بیایید در مورد عدم تنوع در Web3 صحبت کنیم

[ad_1]

با این اوصاف، من نزدیک‌ترین و عزیزترین قسمت‌های Web3 را بررسی می‌کردم، مانند نقشی که هوش مصنوعی بازی می‌کند و به نظر می‌رسد که چه کسی پشت میز می‌نشیند. و در حالی که من نویدهای زیادی در مورد هوش مصنوعی و Web3 (به ویژه هوش مصنوعی Emotion) می بینم، از نظر تنوع و تجربیات Web3 نیز کارهای زیادی باید انجام شود.

بنابراین، امروز می‌خواهم به تنوع در Web3 بپردازم – یا دقیق‌تر، فقدان آن.

با پادکست شروع شد

در ماه مارس امسال، من و پسرم پادکستی را راه اندازی کردیم که انواع فناوری های نوظهور را پوشش می داد. YallaNFT نام دارد. Yalla عربی به معنای “بگذار برویم” است و NFT البته مخفف non-fungible token است. اهداف ما با YallaNFT عبارتند از:

  1. با درگیر شدن و انجام دادن، درباره Web3/NFTs بیشتر بیاموزید

  2. صداهای متنوع را در فضاهای NFT تقویت کنید تا به این حوزه کمک کنید تا فراگیرتر و در دسترس تر شود

این دومین انگیزه ما است که این روزها به وضوح برای من برجسته است. وقتی من و پسرم نمونه‌هایی از پادکست‌هایی را مرور کردیم که قبلاً به Web3 می‌پرداختند، به سرعت مشخص شد که چگونه یک نوع صدا بر مکالمات Web3 مسلط است – به دلیل عدم وجود اصطلاح بهتر، “برادر وب”.

به همین دلیل پادکست خود را شروع کردیم. برای یافتن عمدی، مصاحبه و جشن گرفتن صداهای جدید و متفاوت در فناوری. قرار دادن صدای خودمان در ترکیب به نظر گام اول خوبی است زیرا بسیاری از مردم فعالانه به دنبال درک واضح‌تری از Web3 و چرایی اهمیت آن هستند. اگرچه بازار NFT در سال گذشته به 40 میلیارد دلار افزایش یافت، اما همه واقعیت ها چندان مثبت نیستند. احتمال اینکه زنان بگویند در یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری، معامله یا استفاده کرده اند، نصف مردان است و زنان تنها 16 درصد از بازار هنر NFT را تشکیل می دهند.

آمار نگران کننده همچنان ادامه دارد. در میان افرادی که در وب 3 در موقعیت های قدرت قرار دارند، زنان سیاهپوست کمتر از 5 درصد از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در سطح جهان را تشکیل می دهند. از بالا به پایین، Web3 یک مشکل تنوع دارد.

اکنون می توانیم تنوع بیشتری را به Web3 بیاوریم

وقتی روی تقویت صداهای مختلف و در دسترس‌تر کردن فناوری Web3 برای سازندگان تمرکز می‌کنیم، در مورد تنوع از نظر نژاد، هویت جنسی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی و موارد دیگر صحبت می‌کنیم.

برای شروع تقویت طیفی از صداها، اولین قدم خوب یادگیری اصول اولیه Web3 است. برای تبدیل شدن به یک متخصص Web3 یک شبه عجله نکنید. با این حال، درک مفاهیم اساسی، دنبال کردن سرفصل ها و درک اینکه چرا این تکامل فناوری بسیار هیجان انگیز است، مهم است.

با روش هایی شروع کنید که برای شما جالب و مرتبط است. به عنوان مثال، من اخیراً به عنوان یکی از اعضای بنیانگذار BFF – “جامعه جدیدی برای کنجکاوهای رمزنگاری” که توسط بریت مورین و جیمی اشمیت ایجاد شده است، پیوستم. گروه موسس بیش از 100 رهبر زن و غیر باینری را در سراسر صنایع گرد هم می آورد که فراگیری و فرصت را در cyrpto تقویت می کنند. من افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم. BFF منابع مفید بسیاری را برای افراد جدیدتر NFT و همچنین رویدادهایی که برای فرو بردن انگشت پا در آب طراحی شده اند – مانند ما جمع آوری کرده است. پروژه ضرب NFT در این ماه اتفاق می افتد. به علاوه می توانید در کنار افراد مشهوری مانند میلا کونیس، گوئینت پالترو و تایرا بنکس یاد بگیرید.

همچنین باید روی گوش دادن و به اشتراک گذاری تمرکز کنید. اگر در موقعیتی هستید که این کار را انجام دهید، صداهای کم ارائه شده را در فضای Web3 تقویت کنید. کسانی را که تحسین می کنید در رسانه های اجتماعی دنبال کنید، داستان های آنها را با شبکه های خود به اشتراک بگذارید و دستاوردهای آنها را تبلیغ کنید. اگر پیشنهادی دارید، می‌خواهید صدایی را که در Web3 بازنمایی نشده است منتقل کنید، باید رادارم را نصب کنم یا یک NFT داشته باشم که اخیراً توجه شما را جلب کرده است، به من توییت کنید (@kaliouby).

در نهایت، یک شرکت کننده فعال باشید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، در مورد درگیر شدن با انجام دادن چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد (این روش مورد علاقه من برای یادگیری است). یک کیف پول دیجیتال تهیه کنید. روی برخی از پروژه‌های NFT سرمایه‌گذاری کنید که امیدوارکننده به نظر می‌رسند یا باعث حمایت شما می‌شوند. حتی می توانید به پروژه NFT خود بپیوندید یا ایجاد کنید. اگر علاقه دارید، وارد شوید.

با این حال – و من واقعاً می خواهم بر این موضوع تأکید کنم – هرگز پولی را در Web3 سرمایه گذاری نکنید که نمی توانید آن را از دست بدهید.

مانند هر نوع سرمایه گذاری، تصمیماتی که در مورد Web3 می گیرید پیامدهای واقعی دارند و همیشه باید ریسک های مرتبط را ارزیابی کنید. همانطور که در بالا ذکر کردم، من عاشق شنیدن صحبت های افراد مشهوری هستم که در وب 3 مشارکت دارند، مانند یک گردهمایی مجازی رمزنگاری مجازی که توسط BFF میزبانی شد. جالب بود که دیدیم در سراسر جهان، همه ما به‌عنوان زنانی که در حوزه فناوری هستند با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم و باید در اطراف جستجو کنیم، فرصت‌ها را ایجاد کنیم و نسبت به آنچه در افق با Web3 وجود دارد، فکر کنیم. من در حال حرکت درست مثل بقیه در حال یادگیری هستم.

در عین حال، افراد مشهور خطرات مشابهی را با بسیاری از افرادی که به دنبال ورود به Web3 هستند، به اشتراک نمی گذارند. در حالی که می توانیم در کنار افراد مشهور وارد Web3 شویم، نمی توانیم همه نشانه های خود را از آنها بگیریم.

برنده‌های Web3 را همانطور که اتفاق می‌افتند جشن بگیرید

این همه ما را کجا رها می کند؟ من تصمیم دارم با یک نکته مثبت پایان دهم.

گام‌های زیادی برای بهبود تنوع در Web3 در حال انجام است و بسیاری از افراد در برجسته کردن بازیگران نوظهور و کلیدی کار بسیار خوبی انجام می‌دهند. به عنوان نقطه شروع، این لیست از زنانی که در زمینه ارزهای دیجیتال و NFT پیشرو هستند را بررسی کنید.

سوال من در حال حاضر: چگونه در Web3، رمزنگاری و NFT درگیر هستید؟ هر کدام از ما در ایجاد تنوع بیشتر به Web3 نقشی ایفا می کنیم – مال شما چیست؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.



[ad_2]