برای بهبود تجربه کاربر به این روش های برتر ناوبری وب سایت توجه کنید

[ad_1]

یکی از چیزهایی که یاد گرفتم در حوزه بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) روی آن حساب کنم، تغییر است. چیزها دائما در حال تغییر و تحول هستند. به همین دلیل، شما باید ادامه دهید. این امر در مورد تمام جنبه های استراتژی بازاریابی شما از جمله ناوبری وب سایت شما صدق می کند.

دیگر نمی توانید یک رویکرد “تنظیم و فراموش کنید” را برای وب سایت خود در نظر بگیرید. برای اطمینان از تجربه کاربری مثبت، باید سایت و ناوبری خود را به طور منظم به روز کنید.

اول از همه، ناوبری وب سایت نام های مختلفی دارد. برخی از رایج ترین نام هایی که می شنوید عبارتند از:

  • Nav
  • جهت یابی
  • نوار ناوبری
  • نوار ناوبری
  • نوار منو

هدف از ناوبری وب سایت این است که به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی و به سرعت پیدا کنند.

منوی پیمایش شما باید آسان برای استفاده و درک باشد و دارای پیوندهایی باشد که به مهم ترین صفحات سایت منتهی می شود. همچنین هوشمندانه است که مطمئن شوید موتورهای جستجو می توانند به راحتی صفحات را در منوی پیمایش شما فهرست کنند.

بر اساس تجربه خود در SEM، چند نکته مهم را برای کمک به اطمینان از اینکه منوی پیمایش شما نیازهای کاربران و موتورهای جستجو را برآورده می کند، ایجاد کرده ام.

ترتیب منو را با دقت در نظر بگیرید

ترتیب منوی ناوبری شما باید دقیق و بر اساس اهداف وب سایت شما باشد. به عنوان مثال، آیا می خواهید کسی را تشویق کنید تا سفارش بدهد یا با تیم فروش خود تماس بگیرید؟ بسته به هدف نهایی، ابتدا باید ناوبری را تغییر دهید و افراد را در سایت خود به آن مقاصد مورد نظر هدایت کنید.

ساختار و زبان را در نظر بگیرید

مهم است که مطمئن شوید بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند وب سایت شما را پیدا کنند و از آن استفاده کنند. در مورد زبان هم همینطور است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان می‌توانند آنچه را که می‌خواهید به تصویر بکشید و آنچه را که می‌خواهید انجام دهند، درک کنند.

زبان را در نظر بگیرید و آن را مختص مخاطبان خود قرار دهید. شما همچنین به پیوندهایی با قابلیت دنبال کردن آسان و دکمه های پاکسازی سایت خود نیاز دارید که ناوبری را ساده می کند.

کارها را ساده نگه دارید

همانطور که گفته شد، بازدیدکنندگان وب سایت شما باید بتوانند آنچه را که در جستجوی آن هستند به سرعت پیدا کنند. اطلاعات تماس شما باید واضح و در مکانی واضح مانند پایین صفحه اصلی باشد. اگر ناوبری واضح و آسان برای استفاده نباشد، احتمالاً افراد به سرعت از سایت شما دور می شوند.

مطمئن شوید که همه گزینه های منوی کشویی مختصر هستند. اگر گزینه های زیادی ارائه دهید، بازدیدکنندگان ممکن است گیج شوند. این همچنین می تواند منجر به نرخ پرش بالاتر شود.

موارد منو را خاص کنید

شما باید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت همیشه می دانند کجای سایت شما قرار دارند. این امر ناوبری وب سایت شما را بهبود می بخشد و به کاربران کمک می کند آنچه را که جستجو می کنند پیدا کنند. آنها همچنین برای اطلاعات بیشتر به بازگشت ادامه خواهند داد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]