خدمات مشتری از همیشه حیاتی تر است – و این نرم افزار می گوید که می تواند فرسودگی کارگران را شکست دهد

[ad_1]

برای بسیاری از شرکت ها، نیاز به خدمات باکیفیت به مشتریان در آغاز همه‌گیری به شدت افزایش یافت – و هنوز کاهش نیافته است.

یافتن کارگرانی که برای این کار مناسب هستند مدتهاست یک چالش بوده است، اما همکاری جدید بین آریانا هافینگتون شرکت نرم افزار Thrive و تجربه مشتری Genesys قصد دارد بهره وری کارکنان خدمات مشتری را افزایش دهد و حفظ این کارمندان را در طولانی مدت بهبود بخشد. این شرکت‌ها Thrive Reset را معرفی کردند، یک ویژگی نرم‌افزاری جدید که از هوش مصنوعی برای برنامه‌ریزی استراحت‌های رفاهی در روز کارمند خدمات مشتری استفاده می‌کند.

ممکن است مکالمات طولانی با مشتری، لحن صدایی که در تماس تشخیص داده می شود یا تماس های طولانی بدون مکث باعث وقفه شود. آزمایشات اولیه این نرم افزار افزایش 5 درصدی در رضایت مشتری، افزایش 17 درصدی در بهره وری کارکنان و افزایش کلی در رضایت کارگران از کارفرمایان را نشان داد.

در حالی که سودمندی برای کارمندان خدمات مشتری آشکار است، مزایای دیگر انواع کارمندان – به ویژه آنهایی که از راه دور کار می کنند – ممکن است چیزی برای بررسی باشد. از این گذشته، در شرایط بحرانی نیروی کار، راضی نگه داشتن و بهره وری کارکنان باید در اولویت صاحبان مشاغل باشد.

افزونه نرم‌افزاری جدید Genesys و Thrive ممکن است راه‌حل کاملی برای جلوگیری از پیوستن کارمندان به استعفای بزرگ نباشد، اما می‌تواند سیگنالی باشد که ارتقای رفاه برای نقش‌های پر استرس برای حفظ استعدادها مهم است. همانطور که الکس ایوانچوک، مدیرعامل برند CBD Feals اخیرا به Inc. گفته است، این نوع مراقبت عاطفی برای کارمندان می تواند به کسب و کارها کمک کند تا کارگرانی را با “درک و همدلی شدید” که در این نقش ها موفق هستند جذب کرده و نگه دارند.

[ad_2]