اگر کریس راک و ویل اسمیت کارمندان شما بودند: منابع انسانی چه فکر می کند

[ad_1]

هالیوود، زرق و برق و جوایز را بردارید و بگویید دو کارمند دارید – ما آنها را ویل و کریس می نامیم. کریس شوخی بی مزه ای در مورد همسر ویل می کند و ویل به کریس سیلی می زند. چه کار میکنی؟

من از مدیران منابع انسانی در گروه Evil HR Lady خود پرسیدم که چه کاری انجام خواهند داد. اجازه دهید پاسخ‌های آن‌ها به شما در موقعیت‌های سخت مشابه در کسب‌وکارتان کمک کند، اگر چنین چیزی پیش بیاید.

اقدام فوری انجام دهید

اگر ویل روی یک سیلی متوقف نمی‌شد یا کریس می‌جنگید، قطعاً باید امنیت را به دست می‌آورید یا پلیس برای جدا کردن آن‌ها دخالت می‌کرد. تعلیق هر دو در حین تحقیق، اقدام فوری خوبی خواهد بود.

آیا باید اجازه دهید ویل در رویداد بماند یا باید او را به بیرون اسکورت کرد؟ در حالی که درگیری بین ویل و کریس تشدید نشد، شما باید فوراً از هم جدا شوید. ویل حداقل باید از اتاق حذف می شد.

اما، اقدام دائمی، مانند فسخ یا نوشتن رسمی؟ مدیران منابع انسانی به شما یادآوری می کنند که تحقیق کنید.

قبل از اقدام جدی سرمایه گذاری کنید.

ممکن است بپرسید چه چیزی برای بررسی وجود دارد؟ دوربین آن را در دوربین زنده ثبت کرد. همه ما دیدیمش!

گاهی اوقات مدیران و منابع انسانی در این تله می افتند – آخرین عمل تنها چیزی است که ما می بینیم و ما فقط بر اساس آن و آن قضاوت می کنیم. اما، همیشه چیزهای بیشتری در داستان وجود دارد.

برخی از سوالاتی که می خواهید پاسخ آنها را پیدا کنید:

  • آیا ویل و کریس سابقه درگیری دارند؟
  • شوخی کریس بخشی از یک سخنرانی بود. اون جوک رو سر تمرین گفت؟ آیا تهیه کنندگان با آن مشکلی نداشتند؟ یا او از فیلمنامه خارج شد؟
  • آیا خشونت قبلی بین دو طرف وجود داشته است؟
  • آیا کریس از وضعیت پزشکی جادا خبر داشت یا در مورد مدل موهای او شوخی می کرد؟

حتی اگر احساس می کنید که، صرف نظر از تاریخچه، باید ویل را به دلیل خشونت اخراج کنید (و این مشروع است و اکثر اعضای Evil HR Lady از خاتمه دادن به ویل حمایت کردند)، نحوه برخورد با کریس به نتایج این خاتمه بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر مدیریت شوخی او را پاک کرد، باید آنها را مانند او تنبیه کنید. این یا همه کسانی هستند که آن را مجاز کرده اند یا هیچ کس.

آیا این یک رویداد کاری بود؟

این تفاوت ایجاد می کند و نظرات در مورد اینکه آیا این یک تعهد کاری در نظر گرفته می شود متفاوت است. یک نفر نوشت: «من نمایش جایزه را یک رویداد کاری در نظر می‌گیرم، زیرا ویل برای فیلمی که برایش پول داده شده حضور دارد.»

او به نکته بسیار خوبی اشاره می کند – رفتن به برنامه های جوایز بخشی از ستاره شدن در سینما است. ممکن است در قرارداد ویل باشد. کریس به وضوح سر کار بود – جوک می گفت، این چیزی است که به او پول می دهند. اما، همه این احساس را نداشتند. یکی دیگر از افراد منابع انسانی پیشنهاد کرد که این یک رویداد کاری نیست بلکه شبیه به یک کنفرانس حرفه ای است. تفاوت؟ یک مدیر منابع انسانی با تجربه و یکی از مدیران گروه نوشت: “من مجبور شدم ویل را اخراج کنم زیرا در یک رویداد کاری به او مشت زد. اما اگر او را در زمان خودش مشت کرد… این به من مربوط نیست.”

اگر دو کارمند دارید که با یکدیگر درگیری دارند، محل وقوع آن تفاوت ایجاد می کند.

قوانین را در نظر داشته باشید.

آیا کارمندان شما اتحادیه هستند؟ این می تواند در نحوه واکنش شما تفاوت ایجاد کند. شما باید از قرارداد اتحادیه خود پیروی کنید و هر قرارداد را فسخ یا انضباط کنید. همانطور که یکی از افراد منابع انسانی نوشت، این می تواند دشوار باشد. او گفت: “اخراج هر کسی در سازمان من خیلی طول می کشد، بنابراین همه چیز برای دو تا چهار سال آینده ناخوشایند خواهد بود.”

او تنها نیست. اتحادیه یا نه، آیا فرآیندهای شما آنقدر پیچیده است که نمی توانید سریع عمل کنید؟ آیا لایه های جذابیت زیادی وجود دارد؟ اگر چنین است، به خاطر داشته باشید که اگرچه ممکن است این کار را برای “خوب بودن” با یک کارمند انجام دهید، اما برای دیگران می تواند چالش برانگیز باشد.

حکم کلی

آتش ویل و کریس مشاور: این چیزی است که اکثر مردم موافق بودند. خشونت هرگز در محل کار قابل قبول نیست، حتی اگر کریس ویل را تحریک کرده باشد. اما کریس آزاد نمی شود. شوخی او بی رحمانه و نامناسب بود. بله، مسخره کردن ستاره ها کار او بود، اما مسخره کردن معلولیت یک نفر خنده دار نیست.

امیدواریم که مجبور نباشید با این نوع رفتارها در محل کار خود دست و پنجه نرم کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که چنین درگیری هایی ایجاد شود. آماده باش

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]