دادن کنترل به کارمندان به شما کمک می کند استعفای بزرگ را برنده شوید

[ad_1]

با رقابت رو به رشد تجارت الکترونیک برای دلارهای مصرف کننده، تجربه مشتری پادشاه است. اما به همان اندازه که مهم است، یک چیز باید وجود داشته باشد هرگز به قیمت: رفاه حرفه ای کارکنان شما تمام می شود. در چنین بازار کار فشرده، این به سادگی نمی تواند اتفاق بیفتد، همچنین نباید اتفاق بیفتد.

لزوم پرداخت غرامت مالی کافی را نمی توان اغراق کرد، به ویژه در بازار کارمندان، که در آن دستمزد رقابتی حداقل برای دوره یکسان است. اما پول همه چیز نیست و آنچه کارکنان واقعاً می خواهند استقلال است. در واقع، در یک مطالعه در سال 2021 روی بیش از 5000 کارگر در سراسر جهان، 59 درصد گزارش کردند که انعطاف پذیری برای آنها مهمتر از حقوق و مزایای دیگر است.

داشتن کنترل و انعطاف پذیری در محل کار برای افراد به روش های مختلف ظاهر می شود – معمولاً موارد مثبت، مانند افزایش مشارکت، بهره وری، خلاقیت و نوآوری. همچنین مهارت‌های توسعه و رهبری را ارتقا می‌دهد و می‌تواند مسیرهایی برای ایجاد مهارت ایجاد کند. اینها همه مراحلی هستند که منجر به بهبود عملکرد، حفظ و روحیه کارکنان می شوند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، دادن کنترل بیشتر به کارکنان می تواند ترسناک باشد، اما یک تمایز مهم وجود دارد که باید در نظر داشت: استقلال در محل کار همان استقلال شخصی نیست. وجه مشترک آنها این است که به فرد آزادی تصمیم گیری می دهد، اما استقلال محل کار با اهداف تعیین شده همراه است.

خودمختاری یک اصطلاح کلی است که می‌توان آن را به طرق مختلف در نظر گرفت، مانند اینکه به کسی اجازه می‌دهد مکان و زمان کار را کنترل کند یا ترتیب انجام وظایف را تعیین کند. در محل کار، استقلال با نحوه انتخاب کارمندان برای رسیدن به آن اهداف همراه است و اگر رویکرد آنها جواب نداد، باید پاسخگو باشند.

شاید به طور کامل، اما مطمئناً تا حد زیادی به دلیل بیماری همه گیر، طرز فکر کارگران تغییر کرده است. صرف نظر از آنچه که هر فرد در دو سال گذشته تحمل کرده است، به نظر می رسد یک محصول جانبی جهانی وجود دارد: تغییر به سمت کیفیت زندگی بهتر. این چیزی است که ما مدت‌هاست در Dotcom Distribution پذیرفته شده‌ایم، جایی که بسیاری از کارمندان در نوبت‌کاری با خانواده‌های جوان هستند. ما همیشه ارتباطات باز را در اولویت قرار داده‌ایم، که بینش‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، اما از طریق مشاهده الگوهای درخواست PTO در بخش‌هایمان بود که فهمیدیم استقلال زمان‌بندی یک مزیت مهم است.

به همین دلیل است که ما در بحبوحه تحول زنجیره تامین دیجیتال در مقیاس بزرگ هستیم که تمرکز عمده ای بر راه حل های مدیریت نیروی کار دارد. معرفی این برنامه مدیریت نیروی کار سفارشی به نیروی کار به ساده‌سازی تمام فرآیندها، هدایت و اهرم کار به طور مؤثر و نیروی کار امکان می‌دهد تا مستقیماً شیفت‌ها را انتخاب و تعویض کنند و استقلال مورد نظر را فراهم کند.

این نوع نرم‌افزار زنجیره تامین را می‌توان برای نیازهای مربوط به کسب‌وکارها در همه حوزه‌ها و اندازه‌ها سفارشی کرد. برای ما، هدف یافتن راه‌حلی برای کمک به مدیریت و توانمندسازی نیروی کار و بهره‌وری و برنامه‌های تشویقی، و همچنین دادن بینش بیشتر به سرپرستان و مدیریت در مورد بهره‌وری، حفظ، پیش‌بینی و زمان‌بندی کارکنان بود. انتظار می رود بازده را تا حدود 20 درصد افزایش دهد.

رقابت برای استعدادها در فروشگاه ها، انبارها، دفاتر شرکت ها و فضاهای کاری خانگی نفوذ می کند. در زمانی که جذب و حفظ نیروی کار ماهر دشوارتر و مهم‌تر از همیشه است، این مسئولیت بر دوش کارفرمایان است که شرکت خود را به مکانی مطلوب برای کار تبدیل کنند، هم برای کارمندان فعلی و هم برای کارکنان آینده – آنها بهترین سرمایه‌گذاری هستند که می‌توانید انجام دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]