تماشا کنید: یک زندانی فراری، ماشین گشت افسر تحت تعقیب در دوربین پمپ بنزین دیده شد

[ad_1]

شهرستان لادردیل، آلا. (WHNT) – مقامات ویدئوی نظارتی جدیدی از افسر اصلاحات ویکی وایت و زندانی کیسی کول وایت اندکی پس از خروج از بازداشتگاه جمعه گذشته منتشر کردند.

این فیلم از دوربین یک پمپ بنزین محلی گرفته شده است و خودروی گشتی فورد تاروس را نشان می دهد که در حوالی ساعت 9:49 صبح از کنار فروشگاهی در تقاطع خیابان کاکس کریک و هانتسویل می گذرد.

به گوشه سمت چپ بالای صفحه نگاه کنید. حدود 10 ثانیه بعد، ماشین گشت را می توان دید که به سمت چپ به بزرگراه می پیچد و از پمپ بنزین می گذرد و در سمت راست صفحه ناپدید می شود.

مقامات در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبلی اعلام کرده‌اند که فیلم‌های نظارتی این زوج را که هیچ ارتباطی با هم ندارند، بررسی کرده‌اند که اندکی پس از نمایش ویدیوی بالا، خودروی گشتی را در پارکینگ مجاور رها می‌کنند. مقامات نگفته اند که این ویدئو چه زمانی در دسترس خواهد بود.

فیلم‌های نظارتی از بازداشتگاه در اوایل این هفته منتشر شد که ویکی و کیسی را نشان می‌داد که در یک ماشین گشت از ساختمان خارج می‌شوند. دستیار مدیر اصلاحات، زندانی 9/6 و نزدیک به 300 پوندی را از زندان بیرون آورد و در عقب ماشین گشت قرار داد.

کلانتر ریک سینگلتون تایید کرد که این زوج در یک رابطه عاشقانه بوده اند و به طور علنی حکم دستگیری این کهنه سرباز 56 ساله و 16 ساله وزارت را اعلام کرد.

مارشال های ایالات متحده برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری کیسی وایت شود 10000 دلار جایزه و اخیراً برای اطلاعاتی که منجر به ویکی وایت شود 5000 دلار جایزه تعیین کرده اند.

[ad_2]