این 7 اپلیکیشن در 5 دقیقه در روز دایره لغات بزرگتری به شما می دهند

[ad_1]

آیا دایره لغات بزرگتری می خواهید؟ برای اکثر کارآفرینان و رهبران کسب و کار، پاسخ مثبت است. این شرم آور است که بپذیرید کلمه ای را که شخص دیگری به کار برده است متوجه نمی شوید. اعتراف نکردن می تواند منجر به ایجاد ارتباط نادرست یا بدتر شود.

احتمالاً زمان ثبت نام در کلاس‌های اضافی یا حوصله خواندن فرهنگ لغت را ندارید تا کلماتی را که نمی‌دانید بیاموزید. اما اگر یک گوشی هوشمند و پنج دقیقه رایگان در روز دارید، طیف گسترده ای از برنامه های تلفن همراه برای کمک به یادگیری کلمات جدید وجود دارد.

در اینجا تعدادی از بهترین برنامه های رایگان وجود دارد که می توانید به مدت پنج دقیقه در روز از آنها برای بهبود دایره لغات خود استفاده کنید و در همان زمان کمی سرگرم شوید.

1. واژگان ساز مگوش

این برنامه برای کمک به مردم برای آماده شدن برای آزمون های پذیرش GRE یا GMAT طراحی شده است. اما حتی اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را ندارید، این برنامه آزمون‌های سریعی را در سطوح مختلف واژگان ارائه می‌دهد. می‌توانید قبل از دانلود برنامه، آزمون‌ها را در وب‌سایت ماگوش امتحان کنید. اندروید و iOS.

2. کلمه به کلمه

برای کسانی که به راحتی خسته می شوند، Word به Word در واقع هفت بازی مختلف کلمه است. همه اینها با تطبیق کلمات با کلمات دیگر (که می توانند مترادف، متضاد یا صرفاً تداعی مانند “غلغلک دادن” و “خنده” باشند) برای Android و iOS، واژگان شما را بهبود می بخشد.

3. 7 کلمه کوچک

مانند Wordle، این برنامه فقط یک بازی در روز ارائه می دهد. 7 Little Words سرنخ‌ها و گروه‌هایی از چندین حرف را ارائه می‌دهد که با هم ترکیب می‌کنید تا هفت کلمه مختلف بسازید. مانند Word به Word، می‌توانید آن را در وب‌سایت پخش کنید تا قبل از دانلود برنامه آن را آزمایش کنید. برای اندروید و iOS.

4. کلمات با دوستان

مگر اینکه گوشی هوشمندی نداشته باشید یا دوستی نداشته باشید، احتمالاً از شما دعوت شده است تا این بازی موبایلی را که بر اساس Scrabble است بازی کنید (اگرچه بازیکنان جدی هر یک از این بازی‌ها به سرعت به تفاوت‌های خود اشاره می‌کنند). دلیلی وجود دارد که Words With Friends بسیار محبوب است – به شما امکان می دهد همزمان بازی کنید و معاشرت کنید. این همچنین یک راه عالی برای ایجاد دایره لغات شما است زیرا قادر به یافتن و استقرار کلمات مبهم برای برنده شدن در این بازی است. برای اندروید و iOS.

5. Vocab Genius

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که کمتر شبیه یک بازی باشد و بیشتر شبیه یک کمک آموزشی جدی باشد. این با استفاده از علوم شناختی طراحی شده است و ادعا می کند که مجموعه ای شخصی از فلش کارت ها را ایجاد می کند که به شما کمک می کند کلمات بیشتری را سریعتر از روش های دیگر یاد بگیرید. برای iOS در اپ استور اپل موجود است و می توان آن را به صورت جانبی بارگیری کرد (دانلود و به صورت فایل apk نصب کرد) برای اندروید.

6. منظره های کلمه

در این بازی شما تا جایی که می توانید از مجموعه حروف کلمه می سازید. ممکن است به بهبود دایره لغات شما کمک کند و بسیاری از مردم آن را بسیار اعتیادآور می دانند. برای اندروید و iOS.

7. جدول کلمات متقاطع پنی دل

انجام جدول کلمات متقاطع یک راه عالی برای گسترش دایره لغات و سرگرمی در همان زمان است. جدول کلمات متقاطع Penny Dell رایگان است، با پازل های جدید هر روز، از جمله نسخه فرهنگ پاپ اگر می خواهید فرهنگ پاپ را یاد بگیرید. آنها یک مکان عالی برای شروع هستند. برای اندروید و iOS.

اگر چیزی کمی چالش برانگیزتر می خواهید و بدتان نمی آید که برای پازل های خود هزینه کنید، نیویورک تایمز مجموعه پازل می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. یا می توانید امتحان کنید نگهبان اپلیکیشن پازل که در حال حاضر به آن معتاد شده ام، چون در معماهای رمزآلود ضعف دارم. شما همچنین می توانید هر دو را بازی کنید بار‘و مال نگهبان پازل در وب سایت های خود را به صورت رایگان.

و سپس، البته، Wordle وجود دارد، بازی که به شما شش می دهد سعی می کند هر روز یک کلمه را شناسایی کند که یک مد اخیر است. این به کلمات رایج پنج حرفی محدود می شود، و یک وب سایت (موبایل پسند) است، نه یک برنامه. بنابراین به طور دقیق، در این لیست قرار ندارد. سپس دوباره، سرگرم کننده است – و اگر آن را بازی نکرده اید، ممکن است بخواهید ببینید که این همه هیاهو برای چیست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]