درک دردناکی که الهام بخش راه اندازی پروتئین های حیاتی بود

[ad_1]

در سال 2012، کورت سیدن استیکر نتوانست دلیل درد مفاصلش را بفهمد. Seidensticker که در بیشتر عمر خود دونده روزانه بود، همه چیز را برای تسکین درد امتحان کرده بود، از جمله حذف لبنیات و مواد آلرژی زا بالقوه از رژیم غذایی خود برای کاهش کامل رنگ سرخپوشان. اما به نظر می رسید هیچ چیز کار نمی کند.

او این مشکل را برای دخترش که در آن زمان در دانشکده پزشکی دانشگاه شیکاگو تحصیل می کرد، ذکر کرد. این زوج پدر و دختر با هم تحقیقاتی را انجام دادند و مجلات و مطالعات پزشکی را بررسی کردند. آنها متوجه شدند که سیدن استیکر، اکنون 56 ساله، احتمالاً از کلاژن ضعیف شده رنج می برد، نوعی بافت که به عنوان یک بالشتک در مفاصل عمل می کند، اما با گذشت زمان و استفاده از بین می رود.

سپس این سوال مطرح شد که چگونه می توان آن کلاژن را بازسازی کرد. سنتز کلاژن جدید به اسید آمینه ای به نام گلیسین نیاز دارد و تحقیقات Seidensticker نشان داد که میانگین کمبود گلیسین در بدن یک فرد حدود 10 گرم است. از قضا، او دریافت که غنی ترین منابع گلیسین … کلاژن است. بنابراین سیدن استیکر متوجه شد که هر چه بیشتر کلاژن مصرف کند بهتر است. اما او می‌گوید که بیشتر مکمل‌های کلاژنی که در بازار یافت، گلیسین یا کلاژن کافی در هر وعده برای ایجاد تفاوت محسوس نداشتند.

بنابراین، Seidensticker، مهندس ناسا در حرفه، تصمیم گرفت پودر کلاژن خود را بسازد، با هدف بسته بندی حداقل 10 تا 20 گرم کلاژن در هر دوز. او یک کارخانه در شیکاگو، ایلینویز را برای حدود 25000 دلار تامین مالی کرد – در حالی که خودش کار ساخت و ساز زیادی را تکمیل کرد – در حالی که این محصول را توسعه می داد. او اولین فروش خود را در نوامبر 2013 انجام داد و Vital Proteins را در آوریل 2014 راه اندازی کرد.

کسب و کار کند بود تا اینکه Seidensticker در سال 2014 شروع به حضور در نمایشگاه ها و نمایش های سلامتی کرد و طرفداران اینفلوئنسر مانند کتی ولز را متقاعد کرد که اکانت اینستاگرام @wellnessmoma را برای بازاریابی رایگان محصول (در روزهایی که اینفلوئنسر مارکتینگ رایگان بود) اداره می کند. در نهایت Vital Proteins مورد توجه و تایید بازیگر جنیفر آنیستون قرار گرفت، او از سال 2014 شروع به استفاده از این محصول کرد و صبح ها پپتید کلاژن را در قهوه یا اسموتی خود قرار داد. Vital Proteins از آنجا به محبوبیت رسید و Aniston در نهایت در سال 2020 به عنوان مدیر خلاق Vital Proteins پیوست.

این شرکت همچنین از وضعیت سلامتی همه گیر برخوردار بود و در سال 2021 درآمدی نزدیک به 500 میلیون دلار داشت. Seidensticker می‌گوید که درد مفاصل او در عرض یک ماه پس از مصرف دو پیمانه غول‌پیکر پودر کلاژن در هر روز متوقف شد و خاطرنشان می‌کند: “من اکنون حدود 30 کیلومتر در هفته می‌دوم و نیمه ماراتن را بدون درد یا مشکل مفاصل انجام می‌دهم.”

از شماره مارس / آوریل 2022 شرکت مجله

[ad_2]