بیش از 50 درصد از کارمندان قصد دارند امسال به دنبال مشاغل جدید بگردند، مگر اینکه رهبران 3 کار را انجام دهند.

[ad_1]

نام‌های زیادی به تغییرات عظیم در نیروی کار ناشی از کووید-19 داده شده است: استعفای بزرگ، ترک بزرگ، تغییر سازمان بزرگ، مبادله استعدادهای بزرگ. همه حاکی از یک رویداد واحد است – یک تغییر یکباره استعداد.

با این حال، همانطور که یک گزارش تحقیقاتی اخیر از Workhuman نشان می دهد، این اختلال در واقع یک فرآیند مداوم است. غوغایی از امواج به جای “سونامی گردش مالی”.

علیرغم هیاهوی دو سال گذشته، مردم چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی به مسیر خود ادامه دادند، اما این بیماری همه گیر مردم را ترغیب کرد تا زندگی خود را دوباره ارزیابی کنند. بسیاری شغل خود را ترک کردند تا در شرکت‌های جدید و در بخش‌های مختلف که مناسب‌تر بود، کار کنند. با این حال، این تحقیق نشان می دهد که تمایل کارگران برای تغییر دو سال پس از شروع همه گیری ادامه دارد.

بر اساس گزارش Workhuman، تعداد افرادی که به دنبال مشاغل جدید هستند همچنان بالاست – 36 درصد تا نوامبر 2021. با این حال، بسیاری از کسانی که شغل خود را جابجا کرده اند، متوجه می شوند که چمن همیشه سبزتر نیست. بیش از 50 درصد از استخدام کنندگان دوران کووید قصد دارند در 12 ماه آینده به دنبال کار جدید بگردند. و تقریباً دو سوم (62 درصد) کارمندان بومرنگ – کارگرانی که می گویند به کارفرمای سابق بازخواهند گشت – این احساس را منعکس می کنند و این تعداد برای کسانی که شغل جدیدی را در طول همه گیری شروع کرده اند افزایش می یابد (69 درصد).

کار را انسانی تر کنید

در زمانی که مردم هنوز در تلاش برای یافتن تعادلی بین کار برای زندگی و زندگی برای کار هستند، مدیران منابع انسانی و کسب‌وکار باید تلاش‌های خود را مجدداً متمرکز کنند تا شرکت‌های خود را به مقصدی مطلوب برای افرادی که به دنبال کار هستند تبدیل کنند. و تحقیقات نشان می دهد که کارفرمایان می توانند با دو برابر کردن ارتباط، اجتماع و تعلق به این اهداف دست یابند. به عبارت دیگر، با کمتر معامله‌گری و انسانی‌تر کردن کار. در اینجا سه ​​راه برای انجام آن وجود دارد:

1. با نشان دادن تمجید و قدردانی شروع کنید

برای اینکه به شما بگوییم که نیروی کار امروزی به طور فزاینده ای دچار فرسودگی، استرس و کار بیش از حد شده اند، به داده هایی نیاز ندارید – و مشتاق احساس ارتباط هستند. در حالی که این کارگران باید به روش‌های بی‌شماری مورد حمایت قرار گیرند، یک پیروزی آسان این است که به سادگی قدردان عمومی بیشتری از آنها باشیم. در واقع، یافته‌های Workhuman نشان داد که احتمال اینکه کارمندانی که در ماه گذشته از آنها تشکر شده است، نصف بیشتر در جستجوی شغل جدید باشند و سه برابر بیشتر احتمال دارد که مسیری برای رشد در سازمان فعلی خود ببینند.

این یک تغییر کوچک تأثیر بزرگی دارد، فقط یک تغییر ساده طرز فکر و تمایل به سرمایه گذاری روی افرادتان. همه ما انسان هستیم، و همه ما از نزدیک می دانیم که وقتی کسی وقتی کاری را درست انجام می دهیم، چه چیزی را تحسین می کند. نشان دادن قدردانی واقعی بیشتر رفاقت و ارتباطی را که برای جذب و حفظ استعدادهای برتر نیاز دارید، تقویت می کند.

2. تعهد خود را به تنوع، برابری، و شمول را به اشتراک بگذارید

در حالی که بسیاری از مسائل عدالت اجتماعی تنوع و شمول را در کانون توجه قرار داده است، چگونه بر محل کار تأثیر گذاشته است؟ اکثریت قریب به اتفاق (72٪) از افراد مورد بررسی همچنین گفتند که تنوع، برابری، و گنجاندن (DE&I) یک عامل تا حدودی یا بسیار مهم در تصمیم گیری برای ماندن در یک شرکت است. این تعداد برای کارگران Gen Z (86٪) و کارگران سیاه پوست (87٪) حتی بیشتر است. این باید به رهبران یک مکث بدهد زیرا آنها پیامدهای تلاش‌های DE&I خود را بر همه چیز از ایمنی روانی کارکنان گرفته تا ارتباط تیم با کارشان در نظر می‌گیرند.

و لزوماً مهم نیست که سازمان شما در کجای سفر DE&I خود قرار دارد. نکته کلیدی این است که یک چشم انداز روشن برای جایی که می خواهید باشید و تعهد به برقراری ارتباط داخلی (به کارکنان) و بیرونی (به استعدادهای آینده) داشته باشید. درست مانند گفتن «متشکرم»، این یک تغییر ساده برای ارائه شفافیت بیشتر و در نهایت ایجاد اعتماد با همکارانتان است.

3. وقایع زندگی را بشناسید

بسیاری از رویدادهای مهم زندگی در خارج از دفتر اتفاق می افتد – خرید خانه، ازدواج، بچه دار شدن، دویدن ماراتن و غیره. و در حالی که ما اغلب به این فکر می کنیم که چه مقدار از زندگی شخصی ما باید به زندگی کاری ما منتقل شود و بالعکس، نقاط عطف زیادی مانند اینها وجود دارد که لازم نیست مخفیانه انجام شوند. آنها باید جشن گرفته شوند.

شصت و شش درصد از مردم می گویند که قدردان فرصت های بیشتری برای جشن گرفتن رویدادهای زندگی شخصی در محل کار هستند، با این حال، طبق گفته Workhuman، 54 درصد از سازمان ها در حال حاضر آن رویدادها را جشن نمی گیرند.

این به عنوان فرصتی هدر رفته برای کمک به مردم در نظر گرفته می شود که احساس کنند کار واقعاً بخشی از زندگی آنهاست. بنابراین، رهبران باید راه‌های منحصربه‌فردی را برای گرد هم آوردن افراد – از جمله کارگران از راه دور – برای نشان دادن لحظات مهم در نظر بگیرند.

در حالی که استعفای بزرگ احتمالا برای مدتی با ما خواهد ماند، رهبران می توانند با تکیه بر شواهد، اختلال آن را جبران کنند. تحقیقات در مورد مشارکت و رفاه کارکنان بارها و بارها ثابت کرده است که کارکنان به دنبال شناسایی و قدردانی هستند.

افراد آن‌هایی هستند که یک شرکت را به موفقیت می‌رسانند، بنابراین بر رهبران موظف است که محیطی ایجاد کنند که به پیشرفت آنها کمک کند. با چرخش به تجربیات انسانی بیشتر، رهبران می توانند جریان را بر جابجایی کارمندان تغییر دهند و حتی بسیاری از کارمندان بومرنگی را که از دست داده اند به دست آورند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]