برای سال ها، سرمایه گذاران بنیانگذاران مختلف را نادیده گرفته اند. این VC برنامه ای برای تغییر آن برای 1000 نفر از آنها دارد

[ad_1]

هارلم کپیتال یک هدف فوق‌العاده جسورانه را برای یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر تعیین کرده است: سرمایه‌گذاری روی 1000 بنیانگذار متنوع در 20 سال آینده.

هانری پیر ژاک، شریک مدیریت، به خوبی می‌داند که رسیدن به این تعداد سفارش بالایی است. در یک شرکت رویداد استریم در 24 فوریه، او به بئاتریس دیکسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Honey Pot در آتلانتا گفت که او و شریکش به دنبال ماموریتی هستند که آنها را مجبور به کشش و ناراحتی کند.

پیر ژاک می گوید: «اعتقاد ما این است که بزرگترین محرک در کاهش شکاف ثروت، از طریق برابری و مالکیت است. هم او و هم بنیانگذارش جرید تینگل از مشاغل مالی بودند و به سرعت متوجه شدند که مشکلات ساختاری در دنیای سرمایه‌گذاری وجود دارد که کارآفرینان سیاه‌پوست، بومی یا رنگین‌پوست‌های دیگر را به زیان می‌آورد.

پیر ژاک می‌گوید: «ما نمی‌خواستیم برای شرکتی بدون شرکای سیاه پوست کار کنیم، که اساساً 99 درصد شرکت‌ها بودند. در عوض آنها شروع به سرمایه گذاری فرشته کردند اما احساس کردند کارهای بیشتری باید انجام شود.

او می‌گوید: «اگر واقعاً می‌خواستیم به مأموریت خود پایبند باشیم… باید سرمایه‌ای را جمع‌آوری می‌کردیم، زیرا واقعاً هیچ‌کس آنجا نبود که کاری را که ما می‌خواستیم انجام دهد».

این شرکا صندوق هارلم کپیتال مستقر در نیویورک را در سال 2015 راه اندازی کردند و اکنون روی 58 بنیانگذار سرمایه گذاری کرده اند. چگونه می توانید یکی از 942 نفر باقی مانده ای باشید که شرکت در نظر دارد؟ در اینجا سه ​​چیز است که پیر ژاک در کارآفرینان به دنبال آن است.

1. اعتماد به نفس
اگر خودتان را باور ندارید، چرا یک سرمایه گذار باید؟ پیر ژاک می‌گوید: «یک جسارت یا اعتماد به نفس درونی برای شما وجود دارد که بگویید: «من می‌روم بیرون و کاری را انجام می‌دهم که هیچ‌کس قبلاً آن را امتحان نکرده است». “شما باید مالک آن باشید. تعادل هایی در نحوه ارائه آن به صورت بیرونی وجود دارد، اما در درون شما بهتر است که این وقاحت را تماماً بالا ببرید.”

2. پوست ضخیم
همه مایل به سرمایه گذاری نیستند. نه گفتن هرگز آسان نیست، اما پیر ژاک می گوید این چیزی است که باید به آن عادت کنید. او به یاد می آورد که هنگام توسعه هارلم کپیتال، سرمایه گذاران بالقوه را معرفی کرد، رد شد و ناامید شد. او می‌گوید: «به یاد می‌آورم که این چه احساسی در من ایجاد کرد. بنابراین این باعث می‌شود محتاط‌تر باشم. اکنون، به عنوان کسی که در حال عرضه است، سعی می کند بازخورد سازنده تری ارائه دهد که آیا تصمیم به سرمایه گذاری دارد یا نه.

3. چشم انداز بلند مدت
پیر ژاک می گوید که لازم نیست تمام مراحل را مشخص کنید، اما برای شروع باید مقصدی را تجسم کنید – حتی اگر دور از ذهن به نظر برسد. برای هارلم کپیتال، پله های کوچک به چیزهای بزرگتری منجر می شود.

او می‌گوید: «اعتقاد برای ما این است که افراد متنوع، کارمندان متنوع‌تری را استخدام می‌کنند،» و افزود: «وقتی آن افراد متنوع پولی داشته باشند که یا به عنوان فرشته سرمایه‌گذاری کنند یا بروند و شرکت‌های جدیدی راه‌اندازی کنند، می‌توانند بسیار آسان‌تر سرمایه خود را افزایش دهند. اکنون یک شرکت متنوع جدید دارید که افراد متنوع تری را استخدام می کند و [it] چرخه ای می شود.”

[ad_2]