بگذارید تازه واردها حقیقت را بدانند

[ad_1]

کارمندان جدید اگر می‌خواهند موفق شوند به معرفی ساده، سرراست، منسجم و منسجمی با کسب‌وکار، فرهنگ شرکت و فلسفه کاری شما نیاز دارند – به‌خصوص اگر قرار است عمدتاً از راه دور باشند.

ساده در این مورد به معنای گنگ نیست، اما به معنای کوتاه و شیرین است.

سرراست به این معناست که آن را همانطور که هست بگویید و اجازه دهید تراشه ها در جایی که ممکن است بیفتند. شما بهتر است در همان ابتدا افراد تازه کار را با مشکلات نگرش و استحقاق فیلتر کنید – و حتی ممکن است در این فرآیند چند مشتری بالقوه را از دست بدهید – تا اینکه افراد اساساً ناراضی و مزمن ناراضی را به مغازه خود دعوت کنید.

منسجم و منسجم به این معناست که، در این عصر دردناک از انحرافات مدیریتی مداوم — وقتی صاحبان مشاغل سعی می کنند همه را راضی کنند، از نظر سیاسی درست عمل کنند، و اطمینان حاصل کنند که نظرات همه مهم است و همه آنها در مورد همه چیز رای می گیرند – اظهارات و مواضع عمومی شما. در واقع باید با قوانین و روش‌های روزمره و روش‌های اداره‌ی کسب‌وکار مطابقت داشته باشد و از آنها حمایت شود.

با استخدام شخصاً صدها کارمند در طی چندین دهه، هرگز چنین هجومی از جوانان گیج و متوهم را ندیده‌ام که به دنبال محل کاری هستند که به سادگی وجود ندارد. متأسفانه، آنها در حباب های دانشگاهی که انتظارات کاملاً غیر واقعی را ایجاد کرده است، آماده شده و “بیدار” شده اند. آنها با تصاویر رسانه ای و مقالات فانتزی در مورد تعادل بین کار و زندگی و انجام درست کاری که دوست دارید غرق شده اند. آنها با آشغال های رسانه های اجتماعی و زندگی جعلی و دروغ های اینفلوئنسرها غرق شده اند. مکرراً به آنها گفته شده است که اکنون از نظر مذاکرات استخدامی در “صندلی راننده” هستند و در اثر همه سروصداها و درهم ریختگی های آنلاین دیگر که بخش بسیار زیادی از زندگی آنها را می خورد، خفه شده اند.

گریزی از این چیزها وجود ندارد، و هر کارآفرینی که به دنبال استخدام این بچه ها است باید سعی کند به درست کردن آنها کمک کند تا در واقع بدانند برای چه چیزی ثبت نام کرده اند و اگر برای آنها مناسب نیست، بتوانند به همه لطف کنند. نجات و رفتن به جاهای دیگر. اینها احتمالاً مکالمات سریع یا آسانی نیستند، اما برای هر کسب و کاری که امیدوار است استعداد مناسب و مناسب برای آنها را بیابد و در عین حال، به سرعت رشد کند، ضروری هستند. استخدام درست – درست در شروع – نام کل بازی است. در غیر این صورت، با یک دری که دائماً در حال چرخش است و آب در حال حرکت است، سر و کار خواهید داشت.

پیام‌ها و رویکردهای مختلفی وجود دارد که ممکن است در موقعیت‌هایی مانند این کار کنند، اما من پنج ایده، نگرش و افکار را پیدا کرده‌ام که به طور مداوم در موفق‌ترین مکالمات ظاهر می‌شوند. هیچ جادوی در نحو وجود ندارد – هر کلمه ای که برای شما بهترین کار را داشته باشد، کار را انجام می دهد.

1) شما باید کاملاً به کار متعهد باشید و تمام خود را در هر کاری که انجام می دهید قرار دهید – آن را با انتقام انجام دهید. صرفاً برای انجام یک کار شایسته سر کار نیایید. این روزها جایی برای “هرچه” یا بی تفاوتی نوجوانان وجود ندارد. کار مهم است هیچ شغل آسانی وجود ندارد. تنها راه های برازنده ای برای انجام کارهای دشوار وجود دارد. به کاری که انجام می دهید و چرا آن را انجام می دهید افتخار کنید. بدون تکان و بدون دروغ سفید. وقتی می خواهید و نیاز دارید که نه بگویید شاید نگویید. سعی نکنید کارهایی را ارزان انجام دهید که اصلاً نباید انجام دهید. اگر دائماً شرط‌های خود را پوشش می‌دهید، حتی در بهترین روزهایتان، نتایج شما همچنان متوسط ​​خواهد بود. راه حل های چسب نواری و نوار چسب بدترین شرط هایی هستند که می توانید انجام دهید. اگر نمی توانید آن را به خوبی انجام دهید، کار دیگری انجام دهید.

2) همه چیز امروز مربوط به زمان است که کمیاب ترین و گرانبهاترین منبع ماست. شما نمی توانید دست و پا زدن را تحمل کنید، زیرا سرعت چیزی است که بهترین بازیکنان را متمایز می کند. هرگز زمانی را که برای تصمیم گیری سریع و نهایی تلف کرده اید، پس نمی گیرید. به خصوص در زمان تغییرات رادیکال و سریع، هر چه سریعتر تصمیم بگیرید، احتمال موفقیت انتخاب های شما بیشتر می شود. در هر لحظه تصمیم گیری، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، کار درست است. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که هیچ کاری نکنید. هر تصمیمی بهتر از عدم تصمیم گیری است.

3) هیچ کس غیر قابل جایگزینی نیست، اما بهترین و موفق ترین افراد ارزشمند هستند زیرا آنها کسانی هستند که دیگران در هنگام بروز مشکل به آنها مراجعه می کنند. افرادی که همیشه می توانید روی آنها حساب کنید تا آنجا باشند و به آنها کمک کنید – کسانی که در یک بحران تمایل دارید به آنها بدوید، نه دور از آنها. میخوای مال کسی باشی اولین زمانی که به کمک نیاز دارند، متوقف شوند، نه آنها آخر رفت و آمد مکرر. این چیزی نیست که به طور خودکار یا یک شبه اتفاق بیفتد – چیزی است که شما در طول حرفه خود می سازید، پرورش می دهید و نشان می دهید. شما اشتیاق و اشتیاق خود را آشکار می کنید، همیشه در دسترس هستید و برای چالش بعدی آماده هستید، تکالیف خود را انجام می دهید و زمان و تلاش لازم را صرف می کنید و دست از کار نمی کشید. وقتی چیپس‌ها پایین است و چربی در آتش است، شما می‌خواهید کسی باشید که مردم می‌توانند روی او حساب کنند.

4) یاد بگیرید که همه چیز را رها کنید. همه چیز را نمی توان اصلاح، تکمیل یا ذخیره کرد. گاهی حتی نمی توانی همه چیز را بفهمی. بعضی چیزها مشکلی نیستند که باید حل شوند – آنها موقعیت هایی هستند که باید یاد بگیریم با آنها زندگی کنیم. اشتباهات برای همه اتفاق می افتد مگر اینکه خواب باشند. ترفند این است که روی آنها تمرکز نکنید. آنها را اصلاح کنید، از آنها بیاموزید، از آنها بهترین استفاده را بکنید و ادامه دهید. اسیر گذشته نباش. بهترین ورزشکاران دچار فراموشی در بازی هستند – آنها فلاپ های گذشته، شوت های از دست رفته و تماس های بد مسئولان را فراموش می کنند تا بتوانند 100 درصد روی زمان حال تمرکز کنند و ضربات بعدی خود را مهم کنند.

5) اشکالی ندارد که گاهی اوقات شکست بخورید، به شرطی که تمام تلاش خود را به کار ببندید، در مواقعی که به آن نیاز داشتید کمک خواستید، سعی نکردید مشکل را پنهان کنید و در نهایت مالک همه چیز باشید. اما هیچ وقت خوب نیست که در میانه راه دست از کار بکشید و مردم را در بیراهه رها کنید. ما می‌خواهیم به مردم اجازه شکست بدهیم بدون اینکه بپذیریم این شکست‌ها موجه، اجتناب‌ناپذیر یا اجتناب‌ناپذیر هستند. به آنها بگویید نفس خود را حفظ کنند و هر گونه حقایق، داستان غم انگیز و توضیحات دردناک را به دیگری بدهند. در دنیای واقعی هیچ بهانه خوبی وجود ندارد.

نتیجه بسیار ساده است. شما نمی توانید یک کسب و کار واقعی بدون یک پایه محکم مبتنی بر حقیقت بسازید. گفتن به مردم فقط چیزهایی که می خواهند بشنوند یا نیمه حقیقت در مورد اینکه واقعاً زندگی در تجارت شما چگونه است، به کسی لطفی نمی کند. دروغ آینده شرکت شما را به رهن می گذارد، در حالی که حقیقت شما را برای موفقیت بلندمدت آماده می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]