بدهی، خوب استفاده شده، شر نیست

[ad_1]

بسیاری از شما که من را می شناسید می دانید که من در مورد تامین مالی بدهی و مزایای فراوان آن زیاد صحبت می کنم. با این حال، من می خواهم دقیق باشم. قصد من هرگز این نیست که بدهی را در گلوی کسی فرو کنم. بدهی می تواند برای برخی گزینه عالی باشد، اما برای همه مناسب نیست. اگر پرداخت هر مقدار بدهی به این معنی است که اضطراب شما از پشت بام عبور می کند و مانع از خوابیدن شما می شود، پس آن را نگیرید.

همانطور که گفته شد، من اغلب متوجه می شوم که تصور از پیش تصور بسیاری از صاحبان مشاغل مبنی بر اینکه بدهی همیشه بد است را به چالش می کشم. اگر بدهی را نادرست استفاده کنید می تواند بد باشد، اما اگر به درستی استفاده شود می تواند ابزاری عالی برای رشد باشد. بیشتر کارآفرینان وقتی به آنها می‌گویم که می‌توانند بدون جذب شریک سهام و بدون محدود کردن جریان نقدی خود، پولی برای رشد به دست آورند، شگفت‌زده می‌شوند. داشتن یک پرداخت ماهانه تعیین شده راهی قابل پیش بینی برای مدیریت باقی مانده جریان نقدی هر ماه در مواقع اضطراری و حفظ سودهای آتی است.

شما مجبور نیستید منتظر بمانید تا جریان نقدینگی خود به طور سرسام آور رشد کند، و مجبور نیستید سهام خود را بفروشید تا رشد کنید و سعی کنید به یک تک شاخ تبدیل شوید. اما، در رسانه‌ها، همیشه کارآفرینان برجسته‌ای را می‌بینید که توانسته‌اند شرکت خود را با سرعتی باورنکردنی رشد دهند، و گاهی ممکن است تعجب کنید که چرا من نه؟ چرا نمی توانم این کار را انجام دهم؟

می‌خواهم به شما اطمینان دهم که فقط به این دلیل که شما صاحب کسب‌وکار هستید، به این معنا نیست که باید آن سطح از ریسک و سرعت را تحمل کنید. بسیاری از ما چنین تحملی نداریم. شاید زمانی که چیزی برای از دست دادن نداشتیم این کار را می کردیم، اما اکنون همه چیز برای از دست دادن وجود دارد. مسیرهای رشد زیادی در وسط وجود دارد و هرگز نباید از رفتن به یکی از آنها خجالت بکشید. این هست شما کسب و کار، بنابراین کاری را انجام دهید که برای آن مفید است شما.

من تاکید می کنم که صاحبان مشاغل باید ذهن باز باقی بمانند و تمام اطلاعاتی را که می توانند که می توانند به نفع شرکتشان باشد و منجر به زندگی بهتر برای آنها و کارمندانشان شود، دریافت کنند. این چیزی است که شما به خود و شرکت مدیون هستید. با آموزش خود در مورد بدهی، دیدگاه و وضوحی در مورد اینکه چه گزینه‌های دیگری برای رشد کسب‌وکارتان به گونه‌ای که معتبر و امن به نظر می‌رسد در دسترس است، به دست خواهید آورد. البته، حتی پس از آن آموزش، ممکن است هنوز آنقدر احساس راحتی کنید که به آرامی از طریق جریان نقدی رشد کنید – و این اشکالی ندارد. حداقل اکنون راه دیگری برای تامین مالی رشد شرکت خود بدون به خطر انداختن کنترل و سودهای آتی می دانید.

من درک می کنم که چرا سهام می تواند بسیار جذاب تر از بدهی باشد، اما تقریبا همیشه گران تر است. بعلاوه، کاملا طبیعی است که بخواهید کنترل کاملی بر کسب و کار ایجاد شده خود داشته باشید. بسیاری از شرکت‌هایی که تزریق‌های عظیم سهام انجام می‌دهند و به طور تصاعدی رشد می‌کنند، انگیزه متفاوتی دارند – فروش شرکت به بالاترین پیشنهاد و ادامه کار. هدف از فروش کسب و کار شما برای کسب سود می تواند یک استراتژی خروج عالی باشد، اما این بدان معنا نیست که هدف اصلی کسب و کار شما است. برخی از ما عاشق کاری هستیم که انجام می‌دهیم، دوست داریم به دیگران کمک کنیم و می‌خواهیم کسانی باشیم که محصول/خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند.

ممکن است مفهومی فرسوده به نظر برسد، اما در تجارت خود را با دیگران مقایسه نکنید. در عوض، خود را آموزش دهید، دیدگاهی به دست آورید، و مسیر رشدی را انتخاب کنید که متناسب با تحمل ریسک شما باشد. این به شما کمک می‌کند شب‌ها بهتر بخوابید و به شما کمک می‌کند تا احساس بهتری نسبت به محل شرکتتان داشته باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]