در غرب وحشی بازاریابی دیجیتال، این ستاره شمالی باید شما را راهنمایی کند

[ad_1]

از بسیاری جهات، بازاریابی دیجیتال می تواند شبیه غرب وحشی باشد. علیرغم دهه ها کاوش در چشم انداز دیجیتال گسترده جهان وحشی وب، هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد، زیرا گروه‌های بی‌باک گاوپرها راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای درگیری با گله اختراع می‌کنند. اما در حالی که دنیای همیشه در حال تکامل دیجیتال مارکتینگ می تواند پاداش دهنده باشد، در صورت انجام حرکت اشتباه می تواند با عدم قطعیت، خطر و خشکسالی نیز مواجه شود. به هر حال، همیشه یک یا دو کایوت به دنبال انتخاب فرمان هستند و توجهی را که زمانی به سختی به دست آورده بودند را برای خود می دزدند.

اما همانطور که غرب وحشی پیروز شد، قلمرو دیجیتالی نیز می تواند در اختیار شما باشد. تنها چیزی که باید بدانید این است که چگونه در وسعت فرصت ها حرکت کنید. می بینید، مانند کاوشگران گذشته، بازاریاب های موفق اجازه نمی دهند ناشناخته ها سر راهشان قرار بگیرد. آنها زین می کنند و بلند می شوند، مطمئن هستند که ستاره شمالی آنها آنها را در مسیر خود در مسیر خود به سرزمین موعود نگه می دارد.

می‌پرسید آن ستاره شمالی چیست که بازاریاب‌های بزرگ را در تاریکی شب راهنمایی می‌کند؟ پاسخ کمتر در مورد چه چیزی و بیشتر در مورد چه کسی است – مشتری شما.

بازاریابان بزرگ مشتریان خود را تا انتهای وب دنبال می کنند و دوباره باز می گردند

بازاریابی مشتری محور مفهوم جدیدی نیست، اما امروزه اغلب به عنوان یک فکر بعدی برای کسب و کارها تلقی می شود. در واقع، در حالی که 58 درصد از بازاریابان معتقدند که مشتری باید تمرکز اصلی آنها باشد، تنها 14 درصد احساس می کنند که سازمان آنها مشتری مداری را در اولویت قرار می دهد.

در مواجهه با وظایف تصادفی یک محیط همه‌کاناله، می‌توان به راحتی مسئولیت درک مشتری را به پای تیم‌های CX گذاشت، اما این یک اشتباه است. حقیقت این است که نقش بازاریاب زمانی خاتمه نمی یابد که یک سرنخ به قیف فروش منتقل شود. بازاریابان بزرگ کسانی هستند که تصمیم می گیرند بیشتر سرمایه گذاری کنند.

موفقیت را نباید تنها بر اساس معیارهایی مانند میزان محتوای منتشر شده، روند ترافیک در محل، یا تعامل اجتماعی اندازه گیری کرد. در حالی که این نقاط داده قطعا مهم هستند، اما همه چیز را به ما نشان نمی دهند. همچنین نمی توان روی آنها حساب کرد که به طور مطلق با کیفیت سرنخ هایی که وارد می شوند ارتباط دارند. بازاریابان بزرگ می دانند که چگونه به کل تصویر نگاه کنند، و این شامل عبور از فوریت جمع آوری سرنخ ها است.

در دنیای بدون کوکی، درک مشتری مهمتر از همیشه است

با توجه به اینکه 91 درصد از مخاطبان مدرن تجربه شخصی از برندها را ترجیح می دهند، جای تعجب نیست که بازاریابان برای تقویت استراتژی های خود به داده های مبتنی بر کوکی متکی شده اند. البته، تمرکز مجدد بر انتخاب مصرف‌کننده در جمع‌آوری داده‌ها، استفاده از کوکی‌ها را مانند گذشته برای بازاریابان دشوار کرده است. بنابراین، راه حل برای بازاریابان مشتاق به سازگاری چیست؟ درک عمیقی از مشتری به دست آورید و اجازه دهید این دانش هر انتخابی را در پیش رو هدایت کند.

  • تمام راه‌هایی را در نظر بگیرید که بهبود بینش مشتری می‌تواند به تصمیم‌های بازاریابی دیجیتال شما کمک کند: درک مشتری، شناسایی مکان‌هایی که مخاطبان شما بیشتر در اینترنت درگیر هستند و انواع مکالمه‌هایی که دارند آسان‌تر می‌کند. این به شما کمک می کند لحن و نحو مناسب برای برقراری ارتباط واقعی با مخاطبان خود را تعیین کنید.
  • آگاهی مشتری، تعیین انواع محتوایی که بهترین کار را برای جذب مخاطبان شما دارند، آسان تر می کند. آیا آنها یک اینفوگرافیک با اندازه کوچک، کاغذ سفید طولانی، میم شوخ، یا ویدیوی قابل اشتراک گذاری را ترجیح می دهند؟ رسانه ای که از طریق آن برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود انتخاب می کنید، به اندازه مکان و زمان انجام آن مهم است.
  • با توجه به اینکه 91 درصد از مخاطبان محتوای بصری را به عنوان شکل اصلی ارائه اطلاعات ترجیح می دهند، ضروری است که طراحی محتوای شما منعکس کننده زیبایی شناسی باشد که آنها را جذب می کند. مثلاً در محتوایشان عکاسی یا تصویرسازی را ترجیح می دهند؟ در صورت تصویرسازی، چه سبکی با جمعیت‌شناسی آنها بهتر صحبت می‌کند؟

بازاریاب هایی که مشتری را در مرکز تصمیم گیری قرار می دهند، 60 درصد سود بیشتری را برای سازمان خود نسبت به کسانی که این کار را نمی کنند، هدایت می کنند. عادت زنانه.

بازاریابان بزرگ با شناسایی نیازها، علایق، محرک‌ها و متمایزکننده‌های مشتری، خود را مجهز می‌کنند تا برای هر مخاطبی که می‌خواهند جذب کنند، شخصیت‌ها را به طور مؤثرتری توسعه دهند. تنها پس از به دست آوردن درک کامل از مخاطبان، این بازاریابان با استفاده از بخش‌های مشتری مدون برای اطلاع از جزئیات کمپین‌های بازاریابی دیجیتال خود، اقدام می‌کنند.

ستاره شمالی خود را دنبال کنید و دیگر هرگز در ناشناخته های گسترده گم نشوید

هر سال که می گذرد، به نظر می رسد که حوزه بازاریابی دیجیتال با فرصت های جدیدی که برای دستیابی به آن آماده شده اند، همچنان در حال گسترش است. اما مشتری مداری فقط یک مرز جدید دیگر برای کشف نیست. بلکه روشی است که در آن اکتشاف هدایت می شود. زمانی که بازاریابی مشتری محور به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند پاسخ شما در مواجهه با عدم قطعیت، پناهگاهی در برابر خطر، و بهترین راهنمای آب در زمانی که نمی توان از خشکسالی اجتناب کرد، باشد. آیا آنچه را که برای کابوی کردن برای مشتریان خود لازم است دارید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]