درس اصالتی که به موسس ClassPass کمک کرد تا یک تجارت 1 میلیارد دلاری بسازد.

[ad_1]

پایال کاداکیا در سال 2012 کار بر روی ClassPass، پلتفرم رزرواسیون تناسب اندام، سلامت و زیبایی را آغاز کرد. در سال بعد، او و هم بنیانگذارش در استارتاپ Techstars شهر نیویورک پذیرفته شدند و در حال کار بر روی یک شرکت عمومی بودند. راه اندازی برای جستجوی کلاس تناسب اندام که ساخته اند. در حالی که کاداکیا به دیدگاه خود برای شرکت اطمینان داشت، یک حمله ناگهانی و ترسناک و واکنش او به آن، او را شوکه کرد.

او به Inc. چیزی که میدانم پادکست “من واقعاً هرگز چنین اتفاقی برایم نیفتاده بود. و بعد از آن لحظه، فکر می‌کنم کمی بی‌حس شدم… به نوعی خاموش شدم.”

کاداکیا به جای اینکه وقت بگذارد تا از آن تجربه آسیب زا بهبود یابد، روز بعد سر کار رفت.

او می‌گوید: «من سعی کردم آن را پنهان کنم و فقط حرفه‌ای رفتار کنم و طوری رفتار کنم که انگار هیچ چیز اشتباهی نیست. و قطعاً این اشتباهی بود که باعث شد برای مراقبت از خودم وقت بگذارم.»

کاداکیا فقط وقت گذاشتن برای خودمراقبتی را در اولویت قرار نداد. او می‌گوید او همچنین متوجه شد که یک فرد مجزا، بدون احساسات یا اشتیاق، رهبری استارت‌آپ او را بر عهده ندارد. فقط اون بود او شروع به آوردن تمام خود به نقش خود کرد. و این اطلاعات بیشتر از توسعه ClassPass بود.

او می‌گوید: «به‌طور کلی، اگر آن چیزها را به زندگی حرفه‌ای خود بیاوریم، به طور کلی احساس ناامنی می‌کنیم». ما در ClassPass سعی کردیم محیطی ایجاد کنیم که در آن کارکنان ما نسبت به زندگی شخصی خود نیز احساس غرور کنند.

ClassPass از مدل‌های مختلف کسب‌وکار و همچنین مدل‌های قیمت‌گذاری استفاده کرد، زیرا در طول سال‌ها محبوبیت پیدا کرد. تا سال 2017، کاداکیا از سمت مدیر عاملی طولانی مدت خود عقب نشینی کرد، اگرچه او به عنوان چهره شرکت فعال باقی ماند. در اوایل سال 2020، ClassPass دور قابل توجهی از بودجه دریافت کرد که ارزش آن را بیش از 1 میلیارد دلار تخمین زد، قبل از اینکه به دلیل همه‌گیری ضربه بزرگی وارد شود. در سال 2021، در یک معامله تمام سهام توسط MindBody، یک تجارت مستقر در سان لوئیس اوبیسپو، کالیفرنیا که نرم‌افزاری برای شرکت‌های سلامتی تولید می‌کند، خریداری شد.

برای مصاحبه کامل من با Payal Kadakia، از جمله تفکری که در پس تصمیم دشوار او برای عقب نشینی به عنوان مدیر عامل شرکتی که ساخته است، به قسمت کامل در پخش کننده بالا، یا در پادکست های Apple، Spotify، Stitcher یا هر جایی که می خواهید گوش دهید. سمعی.

[ad_2]