تورم بزرگترین نگرانی برای صاحبان مشاغل است. برای مقابله، لزوماً قیمت ها را افزایش ندهید

[ad_1]

تورم نگرانی شماره یک برای صاحبان مشاغل کوچک است.

حدود 85 درصد از صاحبان مشاغل کوچک در نظرسنجی جدیدی که امروز انجام شد، آن را به عنوان یک نقطه دردناک ذکر کردند. این نظرسنجی که MetLife و شاخص کسب‌وکارهای کوچک اتاق بازرگانی ایالات متحده نامیده می‌شود، همچنین نشان می‌دهد که حدود 67 درصد از کسب‌وکارهای کوچک قیمت‌ها را افزایش داده‌اند، در حالی که از هر ده کسب‌وکار، چهار کسب‌وکار دیگر گزارش داده‌اند که در سال گذشته در پاسخ به این اقدام، کارکنان خود را کاهش داده‌اند یا وام دریافت کرده‌اند. فشارهای تورمی فزاینده

تورم برای مشاغل کوچک مهم است زیرا همچنان قدرت خرید آنها را محدود می کند و مجبور می شود [them] تام سالیوان، معاون سیاست تجارت کوچک اتاق ایالات متحده، در بیانیه ای مطبوعاتی در مورد این نظرسنجی گفت: برای افزایش قیمت ها و جذب هزینه های بالاتر در حاشیه های ناچیز.

اما افزایش قیمت ها ممکن است همیشه بهترین راه نباشد. جفری ای. کار، استاد بازاریابی و کارآفرینی در دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک، می‌گوید: استراتژی‌هایی که برای مبارزه با تورم اجرا می‌کنید تا حد زیادی به نوع کسب‌وکار شما بستگی دارد.

برای کالاهای ضروری مانند غذا و گاز، مصرف کنندگان متوجه افزایش قیمت خواهند شد اما ممکن است رفتار خود را مهار نکنند. به عنوان مثال، مردم همچنان در صورت نیاز به خرید کالا می روند. با این حال، برای خریدهای غیرضروری، مانند دکوراسیون منزل یا بیرون رفتن برای صرف غذا، مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد از خرید خود کم کنند، بنابراین باید مراقب افزایش قیمت ها باشید.

کار می گوید: «قیمت قابل مشاهده ترین بخش محصول شما برای مشتریان است. “همیشه این واکنش فوری به قیمت ها وجود خواهد داشت.”

به همین دلیل است که اگر می توانید قبل از افزایش قیمت، روش های دیگری را امتحان کنید. Carr توصیه می کند در صورت ادامه افزایش قیمت، محصول را در اسرع وقت به صورت عمده خریداری کنید. به عنوان مثال، یک رستوران ممکن است بخواهد بسته بندی یا چاشنی های آماده را ذخیره کند.

شما همچنین می توانید اندازه محصولات خود را کاهش دهید. به عنوان مثال، Carr اشاره می کند که شرکت های بزرگی مانند Mars و Unilever به عنوان مثال، مقدار محصولی را که برای هر کالا دریافت می کنید کاهش می دهند در حالی که قیمت را ثابت نگه می دارند. او می افزاید، احتمال کمتری وجود دارد که مشتریان شما متوجه دو اونس کمتر در یک بطری نسبت به پنجاه سنت افزایش قیمت کالاهای شما شوند.

شما همچنین می توانید افزایش دادن همانطور که کریستن دورهان برای آن می نویسد، ارزش محصولات خود را با ارائه یک تجربه بهتر به مشتری ارائه می دهد شرکت. “شما باید تجربه ای ارائه دهید که باعث شود مشتریان شما را انتخاب کنند و با شما همراه باشند – حتی زمانی که آنها گزینه های دیگری دارند.”

[ad_2]