بر اساس گزارش استارت آپ املاک و مستغلات Zillow، مشکل کار هیبریدی در اینجا وجود دارد

[ad_1]

با رسیدن به پایان همه‌گیری و کاهش دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، بسیاری از شرکت‌ها به ترتیبات کاری ترکیبی روی می‌آورند که کار از خانه و کار در اداره را ترکیب می‌کند. مگان رایبشتاین، معاون مدیریت پروژه و کار منعطف در بازار املاک و مستغلات زیلو، می‌گوید این رویکرد اشتباهی است. در عوض، این شرکت یک سیاست کاری انعطاف‌پذیر دارد که به کارمندان اجازه می‌دهد به دفتر کار یا از راه دور کار کنند. این اجازه می دهد تا کارکنان در صورت تمایل حرکت کنند. به آنها تعادل بهتری بین کار و زندگی داده است. و به گفته او، این امر منجر به افزایش چشمگیر درخواست‌های شغلی شده است.

Zillow اخیراً به دلیل خاموش کردن Zillow Offers، سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی که خانه‌ها را از فروشندگان می‌خرید و سپس به خریداران می‌فروخت، در اخبار بوده است. رایبشتاین به تاد بیشاپ، یکی از بنیانگذاران GeekWire در قسمت هفته گذشته پادکست GeekWire توضیح داد، اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، در ابتدای همه‌گیری، زیلو کاری را که کار انعطاف‌پذیر می‌نامد اتخاذ کرد.

تفاوت بین هیبریدی و انعطاف پذیر چیست؟ رایبشتاین گفت: «من فکر می‌کنم این هیبرید به راحتی قابل استفاده بود، زیرا این حالت بین‌المللی را نشان می‌داد. “هیبرید در ذهن ما نوعی “انعطاف پذیر مصنوعی” است. این طرز فکر قدیمی در مورد آن است، جایی که باید گاهی اوقات در آن حضور داشته باشید و گاهی اوقات می توانید بیرون باشید. انعطاف پذیر فقط به معنای نشان دادن این است که این موضوع در مورد آن است. آنچه شما به عنوان یک کارمند نیاز دارید. و ما قصد داریم فرهنگی را ایجاد کنیم که برای نیازهای شما انعطاف پذیر باشد.”

یک زوم، همه زوم.

جلسات ترکیبی، که در آن برخی از شرکت کنندگان در دفتر حضور دارند و برخی دیگر از راه دور به آن ملحق می شوند، چالشی مداوم برای کارمندان از راه دور و مدیران آنها است. ناگزیر، کسانی که از راه دور می‌پیوندند، بخشی از تعامل را از دست می‌دهند و برای شرکت در بحث مشکل‌تر می‌شوند. بنابراین Zillow سیاستی به نام One Zoom، All Zoom یا OZAZ اتخاذ کرد. رایبشتاین می‌گوید: «این یک نام احمقانه است، اما روح آن این است که «بیایید به یک سیستم دو کلاسه برنگردیم». اخیراً، این شرکت تغییراتی را در این رویکرد آزمایش کرده است، به عنوان مثال اگر تنها یک شرکت کننده از راه دور وجود داشته باشد، یک جلسه حضوری برگزار می کند، با کسی که در جلسه حضوری از شرکت کننده از راه دور حمایت می کند تا مطمئن شود که افکار آنها شنیده می شود.

Zillow همچنین با تنظیم آنچه که ساعات همکاری اصلی از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام نامیده می شود، کارمندان از راه دور – و همه کارمندان – را در خود جای می دهد. این شرکت کارمندان را تشویق می کند که تمام یا بیشتر جلسات گروهی خود را در آن ساعات برگزار کنند و بقیه زمان را به افراد واگذار می کند که یا به تنهایی کار کنند یا یک به یک ملاقات کنند. رایبشتاین می‌گوید: «این کار کاملاً درست نمی‌شود. “ما چیزهایی خارج از آن ساعات اتفاق می افتد. اما روح آن این بود که مردم را توانمند کنیم تا مالکیت برنامه هایشان را بگیرند و راه های مختلف کار را امتحان کنند.”

این شرکت همچنین متعهد شد که به کارمندان اجازه دهد در صورت تمایل از منطقه نقل مکان کنند، و در اوایل شیوع بیماری همه گیر اعلام کرد که – برخلاف فیس بوک و گوگل – Zillow حقوق کارمندان را در صورت نقل مکان از یک منطقه شهری گران قیمت (مانند آن) تعدیل نخواهد کرد. پایگاه در سیاتل) به یک مکان ارزان تر. Reibstein گفت: “در آن اتاق تکان دادن کوچکی وجود دارد، این واقعا یک رویکرد از نوع دو منطقه ای است.” اگرچه او وارد جزئیات نشد، اما خاطرنشان کرد که کارمندانی که نقل مکان می کنند با حقوق کمتر جریمه نمی شوند. در واقع، او خودش یکی از ذینفعان این سیاست است و از سیاتل به آشویل، کارولینای شمالی نقل مکان کرده است تا به خانواده نزدیک تر شود.

“برنامه ها سر به فلک کشید.”

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، به گفته Reibstein، کار انعطاف پذیر Zillow برای بسیاری از نامزدهای شغلی بسیار جذاب است. او گفت: «ما نه تنها این را از استخدام‌کنندگان می‌شنویم، بلکه از شماره‌های متقاضیان نیز می‌شنویم.

او گفت که با اتخاذ موضعی بسیار عمومی مبنی بر اینکه به کارمندان اجازه می دهد در هر کجا که می خواهند کار کنند، “برنامه های کاربردی به طور کلی افزایش یافتند.” او افزود که تعداد زنانی که برای موقعیت‌های شغلی در Zillow درخواست می‌کنند نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است. “مثل این بود که “وای، مردم با ما تماس می گیرند. آنها پیام را دریافت کرده اند و علاقه مند هستند.”

رایبشتاین گفت، اکنون که همه‌گیری شروع به کاهش کرده است، برخی از کارمندان از راه دور بازگشت به دفتر را انتخاب می‌کنند – اما فقط برای اهداف خاص. او گفت: “ما انرژی را در اطراف این چیزی که معرفی کردیم به نام عقب نشینی Z می بینیم، مردم برای این گردهمایی های غیررسمی دور هم جمع می شوند، “هی، چرا ما یک روز در دفتر ملاقات نمی کنیم؟” اما ما نمی بینیم که آنها به 9 به 5 برگردند.” او گفت که مردم به دفتر می آیند تا برای اولین بار شخصاً با یک همکار ملاقات کنند یا در مورد یک موضوع دشوار صحبت کنند.

او افزود که این نوع گردهمایی ها “کمتر اما تاثیرگذارتر” هستند و کارمندان در مورد آنها مشتاق هستند. مردم برای جمع شدن انرژی دارند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]