درک تغییر تجارت عروسی

[ad_1]

تعداد کمی از صنایع به اندازه صنعت عروسی متشکل از مشاغل کوچک هستند و به آنها وابسته هستند. و ممکن است هیچ صنعت دیگری که زیر سلطه SME باشد، در دو سال گذشته پرآشوب‌تر از این صنعت روبه‌رو نشده باشد. صنعت عروسی با شروع شکسته شدن پایه ناشی از کووید-19 و تعطیلی های مرتبط با آن، ظهور کرد تا با علایق مصرف کننده ناگهانی و به سرعت در حال تغییر باشد. من اخیراً نگاهی به این تغییرات و برخی پیش‌بینی‌ها انداختم که برای کسانی که با ازدواج دیگران زندگی خود را می‌سازند چه چیزی در پیش است.

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی IbisWorld، انتظار می‌رود که تجارت عروسی در ایالات متحده در سال جاری به 57.9 میلیارد دلار برسد که 2.1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اما همچنان از حجم سرسام‌آور و قبل از همه‌گیری که کمی بیش از 70 میلیارد دلار بود، عقب‌تر است.

کسانی که عروسی را زنده می کنند و صنعت عروسی را تشکیل می دهند عمدتاً مشاغل کوچک هستند. سه دسته بزرگ تجاری عبارتند از: میزبانی مراسم و پذیرایی، عکاسی و برنامه ریزی. سایر بخش‌های تجاری که طبقه‌بندی عروسی را تشکیل می‌دهند شامل پذیرایی، گل آرایی، موسیقی، پخت و پز، فروش و اجاره لباس، و اجاره ماشین شهری و لیموزین در میان دیگران است. این مشاغل به شدت تحت تأثیر کووید-19 قرار گرفتند زیرا تعطیلی های اجباری دولت و ترس های شخصی منجر به کاهش 35 درصدی حجم تجارت مرتبط با عروسی بین سال های 2019 تا 2020 شد – از 70 میلیارد دلار به کمی بیش از 45 میلیارد دلار زیرا زوج ها عروسی ها را به تعویق انداختند یا آنها را گذاشتند. کاملا خاموش این از دست دادن درآمد فشار شدیدی را بر مشاغلی وارد کرد که خریداران جایگزین کمی برای محصولات و خدمات خود دارند. بسیاری از بازیکنان ضعیف‌تر در این فرآیند مجبور به کناره‌گیری شدند. طبق گزارش IbisWorld، حدود 30227 کسب و کار برنامه ریزی عروسی در سال 2019 فعال بودند. تا ابتدای سال جاری، این تعداد به 23296 کاهش یافته است. برای کسانی که باقی مانده اند، افزایش حجم از پایین ترین سطح 2019 در واقع یک خبر خوشایند است. اما حتی در حالی که فروش صنعت نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد، تغییر چشمگیر ذائقه مصرف‌کننده نوید می‌دهد که چالش‌های بیشتری را برای گروهی از رهبران کسب‌وکار که در حال حاضر در حال چرخش هستند، ایجاد کند.

کیم فارست از نشریه عروس در صحبت درباره سال 2022، گره، گفت: “عروسی ها واقعاً بازگشته اند.” ممکن است حق با او باشد. به گفته داور همه چیز عروسی، گزارش عروسی، تخمین زده می شود امسال 2.5 میلیون عروسی در آمریکا برگزار شود – بیشترین تعداد عروسی در 38 سال گذشته! اگرچه ممکن است این امر مثبت به نظر برسد، اما عروسی‌ها از بازنگری مجدد توسط مصرف‌کنندگان در امان نماند، زیرا تقریباً در همه جنبه‌های زندگی خود با همه‌گیری مواجه شده‌اند. در واقع، حتی خود ازدواج اکنون متفاوت از دو سال پیش است. اکنون زوج های کمتری نیاز به ازدواج را احساس می کنند. بر اساس مطالعه‌ای که اخیرا توسط YPulse انجام شده است، تنها 20 درصد از هزاره‌ها از ازدواج در سال 2020 اجتناب کردند. امروز 36 درصد می گویند که نمی خواهند به این موضوع دچار مشکل شوند. علاوه بر این، 71 درصد از 18 تا 39 سال با این جمله موافق بودند که “من برای احساس کامل بودن نیازی به ازدواج ندارم.” بنابراین، با توجه به اولویت کمتری از جوانان برای ازدواج، کسانی که در تجارت عروسی فعالیت می‌کنند، می‌توانند منتظر روزهای لاغرتر در آینده باشند، علی‌رغم افزایش تقاضا در سال 2022 – نقطه‌ای که می‌تواند نشان‌دهنده کمی بیش از یک بار عقب‌افتادگی در سیستم باشد. مسائل پیچیده تر، به نظر می رسد کسانی که ازدواج می کنند مستعد عروسی های کوچکتر هستند. روزهای پرپرواز قبل از کووید

مطابق با مطالعه عروسی واقعی گرهمیانگین فعلی تعداد شرکت کنندگان در هر عروسی، امروز، 105 نفر است، در حالی که قبل از همه گیری، 131 نفر بود. در مطالعه YPulse، تقریباً نیمی از نمونه آنها موافق بودند که هم عروسی های حیاط خلوت (53٪) و هم عروسی های کوچک با تعداد کمی از خانواده و دوستان (47٪) برای ماندن در اینجا هستند. 29 درصد ناچیز معتقدند که مراسم عروسی پخش شده آنلاین یک برنامه ثابت در حال حرکت است. همچنین، امروز، تقریباً نیمی از زنان هزاره و ژنرال Z که آماده ازدواج هستند، برای خرید و خرید آنلاین لباس عروس خود ابراز آمادگی کردند. این ارقام نسبت به سال 2020 افزایش قابل توجهی دارند و با آمارهای بالا نشان می‌دهند که کاهش و/یا تغییر قابل توجهی در هزینه‌های عروسی در حرکت رو به جلو می‌تواند باشد. این برون یابی با این واقعیت پشتیبانی می شود که بیش از سه چهارم (77٪) جوانان موافق هستند که عروسی های امروزی بسیار گران شده اند. با این حال، هر قانون یک استثنا دارد، و این یکی هم تفاوتی ندارد و فرصتی مهم برای اپراتورهای صنعت عروسی است.

جوانان BIPOC هنوز هم خواهان عروسی های بزرگتر و جسورتر هستند … و آنها کمتر نگران هزینه هستند. ژنرال Zs و Millennials BIPOC 7 امتیاز بیشتر از همتایان سفید / غیر اسپانیایی خود برای گره زدن به روشی عجیب و غریب تر بودند. بر اساس گزارش YPulse، 41 درصد از پاسخ دهندگان BIPOC گفتند که برگزاری یک عروسی بزرگ یک هدف مهم زندگی است و 32 درصد از آنها گفتند که ترجیح می دهند یک عروسی بزرگ و گران قیمت داشته باشند تا یک عروسی کوچک و ارزان. بر این اساس، آنها یک نسخه نمایشی مصرف کننده مهم برای صنعت عروسی در حال حرکت به جلو هستند. و از آنجایی که فشار نزولی به مناطقی که قبلاً شناسایی شده محدود نمی شود، صنعت به همه اخبار خوبی که می تواند دریافت کند نیاز دارد.

این به این دلیل است که بسیاری از سنت های اصلی “رویداد” عروسی اکنون توسط مصرف کنندگان جوان تر مورد سوال قرار گرفته است. ویژگی‌هایی که زمانی ضروری بودند که هیچ زوج مناسبی هرگز به آن فکر نمی‌کردند، اکنون به‌طور فزاینده‌ای توسط ژنرال Ys و Zs که قصد انجام کارها را به روش خودشان دارند، به حاشیه می‌روند. چیزهایی مانند یک برنامه ریز عروسی با حقوق، پذیرایی های بزرگ، حلقه های بزرگ نامزدی الماس و لباس های ساقدوش عروس همگی تنها در دو سال گذشته 10 امتیاز یا بیشتر از محبوبیت خود را در بین جوانان از دست داده اند. دعوت‌نامه‌های چاپی و مهمانی‌های مجردی امروز نسبت به سال 2020 9 امتیاز کمتر از محبوبیت برخوردار هستند. کاهش محبوبیت این موارد مستقیماً به از دست دادن هزینه‌های مصرف‌کننده ترجمه می‌شود. به همین دلیل است که تغییر سریع نگرش مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که ترجیحات مصرف‌کننده از دسته‌هایی خارج می‌شود که صنعت عروسی از قبل از خودرو برای درآمد و سود ناخالص به آن تکیه می‌کرد، باید راه‌هایی برای انطباق پیدا کند – یا بمیرد.

صنعتی که دو سال گذشته را با تعطیلی کووید-19 و نگرانی‌های مصرف‌کننده مرتبط سپری کرده است، اکنون با تغییر سریع احساسات مصرف‌کننده مواجه است که ممکن است آن را مستقیماً از ماهیتابه به آتش بکشد. همه گیری ممکن است جشن عروسی و خود موسسه را برای همیشه تغییر داده باشد. بنابراین، آنچه برای صنعت باقی می‌ماند، شناسایی فرصت‌هایی برای بهره‌برداری سودآورتر از واقعیت جدید پس از کووید است و در عین حال فرصت‌هایی را برای شکل‌دهی احساسات مصرف‌کننده به روش‌هایی که برای صنعت سودمندتر است، می‌پذیرد. حتی از آنجایی که 51 درصد ازدواج را کمتر از گذشته مهم می دانند، 49 درصد معتقدند که آنها به همان اندازه مهم هستند – چه خوب چه بد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]