرند، اما این یک مبادله عادلانه برای مدرک دانشگاهی بود. اما در 20 سال گذشته، هزینه های دانشگاه چهار برابر سریعتر از تورم افزایش یافته است. این بدان معناست که اکثر مردم در ایالات متحده به سادگی نمی توانند به اندازه کافی پس انداز کنند تا به طور کامل هزینه کالج را بپردازند.

مردم چگونه می توانند تحصیلات عالی را بپردازند؟ رومن پولانر، بنیانگذار Pillar6 Advisors، بینش هایی در مورد اینکه چگونه والدین می توانند برای کالج پرداخت کنند و از بدهی اجتناب کنند، دارد. هدف رومن این است که اطمینان حاصل کند که هرگز قیمت برچسب را برای تحصیلات دانشگاهی پرداخت نمی کنید. درست مانند عشق من به کفش های گران قیمت به این معنا نیست که تمام هزینه های آن را پرداخت می کنم، والدین نیز نباید هزینه های نجومی شهریه را بپردازند. “اولین چیزی که به مردم می گویم این است: درک کنید تفاوت بین صرفه جویی برای دانشگاه و پس انداز او دانشکدهرومن می گوید.

وام – برای دانش آموزان و والدین – به شما کمک نمی کند پس انداز کنید. بدهی وام های دانشجویی در ایالات متحده به هیولایی با ابعاد افسانه ای تبدیل شده است و مجموع آن اکنون از 1.75 تریلیون دلار فراتر رفته است. بدهی مردم برای وام های دانشجویی بیشتر از خودروها، کارت های اعتباری و هر چیز دیگری است.

رومن می گوید: «این یک اپیدمی مطلق است.

رومن به جای وام کمک مالی را توصیه می کند. و تعداد زیادی در دسترس است. در واقع، هر سال بیش از 2 میلیارد دلار کمک مالی بی ادعا می شود. اما بسیاری از خانواده ها حتی نمی دانند که واجد شرایط هستند. در سال 2021، 44 درصد از افرادی که می توانستند کمک مالی دریافت کنند، هرگز درخواست نکردند زیرا فکر می کردند واجد شرایط نیستند. خانواده ها با هر سطح درآمدی پول روی میز می گذارند.

انواع مختلفی از کمک های مالی نیز وجود دارد، بنابراین باید مسیر خود را برنامه ریزی کنید. به این به عنوان یک سفر در ماشین خود فکر کنید. شما می‌خواهید از تله‌های سرعت اجتناب کنید، اما نمی‌خواهید زمان خود را در خیابان‌های فرعی و چراغ‌های راهنمایی تلف کنید.

اگر زمانی که فرزندانتان دبیرستان را شروع می کنند، مشخصات کمک مالی خود را مشخص کنید، می توانید نقشه راه خود را برنامه ریزی کنید و مطمئن ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید. حتی خانواده های با درآمد متوسط ​​و با درآمد بالا هم می توانند پولی برای پرداخت هزینه های دانشگاه پیدا کنند.

سیستم های کمک مالی مختلفی وجود دارد: کمک های مالی مبتنی بر نیاز. کمک مالی مبتنی بر شایستگی؛ بورسیه های خصوصی؛ و اعتبارات مالیاتی و پس انداز. هر گزینه ای برای هر خانواده ای کار نمی کند. شما باید بدانید از کجا شروع می‌کنید و به کجا می‌روید تا بهترین سیستم یا مسیر را برای موقعیت خود انتخاب کنید.

یک صاحب کسب و کار با درآمد بالا واجد شرایط دریافت کمک های مبتنی بر نیاز نیست، اما می تواند فرزند خود را به عنوان کارمند استخدام کند. این امر درآمد آنها را به یک گروه مالیاتی پایین‌تر منتقل می‌کند و پولی را به نام دانشجو جمع می‌کند که می‌تواند هزینه کالج را بپردازد. اگر 51٪ یا بیشتر بپردازند، ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی IRS مانند اعتبار مالیاتی فرصت آمریکایی شوند. این مانند یک بورسیه مالیاتی 10000 دلاری برای تحصیل آنها است.

اما این مسیر برای یک خانواده کم درآمد یا متوسط ​​نیست. اگر آن دانش آموز برای کسب و کار خانوادگی کار کند، پولی که به دست می آورد او را از کمک های مالی سنتی که می توانستند دریافت کنند محروم می کند. بنابراین، قبل از شروع، مشخصات کمک مالی خود را بشناسید.

نکته مهم دیگر از رومن: هنگام انتخاب دانشگاه، کودک خود را از صندلی راننده دور نگه دارید. “وقتی بچه‌ها کالج را انتخاب می‌کنند، به این فکر می‌کنند که دوستانم کجا می‌روند؟ آیا می‌خواهم در شهر بزرگ باشم یا کنار ساحل؟ آیا من یک تجربه بزرگ در دانشگاه می‌خواهم یا کوچک؟ چه چیزی می‌خواهم بخوانم؟ همه چیز خوب است. اما چند نفر از آنها می پرسند، این کار چقدر برای ما هزینه دارد؟

والدین باید با فرزندان خود برای انتخاب دانشگاه همکاری کنند. اگر فرزندان شما بفهمند که کمک های مالی چگونه کار می کند و کدام مسیر بیشترین درآمد را برای خانواده شما دارد، آنها کالج های مناسب تری را برای آنها و شما انتخاب خواهند کرد.

در اینجا چهار مرحله رومن برای پس انداز آورده شده است بر دانشکده:

  1. زود شروع کن منتظر نباشید که تا سال آخر به گزینه های کمک مالی فکر کنید. در واقع، کالج ها از درآمد حاصل از آن استفاده می کنند دو سال قبل برای تعیین صلاحیت شما برای کمک مالی
  2. درآمد، دارایی و برنامه خود را بدانید. مشخصات کمک مالی خود را بشناسید و تلاش های خود را در سیستمی که برای شما کار می کند هدف قرار دهید.
  3. با فرزندان خود کار کنید. اجازه ندهید دانش آموز شما از نظر عاطفی به دانشگاهی وابسته شود که توانایی پرداخت آن را ندارید، وقتی یک مدرسه مناسب در آنجا وجود دارد و مایل است به شما کمک کند.
  4. همیشه مذاکره کنید پیشنهاد کمک مالی شما فقط اولین پیشنهاد است. این پیشنهاد نهایی نیست و تقریباً هرگز بهترین نیست. اینجاست که درخواست کمک مالی مطرح می شود.

“آیا می دانید چند کالج – به خصوص کالج های خصوصی – می توانند به سادگی شهریه را کاهش دهند زیرا می خواهند فرزند شما به آنجا برود؟ بسیاری از آنها از قبل آن را ارائه نمی دهند.”

نترسید که درخواست تجدیدنظر به پذیرش فرزندتان لطمه بزند. هنگامی که دانش آموز شما وارد می شود، آنها وارد می شوند. بنابراین، می‌توانید و باید برای پیشنهادی که دریافت می‌کنید، حتی بیش از یک بار تجدیدنظر کنید.

هزینه تحصیل در دانشگاه نباید بر زندگی ما تسلط داشته باشد. با برنامه ریزی، آماده سازی و نقشه راه مناسب، می توانید راه خود را به مقصدی مقرون به صرفه بیابید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارزیابی برای صاحبان مشاغل، Veristrat را ببینید

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]